XXL Nutrition

WTC New York vakkundig gesloopt

Bezoekers in dit topic

mensen mensen mensen..... kijken jullie geen southpark?

Daarin wordt duidelijk gezegt dat de regering zelf de geruchten in omloop heeft gebracht dat hunzelf achter de vernietiging zaten. Zodoende komen ze over als een regering die alles weet, en kan doen; en slim genoeg is om zo een gecompliceerd plan tot uitvoering te brengen. Ondertussen weten hun zelf ook wel dat het gedaan was door een stel "pissed off moslims" .

Leer dus eerst eens southpark feiten voordat je hierzo een topic start ;)

Wie weet, misschien wordt southpark wel gefinancierd door Bin Laden. Dat zou het verhaal weer in een heel ander daglicht stellen, nietwaar? :rolleyes:
 
NIST is dan wel onderdeel van de overheid maar het is wel erg simplistisch om te stellen dat degenen die de oorlog in Irak zijn gestart ook het verhaal gefabriceerd hebben aangaande de gebeurtenissen op 9-11. Of zou gewoon iedere overheidsinstantie in het complot zitten en iedere overheidsmedewerker zich laten knechten door de Masterminds van 9-11? Klinkt toch niet erg aannemelijk.

Ik ben het met "yeahbuddy" eens wat dit betreft.

Dat er geen discussie komt met complot denkers is omdat het de moeite eigenlijk niet eens waard is om er een discussie mee aan te gaan. Zoveel gaten in hun eigen theorieen hebben maar toch volharden dat de officiele lezing niet kan kloppen. Je kan nog beter met een kind van 2 in discussie gaan of met een bonobo aap.

Klinkklare onzin. Als zelfs deskundigen eraan twijfelen gaat deze vgl niet op. Op hun bedenkingen wordt ook niet inhoudelijk gereageerd.
 
WTC7 is ook al zo vaak voorbij gekomen. De 'feiten' van Yeahbuddy zijn geen feiten en zijn exemplarisch voor hoe complotdenkers te werk gaan. Eeuwig dezelfde mantra's herhalen, er zullen altijd wel personen zijn die in die crap gaan geloven. Complotdenkers zijn wat dat betreft nog erger dan religieuzen, ze creeeren een waanwereld omdat ze er vanuit gaan dat er bij verschillende zaken wel een complot in het spel moet zijn.

Ik ga me er in ieder geval niet meer mee vermoeien om 'feitelijkheden' onderuit te halen, het heeft toch geen ene nut. Laat de complotdenkers maar in hun waanwereld blijven. Zo lang ze maar niet zoals sommige idioten in de USA de familieleden van slachtoffers gaan lastig vallen.
 
Nogmaals is het geen inhoudelijk argument.
Ik heb hiervoor al inhoudelijke argumenten gegeven. Waarom zou ik die blijven herhalen? Ik ben geen complot aanhanger, die blijven idd herhalen tot elke simpele ziel hun verhaal gelooft, zelfs als er geen enkel bewijs is voor wat ze beweren (ook al noemen zij zelf het wel graag zo).


Verder zou het perfect kunnen dat deze kerel wel in staat is om een overwogen uitspraak hierover te doen. Dit is iets wat jij nog ik weet en diegenen die deze kritiek leveren laten de vraag zelf ook open.
Hoe kan iemand 'overwogen' een uitspraak doen over iets wat hij enkel en alleen in de media heeft gezien. De man heeft geen onderzoek ter plaatse gedaan, hij lijkt zijn meeste gegevens gevonden te hebben op het internet en van tv. Dus hoezo overwogen?

Voor mij is er geen vraag. De idee dat een Amerikaanse regering in eigen land bijna 3000 onschuldige mensen gaat vermoorden om een oorlog te kunnen beginnen en alles vervolgens verborgen kan houden zonder één lek is absurd.


Wat ik me trouwens afvraag he; Waarom geloof jij eigenlijk in de officiële versie? Diegenen die dat verhaal gefabriceerd hebben, hebben immers ook al hun "credibility" verspeeld en toch blijf je erachter staan.
Het is niet zozeer dat ik hen vertrouw en dus klakkenloos geloof wat er gezegd wordt, het is eerder dat het gewoon de meest geloofwaardige en logische aanname is.

Ze hebben zich aan oorlogsmisdaden schuldig gemaakt en ze hebben de doden van 9-11 op een schandalige manier onteerd. Ik krijg het idee dat je met 2 maten en 2 gewichten werkt.
Wie is 'ze'? Omdat enkele soldaten oorlogsmisdaden hebben begaan is heel de regering schuldig? Wat bedoel je met doden van 9-11 onteerd? En waarom werk ik met 2 maten en gewichten als ik niet in 9/11 complotten geloof?

Wat ik wil zien is een goeie inhoudelijke discussie tussen experts in deze materie. En ik wil weten waarom die gebouwen zo recht naar beneden vallen en waarom dat staal smelt. De officiële versie houdt immers geen steek.
Waarom houd de officiële versie geen steek? Omdat complot aanhangers het zeggen, of omdat jij dat denkt? En wat maakt één van jullie plots een expert in deze materie om dit te kunnen stellen?

Je hoeft zelfs geen expert te zijn om dit te kunnen bedenken.
Nee, dat klopt, elke idioot kan geld verdienen door te beweren dat de regering liegt.

Ik weet voldoende van fysica om te weten dat de antwoorden op deze vragen niet al te moeilijk kunnen zijn en ik vind het frustrerend dat deze informatie achtergehouden wordt.
Waar haal je dat er informatie achtergehouden wordt?
 
Inhoudelijk, speciaal voor guardian:

8a. Zowel de Twin Towers als WTC-7 zijn rechtstandig ingestort. Dit is geen gecontroleerde destructie, maar een gevolg van het design van wolkenkrabbers; een vallende wolkenkrabber zou veel meer schade aan zijn omgeving doen dan een rechtstandig instortende. Daarom is voor dit ontwerp gekozen, zoals dat bij alle wolkenkrabbers wordt toegepast. De ontploffingen die gehoord zijn, zijn waarschijnlijk veroorzaakt door het pancaken. De vloerbevestigingen hebben het begeven door de hitte van de brand, waardoor een vloer stortte op een beneden gelegen vloer deze vloer begeeft het dan ook door het extra gewicht, waardoor deze weer valt op de ondergelegen vloer etc. etc. Dit is te zien in de BBC documentaire The Fall of the World Trade Center, waaraan bouwkundig ingenieurs hebben meegewerkt.

Je vindt trouwens bijna alle tegenargumenten hier: Complottheorieën over de terroristische aanslagen op 11 september 2001 - Wikipedia
 
Ik heb hiervoor al inhoudelijke argumenten gegeven. Waarom zou ik die blijven herhalen? Ik ben geen complot aanhanger, die blijven idd herhalen tot elke simpele ziel hun verhaal gelooft, zelfs als er geen enkel bewijs is voor wat ze beweren (ook al noemen zij zelf het wel graag zo).

Nooit heb je wat betreft de beweringen van deze man inhoudelijke argumenten gegeven. Dat heeft nog niemand ooit gedaan, dus graag een bron.

Hoe kan iemand 'overwogen' een uitspraak doen over iets wat hij enkel en alleen in de media heeft gezien. De man heeft geen onderzoek ter plaatse gedaan, hij lijkt zijn meeste gegevens gevonden te hebben op het internet en van tv. Dus hoezo overwogen?

Zijn expertise zou welleens ruimschoots voldoende kunnen zijn om er idd een uitspraak over te doen. Mijn punt is dat er compleet geen antwoord komt op de vraag waarom hij er geen uitspraken over kan doen. Fysische wetten zijn immers universeel dus hij hoeft er niet per sé bij te zijn om er een uitspraak over te doen. Dat is nl het mooie aan architecten; ze kunnen uitspraken doen over gebouwen die nog niet eens bestaan en nog steeds gelijk hebben. Wat maakt jou immers expert genoeg om te zeggen dat hij er geen uitspraken over kan doen owv die reden?

Als die persoon dus zegt dat het onmogelijk is dat die gebouwen onder de gegeven omstandigheden op die manier omvallen zou het wel eens kunnen dat hij daar wel degelijk voor bevoegd is. Het gesmolten staal wordt ook geen uitleg voor gegeven.

Voor mij is er geen vraag. De idee dat een Amerikaanse regering in eigen land bijna 3000 onschuldige mensen gaat vermoorden om een oorlog te kunnen beginnen en alles vervolgens verborgen kan houden zonder één lek is absurd.

Wie zegt dat er geen lekken zijn. Iedereen die de mond open trekt wordt publiekelijk aan de schandpaal genageld samen met wat andere doorgeslagen complotdenkers. Op gegronde kritiek wordt niet eens ingegaan. Het bespelen van de massa is lang niet zo moeilijk als jij schijnbaar denkt.

En waarom denk je dat er zoveel betrokkenen zouden moeten geweest zijn? Ik ben daar helemaal niet van overtuigd, de clan Bush is imo voldoende. En waarom ben jij plots een expert in deze materie? En geef eens 1 reden waarom iemand vertrouwen zou moeten hebben in de clan Bush?

En ja ik geloof wel degelijk dat deze machthebbers in staat zijn om 3000 van hun eigen mensen op te offeren. Heb je een idee hoeveel Amerikanen er omgekomen zijn in Irak en tijdens de orkaan in New Orleans omdat de hulpdiensten verzuimden om tijdig hulp te leveren. Ik zeg niet dat het zo gebeurd is, maar tuurlijk sluit ik het dus niet uit.

Het is niet zozeer dat ik hen vertrouw en dus klakkenloos geloof wat er gezegd wordt, het is eerder dat het gewoon de meest geloofwaardige en logische aanname is.

Nee, dat is het absoluut niet. De kans dat gebouwen zomaar recht naar beneden vallen is bijzonder klein. Dat er gesmolten staal gevonden is maakt het nog vreemder en de verwikkelingen die zich achteraf hebben voorgedaan maken het helemaal af.

En btw; voor al diegenen die vertellen dat het een hele hoop mensen kost om een dergelijke operatie te bewerkstelligen; Ik ben het hier absoluut niet mee eens. Nogmaals; wie maakt, ironisch genoeg, van jullie nu plots de experts?


Wie is 'ze'? Omdat enkele soldaten oorlogsmisdaden hebben begaan is heel de regering schuldig? Wat bedoel je met doden van 9-11 onteerd? En waarom werk ik met 2 maten en gewichten als ik niet in 9/11 complotten geloof?

Dit kan ik heel eenvoudig uitleggen. Effe wat punten op een rijtje.

1. 9-11 is mede gebruikt om de aanval op Irak in te zetten tewijl er geen enkel bewijs voor is dat ze ermee te maken hebben. Dat maakt de oorlog illegaal en maakt de Clan Bush oorlogsmisdadigers.

2. Het hoeft verder ook weinig uitleg dat er vanuit de regering niet het minste beetje respect naar de nabestaanden van de ramp uitgaat. Ze hebben deze gebeurtenis aangegrepen om meer dood en vernieling te zaaien. Ook onder de eigen troepen, maar het is vooral de burgerbevolking van Irak die de dupe is.

4. Negeren van het bevel van de UN.

3. 2 maten en 2 gewichten omdat diegenen die verantwoordelijk zijn voor de officiële versie ook geen greintje credibiliteit bezitten. Waarom zou dit verhaal meer steek houden dan dat van eender welke doorgeslagen complottheorist
Waarom houd de officiële versie geen steek? Omdat complot aanhangers het zeggen, of omdat jij dat denkt? En wat maakt één van jullie plots een expert in deze materie om dit te kunnen stellen?

En jij bent natuurlijk voldoende expert om te stellen dat deze versie wel steek houdt? Ik daarentegen ben idd voldoende kritisch om te stellen dat die versie wss geen steek houdt en al helemaal niet de manier waarop ze verdedigd wordt.

Waarom niet een officiële versie die geen ruimte laat voor dit soort onzin? Waarom meteen heel de boel op ground zero opruimen terwijl er nog tal van vragen zijn die wss hun antwoord vinden in de puinhopen? Waarom niet die hele belachelijke paranoia van de baan vegen en werk maken van een sluitende verklaring? De groep mensen die hun vertrouwen verliezen in hun regering owv dit soort feiten groeit anders nog steeds. Het wegwerken van twijfel zou zaken een stuk eenvoudiger maken. Mijn voorspelling is dat deze twijfel nooit van de baan zal geraken en dat we mss later ooit eens de ware toedracht van deze gebeurtenis te weten komen. Het zou me wel interesseren iig.

Maar eerlijk; wat zou ervoor nodig zijn om jou te laten geloven dat er echt een kans is dat er iets aan de hand is met die aanslagen? Het zou onmogelijk zijn he. Eender welk argument er aangedragen wordt; iedereen met kritiek op de officiële versie wordt zowat in hetzelfde straatje gestationneerd ongeacht de geldigheid van hun argumentatie.
Nee, dat klopt, elke idioot kan geld verdienen door te beweren dat de regering liegt.

En daarom is iedereen die de officiële versie niet gelooft uit op geldgewin? Give me a break.
Waar haal je dat er informatie achtergehouden wordt?

Onvolledige verklaringen en het negeren van zaken als het gesmolten staal ed. Kijk, als staal niet kan smelten onder de brandtemperatuur van kerosine dan is dat al 1 zekerheid die je hebt. Waarom is er dan gesmolten staal aangetroffen? Ik zal niet zeggen dat het per definitie komt door explosieven, maar ik wil er wel een antwoord op. Of mss zuigt die man ook uit zijn duim dat staal niet kan smelten onder de brandtemperatuur van kerosine en hoeft hij niet serieus genomen te worden, dat kan natuurlijk ook :roflol:
 
Hopeloos, sorry ik ga mijn tijd niet steken in jou reacties weer te gaan ontkrachten want dan kom je gewoon met meer onzin. Je reageert niet op mijn post waar inhoudelijk wordt ingegaan en duidelijk wordt aangetoond dat torens WEL recht naar beneden instorten door hun design. Maw, je luistert niet naar goede argumenten en je wilt alleen je eigen aannames geloven, net als al die andere complot aanhangers. Veel plezier nog in je eigenwijze fantasie wereldje.
 
Inhoudelijk, speciaal voor guardian:



Je vindt trouwens bijna alle tegenargumenten hier: Complottheorieën over de terroristische aanslagen op 11 september 2001 - Wikipedia

En deze versie wordt dan weer onderuit gehaald door anderen die zeggen dat het onmogelijk is dat ze gewoon "pancaken" omdat dat "pancaken" nl op een heel andere manier gebeurd. De argumentatie daarvoor vond ik een stuk aannemelijker.

Dat stuk over de ontploffingen op de benedenvloer is echt vreemd als je dat aanneemt zonder verdere vragen. Waarom zou een benedenvloer instorten als het boven honderden malen warmer is? Mss zie ik iets "gigantisch" over het hoofd maar ik kan het moeilijk serieus nemen.

Btw, ik zal niet beweren dat er explosieven gebruikt zijn, maar vergeef me als ik bronnen als Wikipedia, BBC en CNN niet serieus neem.
 
Hopeloos, sorry ik ga mijn tijd niet steken in jou reacties weer te gaan ontkrachten want dan kom je gewoon met meer onzin. Je reageert niet op mijn post waar inhoudelijk wordt ingegaan en duidelijk wordt aangetoond dat torens WEL recht naar beneden instorten door hun design. Maw, je luistert niet naar goede argumenten en je wilt alleen je eigen aannames geloven, net als al die andere complot aanhangers. Veel plezier nog in je eigenwijze fantasie wereldje.

Hahaha, ik had er nog geen tijd voor. Ga maar lekker verder met het duwen van mensen in hokjes. En wat praat je over aannames? Welke aannames bedoel je? Je hebt niet eens door dat het jou reply's zijn die vol van aannames staan en niet die van mij. Ik citeer nergens iets als een feit, maar gebruik wel logica ja. Dat jij daar dingen uit afleidt is niet mijn probleem.
 
maar vergeef me als ik bronnen als Wikipedia, BBC en CNN niet serieus neem.
Maar je hebt er geen problemen mee om één of andere complot aanhanger serieus te nemen...

Vergeef me als ik dat vrij hypocriet vind.
 
Hahaha, ik had er nog geen tijd voor. Ga maar lekker verder met het duwen van mensen in hokjes.
Jij duwt toch echt jezelf in een hokje hoor, je bent zowat het schoolvoorbeeld van een complot aanhanger die alles beter weet (of denkt te weten).

En wat praat je over aannames? Welke aannames bedoel je?
Die jij maakt, op basis van je 'gezond verstand' en 'logica' veronderstel ik.

Je hebt niet eens door dat het jou reply's zijn die vol van aannames staan en niet die van mij.
Ik aannames maken? Vreemd, ik zie ze niet. Ik ben niet degene die hier dingen verzint zonder enig bewijs hoor.

Ik citeer nergens iets als een feit, maar gebruik wel logica ja. Dat jij daar dingen uit afleidt is niet mijn probleem.
Wat jij logica noemt, zie ik als praatjes van iemand die niet weet waarover hij spreekt.
 
Maar je hebt er geen problemen mee om één of andere complot aanhanger serieus te nemen...

Vergeef me als ik dat vrij hypocriet vind.


Ik neem zijn vragen wel serieus jah, dat wil niet zeggen dat ik verder alles van hem serieus neem. Waarom is het zo moeilijk om een antwoord te verzinnen op die shit.

En waarom zou ik bronnen als wikipedia serieus nemen? Ze worden immers gemanipuleerd door diensten als de CIA (wat ook bewezen is NB). CNN is niet betrouwbaar owv de geringe persvrijheid en UK is het slaafje van de US. Als ik iets over moslim-extremisme ga opzoeken ga ik het ook niet aan Bin Laden vragen hoor.
 
Jij duwt toch echt jezelf in een hokje hoor, je bent zowat het schoolvoorbeeld van een complot aanhanger die alles beter weet (of denkt te weten).
Nogmaals; ik citeer mijn vragen niet als feiten en ik hang niks aan. Ik laat alleen mogelijkheden open. Als jij er wat anders van maakt is het toch echt jou probleem.

Die jij maakt, op basis van je 'gezond verstand' en 'logica' veronderstel ik.

Wat is er niet waar of niet logisch in die argumentatie. Name it?
Ik aannames maken? Vreemd, ik zie ze niet. Ik ben niet degene die hier dingen verzint zonder enig bewijs hoor.

Wat verzin ik? Quote het anders zodat het me duidelijk wordt, dan quote ik jou aannames er meteen achter.
Wat jij logica noemt, zie ik als praatjes van iemand die niet weet waarover hij spreekt.

Nogmaals; name it!
 
Wikipedia gemanipuleerd door CIA :roflol: OMG een nieuwe conspiracy is geboren!!!! Vertel het verder!!!!

Als je toch niets of niemand vertrouwd, waarom wil je dan nog antwoorden op je vragen? Je zal ze toch niet geloven, dus bespaar je zelf de discussie en geloof lekker wat je wilt geloven. I'm out.
 
Wikipedia gemanipuleerd door CIA :roflol: OMG een nieuwe conspiracy is geboren!!!! Vertel het verder!!!!

Als je toch niets of niemand vertrouwd, waarom wil je dan nog antwoorden op je vragen? Je zal ze toch niet geloven, dus bespaar je zelf de discussie en geloof lekker wat je wilt geloven. I'm out.


Tobias, blog, cia rommelt met wikipedia - Hyves.net - Always in touch with your friends

CIA redigeert Irakartikelen Wikipedia - Reformatorisch Dagblad - Internet Editie

Dit zijn maar enkelen van de vele bronnen, daarbij heeft het in zowat alle kranten gestaan. Oud nieuws.

Verder geloof ik wat ik wil. Maak jij je daar maar geen zorgen over, dat doe ik ook niet :roflol:
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven