XXL Nutrition

Wsm 2012

Hehe Europa-USA 3-0!

Na een afdwaling vorig jaar laat Z gewoon wee even zien wie de baas is:)

Lalas heeft het toch flink spannend gemaakt!

Mooi zo.

Wat Jarno ook zegt, Big Z is echt ambassadeur voor de sport.

big z blijft gewoon de sterkste zo veel wedstrijden draaien per jaar en dan nog zo winnen. deze man is gewoon altijd sterk altijd constand en statisch onmenselijk

Wat een geweld weer, het ligt allemaal dicht bij elkaar. Maar mooi dat Big Z heeft gewonnen, lijkt me altijd een van de sympathiekste gasten. Valt me wel een beetje tegen van Shaw en Jenkins.

aaaaaaaaaaaaaaaw yeah

Zydrunas is de King of Kings. de Champion of Champions.
De Sterkste sterkste man ter wereld ooit.
Hij heeft nu ook met zijn 2 IFSA World Championship titels 5 wereld titels.
En die zijn meer waard dan de vijf die Mariusz heeft.
Daarnaast 6 maal Arnold Classic. Fortissimus.. Zo'n 35 wereldrecord en 100 overwinningen.. Vanaf nu Emperor Z lijkt me wel geschikt..

http://www.youtube.com/watch?v=IqpZjC1IXts

sterkste man ever...

thor en lalas belooft ook nog wel wat,

Zydrunas is de King of Kings. de Champion of Champions.
De Sterkste sterkste man ter wereld ooit.
Hij heeft nu ook met zijn 2 IFSA World Championship titels 5 wereld titels.
En die zijn meer waard dan de vijf die Mariusz heeft.
Daarnaast 6 maal Arnold Classic. Fortissimus.. Zo'n 35 wereldrecord en 100 overwinningen.. Vanaf nu Emperor Z lijkt me wel geschikt..

En vergeet zijn 2e plaatsen ook niet. Hij staat gewoon al ruim 10 jaar aan de top.

Super blij dat big Z heeft gewonnen, hij is m'n favoriete strongman. Een levende legende.

En vergeet zijn 2e plaatsen ook niet. Hij staat gewoon al ruim 10 jaar aan de top.

Ja precies, als het al niet langer is. Superman :cool:

Wat me over het algemeen opvalt bij de Amerikanen is dat zij op jonge leeftijd al enorm pieken en daarna relatief snel uit beeld zijn. Uitzonderingen daargelaten, maar op je 21e al 400 deadliften en 185 logliften om vervolgens op je 28e niet meer met de absolute top mee te kunnen, vind ik wel apart.

Meestal begin je op je 28e pas serieus sterk te worden om op je 35e te pieken....maargoed. Dat even terzijde. Het ging om The Emperor 'Big Z'...:D onvoorstelbaar wat die gast presteert.

Grappig hoe de atleten niets mogen lossen over de resultaten terwijl iedereen die het ook maar iets interesseert het allemaal live op internet kan volgen en youtube volstaat met filmpjes :)

Grappig hoe de atleten niets mogen lossen over de resultaten terwijl iedereen die het ook maar iets interesseert het allemaal live op internet kan volgen en youtube volstaat met filmpjes :)

http://www.ironmind.com/ironmind/op...as_Savickas-Worldxs_Strongest_Man_Winner.html

Filmed for TV, the World’s Strongest Man contest historically does not release official results until after the program is broadcast (probably in late December), but with a live audience and 21st century connectivity, the outcome is known to at least hardcore fans almost instantaneously.

Hopelijk gaan ze dit niet oplossen door het helemaal in't geheim te gaan doen maar wel door alles de dag zelf nog uit te zenden :P

Het is meer triest als grappig.
Zo achterhaalt met goede kleine camera's in overvloed.
Het is waarschijnlijk wel de reden waarom ze het niet aan de grote klok hangen en er altijd zo weinig publiek is. Dan zijn er ook minder mensen die het filmen en online zetten.

Er was gisteren nog een discussie op de facebook van Loz. Over het feit dat als je Big Z niet als de grootste allertijden ziet. Je niet veel van de sport begrijpt... En toch zijn er mensen die het er niet mee eens zijn... :D

[Link niet meer beschikbaar]

Het is meer triest als grappig.
Zo achterhaalt met goede kleine camera's in overvloed.
Het is waarschijnlijk wel de reden waarom ze het niet aan de grote klok hangen en er altijd zo weinig publiek is. Dan zijn er ook minder mensen die het filmen en online zetten.

Er was gisteren nog een discussie op de facebook van Loz. Over het feit dat als je Big Z niet als de grootste allertijden ziet. Je niet veel van de sport begrijpt... En toch zijn er mensen die het er niet mee eens zijn... :D

Dat soort mensen gelooft het geschreeuw van mensen zoals Kazmeier. Die vindt zichzelf nog steeds de sterkste aller tijden volgens mij.

Big Z is daar te bescheiden voor lijkt het.

Dat soort mensen gelooft het geschreeuw van mensen zoals Kazmeier. Die vindt zichzelf nog steeds de sterkste aller tijden volgens mij.

Nee hoor Kaz heeft een aantal jaren geleden al toegegeven dat Mariusz toen de grootste was.. Maar dat was toen Z nog niet weer meedeed bij WSM.
Staat op 30 Years of Pain.

Kaz tijdens Arnold Classic ook zoiets van 'this man may very well be the strongest man who ever lived' over Savickas

Kaz tijdens Arnold Classic ook zoiets van 'this man may very well be the strongest man who ever lived' over Savickas

bron wiki van kaz, precies het tegenovergestelde haha:

''In an interview, even 2 time WSM and 6 times Arnold Strongman Classic winner Žydrūnas Savickas stated, that he believes Bill Kazmaier to be the strongest man that's ever lived.''

Nee hoor Kaz heeft een aantal jaren geleden al toegegeven dat Mariusz toen de grootste was.. Maar dat was toen Z nog niet weer meedeed bij WSM.
Staat op 30 Years of Pain.

Zei hij niet dat het spannend zou zijn tussen hem en marius maar dat hij denkt dat hij nog wel zou gewonnen hebben (kaz)?

Idd, zelfs the Kaz gaf toe dat zydrunas de sterkste man ooit is!

Terug
Naar boven