XXL Nutrition

Wsm 2013

Jammer dat het er zo aan toe gaat tijdens zo'n belangrijke wedstrijd. Vooral beschikbaarheid van goede voeding lijkt me erg belangrijk om mooie prestatie's te kunnen neerzetten.

Wordt naar mijn mening een meer spannende wedstrijd dan voorgaande jaren. Ik zie meerdere mensen met de titel ervandoor gaan: Big Z, Hafthor of Brian Shaw. Vond Lalas vorig jaar als 2e ook verassend vooruit gegaan.

Ben erg benieuwd!

Goed gestreden kerel! Jammer van de amateuristische bende. Met zoveel dingen die mis gaan, heb je (en vele anderen) eigenlijk geen eerlijke kans gekregen. Van een WSM zou je beter mogen verwachten.

Ik vind het ook klote voor Alex maar iedereen heeft daar net zo goed wel last van (behalve de truck maar daar heeft ook Thor dan toch zijn groep gepakt).

Toch diep respect Alex, zeker gezien de hamstring je deadlift en bv de vikingpress echt wel weer wat laten zien. Balen van Misha dat blijft een favoriet van me.

Ik vind het ook klote voor Alex maar iedereen heeft daar net zo goed wel last van (behalve de truck maar daar heeft ook Thor dan toch zijn groep gepakt).

Toch diep respect Alex, zeker gezien de hamstring je deadlift en bv de vikingpress echt wel weer wat laten zien. Balen van Misha dat blijft een favoriet van me.

Dat was ook wat ik bedoelde Gijs met 'en vele anderen' ten aanzien van de truckpull. Wat betreft het eten (of geen eten) e.d. geldt natuurlijk voor iedereen. ;)

Go shaw!

En what een nasty tear voor koklyaev

Damn Lalas valt tegen so far. K*t.

En terry is precies ook in vorm! :)

Wat een tijden op de yoke tov vorig jaar :o

Event 3 – Yoke

Brian – 13.64 seconds
Zydrunas – 14.16 seconds
Terry – 16.51 seconds
Lalas – 16.57 seconds
Jenkins – 16.94 seconds
Thor – 17.77 seconds
Burke – 19.03 seconds
Oberst – 22.16 seconds
Johannes – 29.35 seconds
Misha – retired due to injury

Van Terry sta ik echt te kijken! Ik vond hem niet echt sterk ogen. (Maar ja, overhead medley en deadlift gaat ie sowieso flink wat punten verliezen.) Brian echter wel. Die heeft in de heats echt alles op halve kracht kunnen doen. Natuurlijk werd er voortdurend gevraagd wie gaat er kampioen worden. Als ik alle atleten niet zou kennen dan was ik zonder meer voor Brian gegaan. Zo veel meer dan de rest. Maar ja Z verbaast me iedere keer weer.

Offtopic: Z vertelde me sinds 2005 iets meer dan 200 wedstrijden gedaan te hebben. 9 daarvan heeft ie niet gewonnen ;)

ook offtopic: ik dacht dat Z na z'n vorige WSM zou stoppen met wedstrijden omdat ie het wel gezien had allemaal?

De beste man zal zn geld ergens moeten verdienen gok ik ;)

Z is in aan het lopen op Shaw. 42 tegen 40 punten. Ben bang dat alleen de stones nog op het programma staan. Lijkt haast een onmogelijke opgave voor Z. Weet overigens niet zeker of het alleen de stones nog zijn. Kreeg alleen de punten doorgestuurd. Jenkins knap op een 3e plaats met 35 punten. Daar leek het in de heats niet op met zijn bacteriële infectie. Hollands uit de top 5 weggevallen. Thor op 32 punten een 4e plaats

Worlds strongest man 2013
Final results:
Brian – 51 points
Zydrunas – 48 points
Thor – 42 points
Jenkins – 41 points
Burke – 38.5 points
Lalas – 34 points
Terry – 31.5 points
Johannes – 16 points
Oberst – 14 points
Misha – retired due to injury

Echt verbaasd van Shaw en Thor de laatste tijd. Is gewoon onmenselijk aan het worden. Zo sterk, zo zwaar en toch nog zo snel. Ook die 447kg deadlift van Shaw tijdens training.. Gewoon ziek! :eek: (maar wel bruut).

Ben benieuwd wat ze over 10 jaar doen. 250kg atlas stones, 500kg deadlifts en 240kg log lifts?? :D

jezus fcking christ die hafthor, daar heb ik nog wel wat verwachtingen voor voor de komende jaren

China is toch ook gewoon geen locatie voor zo'n dingen, kan alleen maar misgaan, maar ja ze willen altijd een exotische locatie, gewoon europa jongens, klaar.

Shaw is a beast. Ik heb is in een interview gehoord dat zijn altime doel een 318kg (700lbs) stone loaden is. :D

PS:

Event 4 – Deadlift for max

Brian – 445kg
Zydrunas – 420kg
Thor – 400kg
Jenkins – 400kg
Lalas – 400kg

445kg deadlift. :o

Nog een verassing is dat mike burke 2de was op overhead medley!

Laatst bewerkt:
matige dl van z wel, voor zijn doen...

Terug
Naar boven