MuscleMeat

Complottheorie over de aanslagen op het WTC niet langer omstreden

Ik heb eens gelezen dat de brandwerende laag rond de stalen constructie niet goed of er helemaal niet op zat???

De ijzeren balken zijn verzwakt dus instorting is hierdoor goed mogelijk, waarom de torens vrijwel recht naar beneden zijn gedonderd is mij niet duidelijk.

Al die complottheoriën, wat is er nu allemaal van waar, een topic waard?
Iig vind ik het interessant genoeg om alles te volgen.

edit: of zitten we allemaal in het Gare/ Geile Hanenhok?:rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik dacht al vanaf het begin dat dit een complot was. In de officiële verklaring zitten gaten die de hele theorie onderuit halen. Wie dat niet wil toegeven heeft imo oogkleppen op.

In de complottheorieën zitten eveneens gaten, maar er is tenminste een kritische zin aanwezig die eventueel naar de waarheid zou kunnen leiden. Nu interesseert het me geen bal omdat ik allang vertrouw op het slechtst mogelijke scenario, maar duidelijk is dat Bush en co willen dat mensen zich neerleggen bij hun verklaring zonder ook maar 1 vervelende vraag te stellen over dingen die niet zuiver in de haak zitten en over verklaringen die haaks staan op beweringen van experts.

Diegenen die anders zouden denken of er nog maar aan zouden twijfelen zouden afgedaan worden als paranoid en wereldvreemd, terwijl er dus nog duidelijk tal van vragen onbeantwoord blijven, tal van beweringen zomaar onderuit kunnen gehaald worden door experts. Zeer veel intelligente mensen durven hun twijfels niet meer te uiten uit schrik om hun 'credibility' te verliezen. Dit zegt imo veel over de politiek die gevoerd wordt rond het witte huis en zorgt ervoor dat mn wantrouwen erin alleen maar toeneemt.

Voor diegenen die bv geloven dat een hele boeïng kan oplossen door een gat van enkele meters in het pentagon terwijl een klein straalmotortje herkenbaar uit de knal kan komen zeg ik; wake up! Voor diegenen die geloven dat die 2e toren uit zichzelf naar beneden kan donderen; wake up! David Copperfield is er niks tegen, die officiële verklaring stinkt dat het niet normaal meer is. Je hoeft echt niet geniaal te zijn om dat te snappen.

Eender welke complottheorie berust idd op speculatie, maar dat doet de officiële verklaring ook, terwijl bewezen is dat er grove, fundamentele fouten in zitten en daar zouden we dan wel in moeten geloven, wat een bullcrap!

ik zag een docu

hierin werd wat verteld

de twin towers zijn de eerste wolken krabbers in de geschiedenis die door brand ( want dat zeggen ze ) zijn om gevallen en dat al na 1,5 uur of zo

er heeft zich ook al een vliegtuig in het empire state building geboord ooit eens en daar heeft een brand gewoed van veel meer als 1.5uu ik daacht zelf mer als 24 uur en deze staat nog steeds

en dat geld voor vele branden in wolkenkrabbers 48 uur , 12 uur noem maar op en ze staan nog allemaal

Ik moei mij normaal gezien niet met dergelijke discussies maar gisteren zag ik een reportage op canvas over 9/11 en als wat daar verteld werd waar is dan is er gewoonweg een complot. Ik zal eens kijken of ik die docu terugvind op het net, het was in ieder geval heel mooi gemaakt.

Ik geloof zeker dat de Amerikaanse regering tot zoiets in staat is om een vrijgeleide te krijgen want het zijn allemaal leugenaar en intriganten.

Dat gaat om Loose Change en die is al meerdere malen hier aan de orde geweest.

@ Markywannabee: niet vergeten dat de WTC gebouwen wel extreem hoog zijn, een aparte architectuur hebben, en dit zeer grote vliegtuigen waren vol met kerosine. Het technische verhaal van de instorting had ik al eens aangehaald. Niemand weet echter met zekerheid hoe de instorting precies tot stand is gekomen.
@ Diabolic: je bedoelt Loose Change 2. Ik heb de reportage ook gezien, en ik moet wel toegeven dat als wat ze zeggen echt waar is, de regering dan heel wat uit te leggen heeft. Niet dat ik de technische uitleg allemaal direct geloof, maar er waren toch sterke argumenten die ieder persoon doet twijfelen.

@ eric: ook de second edition?

Ik zeg alleen maar : ScrewLooseChange

Screw Loose Change
YouTube - Screw Loose Change part 1
YouTube - Screw Loose Change Part 2
YouTube - Screw Loose Change Part 3

En inderaad screw Dylan Avery die zelf een leuke boterham verdient over de ruggen van de omgekomen slachtoffers.

Het lollige is dat Al Qaida nog veel meer schade heeft aangericht dan verwacht dankzij 'nutcases' als Avery. Hele hordes sheeple die klakkeloos aannemen wat er wordt verkondigt in die conspiracy films en daarbij alle logica tarten.

Natuurlijk zullen de gelovers dat ook zeggen van degenen die in officiele lezing geloven, maar er is genoeg gedegen onderzoek gedaan om die lezing voor het grootste gedeelte als waarheid te zien. Dit in tegenstelling tot de hersenspinsels van de complot gelovers.

Staan ook reacties op de ScrewLooseChange blog die je weer doen twijfelen over de betrouwbaarheid van die site. En zo blijven we dus bezig... Mijn gezond verstand zegt me dat een regering nooit zo gek kan zijn om zoiets te riskeren. Echter zijn er vreemde dingen getoond waar mensen toch een antwoord van mogen verwachten van de regering.

leesvoer

en nog wat.
There would not be warning signs that the buildings were about to be demolished by explosives, it would just suddenly happen without any indication. But the buildings did not suddenly collapse without any indications. Instead, exterior columns buckled because the fires weakened the floor trusses and the floors sagged. The sagging floors pulled on intact column connections so as the floors sagged down, they pulled the exterior columns inward. This inward bowing of the exterior columns was evident to observers such as the police helicopters circling the towers." - Representative Press

edit: YouTube - Facts the "9/11 Skeptics" don't want you to see

Niemand weet echter met zekerheid hoe de instorting precies tot stand is gekomen.

When the plane impacted the building, it severely damaged those exterior columns. The following fire further damaged the support columns. So it was a two step event; initial damage by plane and further damage or subsequent loss of structural stability that caused the building to fail." When these floors fell onto the floor below them they exceeded what that floor could support so it collapsed along with what was on-top of it onto the floor below it. A cascade of floor failures repeated as the building collapsed top down not all floors at once which is how a controlled explosion happens.

volgens deze site.

Klinkt geloofwaardig.

Het enige wat ik mooi vind aan deze zaak is dat dit het bewijs levert dat we eigenlijk ECHT in een VRIJE wereld (het Westen) leven.....

Onder geen enkel ander regiem zou je het in je kop moeten halen om de overheid / de autoriteiten te beschuldigen van complotten op deze schaal.

De complottheoriën komen zelfs bovengronds. Journalisten, universiteiten en wellicht nog commissies gaan zich ermee bezig houden. Docu's worden gemaakt artikelen worden geschreven etc.

In elk ander werelddeel had dit je kop gekost (na een pijnlijke marteling).

Complot of niet; de democratische princiepes doen werk iig WEL!

GOD BLESS THE FREE :) :) :)

Ik ben toch voor martelen van die complottheoristen eigenlijk, hersendood zijn de meesten toch al. Die voelen dus niets :D

Het enige wat ik mooi vind aan deze zaak is dat dit het bewijs levert dat we eigenlijk ECHT in een VRIJE wereld (het Westen) leven.....

Onder geen enkel ander regiem zou je het in je kop moeten halen om de overheid / de autoriteiten te beschuldigen van complotten op deze schaal.

De complottheoriën komen zelfs bovengronds. Journalisten, universiteiten en wellicht nog commissies gaan zich ermee bezig houden. Docu's worden gemaakt artikelen worden geschreven etc.

In elk ander werelddeel had dit je kop gekost (na een pijnlijke marteling).

Complot of niet; de democratische princiepes doen werk iig WEL!

GOD BLESS THE FREE :) :) :)

:rocknana:

ik zag een docu

hierin werd wat verteld

de twin towers zijn de eerste wolken krabbers in de geschiedenis die door brand ( want dat zeggen ze ) zijn om gevallen en dat al na 1,5 uur of zo

er heeft zich ook al een vliegtuig in het empire state building geboord ooit eens en daar heeft een brand gewoed van veel meer als 1.5uu ik daacht zelf mer als 24 uur en deze staat nog steeds

en dat geld voor vele branden in wolkenkrabbers 48 uur , 12 uur noem maar op en ze staan nog allemaal

911 Cover Up - Google Video
Deze?

EDIT: blijkbaar al hopen videootjes langsgekomen, mss zit deze er al tussen?

Vindt het moeilijk te zeggen. Is nu een nieuwe film in de videotheek uitgekomen met George Clooney en Matt Damon.

Gaat over de oliestrijd en de belanghebbenden daarin. Hoe die prijs tot stand komt, wie er belang bij hebben dat de prijs zo hoog mogelijk blijft...bla bla

Ik vindt het wel razend toevallig dat zowel Bush senior als junior in no time na de beediging olielanden gingen binnenvallen onder het mom 'strijd tegen terrorisme'.

Maar de meeste Amerikanen hebben nog steeds oogkleppen op.

Maakt dat die overheden minder gevaarlijk dan? Ik zou niet eens willen weten hoeveel mensen er door bepaalde overheidsinstanties omgelegd zijn in naam van staatsbelang.

Het WTC is te ingewikkeld om te zeggen dat er een complot achter zit. Het enige waar ik van overtuigd ben is dat het hele pentagon verhaal van geen kant deugt. Daar is wel iets gebeurt wat door andere in scene is gezet. Daar kloppen zoveel zaken niet wat ik al eens eerder heb gepost. Dat was absoluut geen vliegtuig.

Het WTC is te ingewikkeld om te zeggen dat er een complot achter zit. Het enige waar ik van overtuigd ben is dat het hele pentagon verhaal van geen kant deugt. Daar is wel iets gebeurt wat door andere in scene is gezet. Daar kloppen zoveel zaken niet wat ik al eens eerder heb gepost. Dat was absoluut geen vliegtuig.

Bush en consorten doen voor mij ook niet onder voor andere terroristen. Alleen is Bush een olieterrorist.

Of je nu onschuldige mensen ombrengt omdat je de gehele Westerse Wereld wilt vernietigen, of je valt met tanks en bommen een olieland binnen waar menig onschuldig burger bij omvalt.

Terug
Naar boven