AndroidHealthClinic

Breaking News wsm 2015

ook door wat blessures ;)
Toch wel knap dat Felix weer in de finale staat trouwens

WSM-2015
The Finalists (unofficiall):
Heat 1: Jean-Francois Caron and Brian Shaw
Heat 2: Haf*ór Júlíus Björnsson and Dimitar Savatinov
Heat 3: Žydrūnas Savickas BIG Z and Mikhail Shivlyakov
Heat 4: Mark Felix and Jerry Pritchett
Heat 5: Michael Burke Jr and Eddie Hall
Congratulations! Good luck in the Final!
P.S. Video of the Stones will be in the next posts.

Top 4 imo:

1 Shaw
2 Thor
3 Z
4 Hall

Z had ik als favoriet maar omdat er zoveel sterke logpressers uit zijn is hij enorm in het nadeel omdat hij daarop geen gat kan slaan.

Denk Z numero uno

Deze wedstrijd is voor thor nog te zwaar.. die komt denk statische power te kort (deadlift/log)

Top 4 imo:

1 Shaw
2 Thor
3 Z
4 Hall

Z had ik als favoriet maar omdat er zoveel sterke logpressers uit zijn is hij enorm in het nadeel omdat hij daarop geen gat kan slaan.

Of juist wel een gat slaan omdat Thor hier minder goed in is. Zag je vorig jaar ook bij de squat, daar heeft Thor het op verloren.

Ik zeg ook Z nr 1 (hoop ik in elk geval)

Of juist wel een gat slaan omdat Thor hier minder goed in is. Zag je vorig jaar ook bij de squat, daar heeft Thor het op verloren.

Ik zeg ook Z nr 1 (hoop ik in elk geval)

Dat bedoel ik juist ;) Er zijn een hele boel 200 plus logpressers utgeschakeld, die waren potentieel boven Thor op de loglift geëindigd maar onder Z, allemaal extra punten die Z nu mis loopt.

Ik hoop op Z btw.

Z is volgens mij wel goed in shape.. Respect hoe die al zo lang in de top meedraait relatief blessurevrij

Z gaat ze allemaal nakken

Het zou echt vet zijn dat er weer eens een Nederlander mee kan doen op dat niveau. Zulke slechte atleten hebben we helemaal niet :wl:

Dat bedoel ik juist ;) Er zijn een hele boel 200 plus logpressers utgeschakeld, die waren potentieel boven Thor op de loglift geëindigd maar onder Z, allemaal extra punten die Z nu mis loopt.

Ik hoop op Z btw.

Nu snap ik je, je bedoelt Krzysztof Radzikowski etc

Mooi dat we voor dezelfde duimen ;)

Paar weken terug dacht ik Thor, maar na het zien van filmpjes waarop het gemak te zien is waarmee Z en Shaw de voorrondes doorkomen, zal het m.i. tussen die twee gaan.

Iemand al opgevallen hoe fucking huge Z en Shaw erbij staan? Volgens beiden groter dan ooit..

Ohja, Z gaat 'm pakken :fire:

Ik gok op Shaw. Dl boven z. Log weer voor z maar yoke en stones zijn denk ik beide voor Shaw boven z.

dimitar moet winnen om de manlets wereldwijd te laten zien dat wij het ook kunnen maken

of zydrunas zodat hij mariusz' record evenaart (in een veel competitiever tijdperk) en hij nog wat officieler de beste ooit is

heeft iemand een livestream voor wsm?

dimitar moet winnen om de manlets wereldwijd te laten zien dat wij het ook kunnen maken

of zydrunas zodat hij mariusz' record evenaart (in een veel competitiever tijdperk) en hij nog wat officieler de beste ooit is

Ik vraag me af of Mariusz wel 5 keer zou hebben gewonnen als die organisaties niet opgesplitst waren rond 2005/2006. Z is bij die andere ook 2 keer sterkste van de wereld geworden.

http://en.wikipedia.org/wiki/International_Federation_of_Strength_Athletes

Ik vraag me af of Mariusz wel 5 keer zou hebben gewonnen als die organisaties niet opgesplitst waren rond 2005/2006. Z is bij die andere ook 2 keer sterkste van de wereld geworden.

http://en.wikipedia.org/wiki/International_Federation_of_Strength_Athletes

Antwoord is zeer waarschijnlijk nee.
Je had in die tijd WSM, IFSA en Arnold Strongman Classic (ASC). Die laatste werkte als overlap voor beide organisaties.
WSM was vlgs mij de lichtste van de 3 wedstrijden en dat is altijd in voordeel van Pudz geweest. Maar op de ASC verloor Pudz van Z in 2003, 2004 en 2006.

http://en.wikipedia.org/wiki/Arnold_Strongman_Classic

Als niemand de finish haalt bij de Truck Pull, dan schieten ze toch een beetje door m.i. door steeds maar elk event zwaarder te maken.

WSM-2015. Truck Pull (unofficial results)
nobody finished with full distance:
1. Brian Shaw 23,8 meters
2. Žydrūnas Savickas 22,8
3. Haf*ór Júlíus Björnsson (Hafthor Julius Bjornsson) 20,9
4. Eddie Hall 20,3
5. Michael Burke Jr 20,1
6. Jean-Francois Caron 17,9
7. Dimitar Savatinov 16,9
8. Mikhail Shivlyakov 16,3
9. Mark Felix 15
10. Jerry Pritchett 13
The overall standing after Day 1 (Unofficial):
1. Brian Shaw 29
2. Thor Bjornsson 26
3. Zydrunas Savickas 23.5
4. Eddie Hall 23
5. J-F. Caron 16,5
6. Mike Burke 14.5
7. Dimitar Savatinov -10.5
8. Mark Felix -9.5
9. Jerry Pritchett -7.5
10. Mikhail Shivlyakov -4

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

Ik hoop op Z btw.

en het omgekeerde is nu gebeurt op de deadlift, Shaw wint en Hall en Caron zijn ook hele sterke deadlifters waardoor Z maar gedeeld 4e is geworden. Vroeger was Z toch altijd een van de beste deadlifters jammer genoeg.

Top 4 imo:

1 Shaw
2 Thor
3 Z
4 Hall

Als niemand de finish haalt bij de Truck Pull, dan schieten ze toch een beetje door m.i. door steeds maar elk event zwaarder te maken.

WSM-2015. Truck Pull (unofficial results)
nobody finished with full distance:
1. Brian Shaw 23,8 meters
2. Žydrūnas Savickas 22,8
3. Haf*ór Júlíus Björnsson (Hafthor Julius Bjornsson) 20,9
4. Eddie Hall 20,3
5. Michael Burke Jr 20,1
6. Jean-Francois Caron 17,9
7. Dimitar Savatinov 16,9
8. Mikhail Shivlyakov 16,3
9. Mark Felix 15
10. Jerry Pritchett 13
The overall standing after Day 1 (Unofficial):
1. Brian Shaw 29
2. Thor Bjornsson 26
3. Zydrunas Savickas 23.5
4. Eddie Hall 23
5. J-F. Caron 16,5
6. Mike Burke 14.5
7. Dimitar Savatinov -10.5
8. Mark Felix -9.5
9. Jerry Pritchett -7.5
10. Mikhail Shivlyakov -4

---------- Toegevoegd om 11:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

en het omgekeerde is nu gebeurt op de deadlift, Shaw wint en Hall en Caron zijn ook hele sterke deadlifters waardoor Z maar gedeeld 4e is geworden. Vroeger was Z toch altijd een van de beste deadlifters jammer genoeg.

Shaw wint dl voor de wr houder!!!:eek:

Mijn voorspelling is zo gek nog niet zie ik!

Terug
Naar boven