Fitness Seller

Wsm 2012

Ik hoop ook Big Z als winnaar. Lalas krijgt zijn tijd nog wel. Z doet al zoveel jaren met de top mee, is gewoon een gigant. :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Ze zijn nu met de stones bezig. 4 atleten geweest. Scoresheet word steeds bijgewerkt.

Lijkt toch wel dat ze van laag naar hoog gaan met de atleten die aan de beurt zijn

Wat is dat toch met Katona. Bij de SCL altijd een topper maar op de WSM finale komt het er niet uit, jammer.

Ziet er leuk uit de stone loading

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha ik dacht dat die stone lift, overhead moest. :p kon ook geen filmpjes van vinden op YouTube, Thor woest snel ben benieuwd wie aan zijn tijd kan komen.

Haha ik dacht dat die stone lift, overhead moest. :p kon ook geen filmpjes van vinden op YouTube, Thor woest snel ben benieuwd wie aan zijn tijd kan komen.

Hey dat dacht ik ook! Vond het al vreemd 2x overhead in de finale.??? Maar dan nog, waarom geen stones of str.?

Wat is dat toch met Katona. Bij de SCL altijd een topper maar op de WSM finale komt het er niet uit, jammer.

Ervin heeft de pech steeds geblesseerd te zijn geweest in de finale! Ook nu! Ik heb aan den lijve ondervonden dat het behoorlijk pittig is voor je lichaam. daarnaast heb ik het met hem over zijn kansen gehad in de finale. Met zo een 145kg en 186cm komt hij gewoon fysiek te kort tegen die grote jongens. Finale WSM is net een stapje hoger dan een doorsnee SCL. De amerikanen zijn rijkelijk vertegenwoordigd. Bij SCL is het er maar 1per land

deze is voor Z, kan niet missen!!! aw yeah!

Zo groot is die Lalas ook niet toch? Volgens mij tikt die de 1.80m amper aan?
Is net zo wijd als dat ie lang is....dat dan wel...:cool:

Hij is 1.78 volgens mij

Wordt mooi Z tegen Lalas in de laatste..wie heeft de zenuwen onder controle...

Big Z did it again !!

Terug
Naar boven