- Waardering
- 14.740
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 17%
Alsof het hier zo'n harmonieus groepje is.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alsof het hier zo'n harmonieus groepje is.
In t parkje

Zoek maar eerst eens een locatie die iedereen schikt, aangezien die paar meets pj al voor 9 vd 10 mensen teveel moeite is om te komen.
Basic Fist?Laatste tijd word de gym maar drukker en drukker echt abnormaal wou borst trainen.
3x bankdruk bezet, 3x incline bezet alle bankjes bij de dumbells bezet en alle kabels bezet.
Een schema aanhouden is gewoon niet meer te doen het is pakken wat je pakken kan..
Nog meer mensen last van?
alleen donderdag tot zondag is het iets rustiger.
Alsof een goede website van belang is om goed te kunnen sporten.
Ik begrijp wat je bedoelt. Er zijn nog maar enkele plekken waar de tijd stil lijkt te hebben gestaan.Toen ik begon met trainen, in 2001, kwamen er nog alleen gasten die 'echt' kwamen trainen. Hardcore klinkende ijzers, verbogen stangen en weggestopt in verlaten straatjes. Heerlijk! Tegenwoordig idd de ver-instagramming van de 'workout. Jammer idd, maar helaas is het niet anders.
Gelukkig kan ik door mijn ploegenrooster vaak s'ochtens trainen, zeker buiten de vakanties om is dit een verademing.
Het lijkt me ook een bijzonder fijne plek om te trainen.
Wat ik bedoelde is dat alle posts in het blog nog over de corona-periode gaan.
Lekker relevant en ook nog een enorme toevoeging voor deze discussie.Alsof een goede website van belang is om goed te kunnen sporten.
Daarnaast: een vage website maakt dat Basic-Fit gasten die zichzelf te goed vinden voor die oranje pauperschuur minder snel lid worden.
In welke regio woon je dan?ik heb hier keuze tussen biggym firforfree en basicfit dus ja zijn beetje allemaal volgepropte gyms met veel kids en mong*len.
tot nu toe is biggym wel het beste.
als het 100 per maand zou kosten voor en rustige gym dan teken ik.
Hengelo Overijsel
In enschede heb je deiana sports, nooit geweest maar dat is volgens mij een old school bodybuilding gym
even google gebruikt nu heet het bljkbaar Progress Gym.In enschede heb je deiana sports, nooit geweest maar dat is volgens mij een old school bodybuilding gym