MuscleMeat

Speciaal voor alle conspiracy malloten hier

Smeltpunt van Aluminium: 660,4 °C

Had ergens anders gelezen dat een brandje pas na 60-90minuten minimaal zoveel graden Celsius bereikt. Moet dus inderdaad een tijdje hebben geduurd voordat zo'n balkje het begeeft. Maar anyways, deze torens zijn 'for just an occassion' daarop gemaakt.
I call bullshit on this one.

Dat droop door de twee getroffen wolkenkrabbers en kwam in contact met honderden liters water van de sprinklerinstallaties. Daardoor ontstond een explosie die de constructie van de gebouwen aantastte.

Duidelijk, gesmolten aluminium explodeert icm met water....
Btw waar komen die honderden liters water vandaan dan? die leidingen staan onderdruk. ik neem niet aan dat ze op de hoogste verdiepingen reservoirs water hebben staan voor de sprinkler installatie
nogal wiedes dat daar reservoirs staan...

zoals je zelf al beargumenteert 'waar komen anders die 100den liters water vandaan'

Smeltpunt van Aluminium: 660,4 °C

Had ergens anders gelezen dat een brandje pas na 60-90minuten minimaal zoveel graden Celsius bereikt. Moet dus inderdaad een tijdje hebben geduurd voordat zo'n balkje het begeeft. Maar anyways, deze torens zijn 'for just an occassion' daarop gemaakt.
I call bullshit on this one.

Dude... De torens storte ook na zo'n 60-90 minuten in elkaar na impact, als je het een beetje had gevolgt.. Kan dus prima.

Na het instorten van de torens heeft de Amerikaanse overheid enkele onderzoeken naar de oorzaak ervan laten uitvoeren.

Oh oke, dan geloof ik het meteen. Het is niet zo dat ze voordeel hebben bij een bepaalde uitkomst van het onderzoek.

Het is gewoon achterlijk om te denken dat zo'n samenzwering die gigantische coordinatie vereist van tientallen zo niet honderden personen uberhaupt mogelijk is. Zodat de VS aan olie kon komen met behulp van een oorlog die ze meer heeft gekost dan die olie ooit op had kunnen leveren

Lol ze komen steeds met andere onderzoeken/theorieën om ons te ''overtuigen'' dat het geen inside job was, wie is hier nou de ''conspiracy malloot'' vraag ik me dan af.

Lol ze komen steeds met andere onderzoeken/theorieën om ons te ''overtuigen'' dat het geen inside job was, wie is hier nou de ''conspiracy malloot'' vraag ik me dan af.

Ja zo lul je overal een punt aan. Omdat er door deskundigen word geprobeerd leugens/rare theorieën weerleggen zijn dat opeens de mensen met de rare theorieën ?

Klinkt best logisch eigenlijk. Helaas is alles al opgeruimd dus valt weinig meer te controleren dus zullen mensen blijven speculeren.

De dader Amerika?

NOPE! Chuck Testa!

Dude... De torens storte ook na zo'n 60-90 minuten in elkaar na impact, als je het een beetje had gevolgt.. Kan dus prima.

Zo'n brand moet alseerst nog eens groot worden hè meneer. Daarbij zijn het minimale tijden. Vanaf 9/11 is het allemaal bullshit. :o

• Topic Starter Topic Starter
het is gewoon achterlijk om te denken dat zo'n samenzwering die gigantische coordinatie vereist van tientallen zo niet honderden personen uberhaupt mogelijk is. Zodat de vs aan olie kon komen met behulp van een oorlog die ze meer heeft gekost dan die olie ooit op had kunnen leveren

+1

Logische verklaring eindelijk, op de 78ste en 79ste verdieping waren immers indoor zwembaden.

Iedereen die nog steeds geloof dat de americanen dit zelf hebben opgezet zijn echt retarded.

Terug
Naar boven