MuscleMeat

Speciaal voor alle conspiracy malloten hier

Conspiracy of niet, het kwam wel verdomd goed uit om de omstreden patriot act er door heen te drukken en oorlogen te starten in Afghanisaten en Irak.

Het maakt ook geen **** uit. Als het wel een conspiracy was en Bush zou live op tv vertellen dat hij het van te voren wist en dat het opgezet spel is dan veranderd er nog niks. Amerikanen worden even boos en 2 dagen later hangen ze weer voor de tv kijkend naar Oprah.

Conspiracy of niet, het kwam wel verdomd goed uit om de omstreden patriot act er door heen te drukken en oorlogen te starten in Afghanisaten en Irak.

Het maakt ook geen **** uit. Als het wel een conspiracy was en Bush zou live op tv vertellen dat hij het van te voren wist en dat het opgezet spel is dan veranderd er nog niks. Amerikanen worden even boos en 2 dagen later hangen ze weer voor de tv kijkend naar Oprah.
kwam zeker goed uit ja! :D wat was het ook alweer, 10 duizend miljard schuld?
met oorlog wint niemand.. jammer alleen dat die domme bush dat niet begrijpt

Oke ik geloof je ja!
.. waar is dat nou weer op gebaseerd?
'ja ze vertellen ons echt niet alles hoor, wat denk je zelf nou, ze controleren echt alles'
oke man, goed argument!

Oke dan is heel de wereld exact zoals jou is verteld op school en in het nieuws etc.
Jij gelooft zeker ook alles wat in de Bijbel staat? O, nee dat was in de middeleeuwen de manier om de mensen onder controle te houden. :)
Lekker oorlog voeren in de naam van god gebaseert op leugens en propaganda dus, en nu gebeurt gewoon hetzelfde.(blijf me verbazen hoe mensen keer op keer erin trappen)

Laten we even voor het gemak ervan uitgaan dat er een groot complot gaande is om een bepaalde groep mensen de wereldheerschappij te geven. Dan blijven er toch wel wat vragen open die volgens mij niet zo makkelijk te beantwoorden zijn :

- Wie zijn lid van dat geheime genootschap?
- Hoe word je lid van dat genootschap?
- Wat is het nut van die geheime plannen terwijl je als leider in de industrie of politiek ook op legale wijze macht, invloed en geld kan vergaren?
- Waarom is iedere nieuw potentieel lid (politiek of industrie) het gelijk eens met het streven van zo'n genootschap en hoe worden deze nieuwe leden gerecruteerd?
- Waarom heeft nooit een nieuw ingewijde uit de school geklapt hoe er aan toegaat bij dat genootschap of waarom heeft er uberhaupt nooit een lid uit de school geklapt?
- Waarom heeft de mainstream media nooit maar enig lead gevonden dat er sprake zou zijn van zo'n genootschap?
- Waarom zijn er bij andere geheime of ondergrondse genootschappen en organisaties wel spijtoptanten (denk aan de mafia) of klokkenluiders geweest?
- Hoe komt zo'n genootschap aan fondsen om hun snode plannen uit te voeren?
- Hoe maken de leden van het genootschap zich ontraceerbaar zodat niemand weet van waar de bijeenkomsten zijn en wanneer?
- Hoe kan een wisselend genootschap door de jaren heen toch al naar verluidt honderden jaren naar hetzelfde streven?

Nu zal er wel weer een lading onzin komen over Bilderberg conferenties, Illuminati, mind control etc maar daarmee zijn toch een hoop vragen nog steeds niet beantwoord. Verder natuurlijk een nog grotere kans dat niet 1 van deze vragen beantwoord gaat worden door de complottheoristen maar een uitgekauwd antwoord komt dat wij 'sheeple' voor het lapje worden gehouden en zij precies weten hoe het echt in elkaar zit. Maar hoe weet je dan hoe het echt zit als je geen feiten kent?

Hoe moet je ze anders noemen... Je noemt ze zelf ook zo?

Doe is een greep uit die duizenden keren?

Vaak zin de cover ups zo goed gedaan dat je er weinig waarheid of leugens kan uithalen. Een goed voorbeeld is de slachting in Jenin.

---------- Post toegevoegd Fri 23 Sep 2011 om 18:42 ----------

JAmmer genoeg klopt dit als een bus. Kijk maar naar wat er gebeurde met de stembusgang en John Kerry.

---------- Post toegevoegd Fri 23 Sep 2011 om 18:43 ----------

kwam zeker goed uit ja! :D wat was het ook alweer, 10 duizend miljard schuld?
met oorlog wint niemand.. jammer alleen dat die domme bush dat niet begrijpt

HEt is de Amerikaanse belastingsbetaler die de oorlog betaalt maar de winsten gaan in de zakken van een paar lucky few (halliburton,...).

Laten we even voor het gemak ervan uitgaan dat er een groot complot gaande is om een bepaalde groep mensen de wereldheerschappij te geven. Dan blijven er toch wel wat vragen open die volgens mij niet zo makkelijk te beantwoorden zijn :

- Wie zijn lid van dat geheime genootschap?
Over welke geheime genootschap heb je het hier? (skull en bones bijv. Bush, Rockefellers)

- Hoe word je lid van dat genootschap?
Dit weet ik niet zeker, denk voornamelijk bloedlijn of misschien dat je erbij kunt komen als je heel hoog in het (piramide)systeem zit

- Wat is het nut van die geheime plannen terwijl je als leider in de industrie of politiek ook op legale wijze macht, invloed en geld kan vergaren?
Nogmaals het is een piramide systeem, vaak zijn de politieke leiders slechts de ''poppen''. Geld boeit niet want dit volk beheerst het geld. Het draait voornamelijk om macht. En totale macht krijgen op legale wijzen is vrij lastig, maar ze zijn op de goede weg.

- Waarom is iedere nieuw potentieel lid (politiek of industrie) het gelijk eens met het streven van zo'n genootschap en hoe worden deze nieuwe leden gerecruteerd?
Meestal zijn dit mensen verslaafd aan geld en macht, het boeit ze niet of andere mensen lijden.(hitler had ook zat mensen die het met hem eens waren)
Hoe deze mensen gerekruteerd weet ik niet.

- Waarom heeft nooit een nieuw ingewijde uit de school geklapt hoe er aan toegaat bij dat genootschap of waarom heeft er uberhaupt nooit een lid uit de school geklapt?
Ga maar eens goed zoeken dan..
http://www.youtube.com/watch?v=EZYfeYhQ9eU&feature=player_embedded

- Waarom heeft de mainstream media nooit maar enig lead gevonden dat er sprake zou zijn van zo'n genootschap?
Main stream media staat onder controle, slechts hele kleine dingen als de bilderberg meetings komen in beeld(maar wat daar besproken wordt mag niemand weten blijkbaar).

- Waarom zijn er bij andere geheime of ondergrondse genootschappen en organisaties wel spijtoptanten (denk aan de mafia) of klokkenluiders geweest?
n.v.t. dus

- Hoe komt zo'n genootschap aan fondsen om hun snode plannen uit te voeren?
Nogmaals ze beheersen heel het financiële systeem.

- Hoe maken de leden van het genootschap zich ontraceerbaar zodat niemand weet van waar de bijeenkomsten zijn en wanneer?
De wereld is groot zat hoor?

- Hoe kan een wisselend genootschap door de jaren heen toch al naar verluidt honderden jaren naar hetzelfde streven?
Hier wil ik verder niet op ingaan, sorry.

Nu zal er wel weer een lading onzin komen over Bilderberg conferenties, Illuminati, mind control etc maar daarmee zijn toch een hoop vragen nog steeds niet beantwoord. Verder natuurlijk een nog grotere kans dat niet 1 van deze vragen beantwoord gaat worden door de complottheoristen maar een uitgekauwd antwoord komt dat wij 'sheeple' voor het lapje worden gehouden en zij precies weten hoe het echt in elkaar zit. Maar hoe weet je dan hoe het echt zit als je geen feiten kent?

Wat je met deze informatie doet moet je zelf weten.
Als je me voor complotmalloot wil uitmaken, ga je gang.
Ik ga verder niet in op vragen, als je nieuwsgierig bent moet je het zelf maar onderzoeken.(ben geen jehova getuigen die jou wilt overhalen naar de ''waarheid'')

Virusje, niet alles op wikipedia is waar he. Die dingen die jij noemt had ik zelf ook wel kunnen bedenken als meest logische manieren. Ik ben nog niet overtuigd

In ieder geval bedankt voor je antwoorden Virusje maar je volgens mij heb je geen of amper besef hoe gigantisch groot het financiele systeem is en het in feite onmogelijk valt te beheersen. Wel te reguleren maar daarmee kan je hooguit de grenzen aangeven wat legaal is of niet.

De media is net zo goed gigantisch groot, ook al zijn er natuurlijk wel enkele conglomeraten die voor een groot gedeelte de massa media in handen hebben. Maar jij bent er dus van overtuigd dat deze conglomeraten allemaal deel uitmaken van een sinister pyramideschema waarbij de puppetmasters aan de touwtjes trekken van deze conglomeraten? In een snel veranderende wereld waarbij handelen op dagbasis noodzakelijk is komt dat toch wel ongeloofwaardig over. Hoe spelen die media en het financiele systeem dan in op veranderingen als de puppetmasters
aan de top in feite gaan bepalen wat er gebeurt?

Volgens mij hebben we nu vooral te maken met een gebrek aan kennis van het financiele systeem en eveneens een gebrek aan kennis hoe groot de media is wereldwijd. Wie dat zou willen controleren met een select groepje mensen moet bijna omnipotent zijn. Goden bestaan niet en daarmee is het bestaan van zo'n groepje omnipotente leiders ook te belachelijk voor woorden.

Virusje, niet alles op wikipedia is waar he. Die dingen die jij noemt had ik zelf ook wel kunnen bedenken als meest logische manieren. Ik ben nog niet overtuigd

Heb dit ff snel uit me hoofd gedaan en dus niet van wiki.
En ik heb ook niet de bedoeling iemand te overtuigen. ;)

---------- Post toegevoegd Fri 23 Sep 2011 om 19:11 ----------

In ieder geval bedankt voor je antwoorden Virusje maar je volgens mij heb je geen of amper besef hoe gigantisch groot het financiele systeem is en het in feite onmogelijk valt te beheersen. Wel te reguleren maar daarmee kan je hooguit de grenzen aangeven wat legaal is of niet.

De media is net zo goed gigantisch groot, ook al zijn er natuurlijk wel enkele conglomeraten die voor een groot gedeelte de massa media in handen hebben. Maar jij bent er dus van overtuigd dat deze conglomeraten allemaal deel uitmaken van een sinister pyramideschema waarbij de puppetmasters aan de touwtjes trekken van deze conglomeraten? In een snel veranderende wereld waarbij handelen op dagbasis noodzakelijk is komt dat toch wel ongeloofwaardig over. Hoe spelen die media en het financiele systeem dan in op veranderingen als de puppetmasters

Volgens mij hebben we nu vooral te maken met een gebrek aan kennis van het financiele systeem en eveneens een gebrek aan kennis hoe groot de media is wereldwijd. Wie dat zou willen controleren met een select groepje mensen moet bijna omnipotent zijn. Goden bestaan niet en daarmee is het bestaan van zo'n groepje omnipotente leiders ook te belachelijk voor woorden.

Ik heb enige kennis van het financiële systeem, maar misschien niet genoeg dan.
Maar ik weet wel wat voor ''smerige'' geschiedenis de FED heeft en dat de grote Europese banken beheert worden door een aantal families.

Media zal idd zeer groot zijn, maar ik denk dat het mogelijk is met een goed systeem. Al zijn er enkele ''gaatjes'' waar je andere informatie kan krijgen, Russian Today bijvoobeeld.

Bedankt voor je serieuze antwoord iig.

Laatst bewerkt:
het waren toch de joden?

Hey, misschien vind je dit stukje interresant over de media?
En Willem Middelkoop zal geen onbekende zijn voor jou denk ik, als jij zo in het financieele wereldje zit?

http://www.youtube.com/watch?v=gLbUUCnQJTM&NR=1

En nog een interessant stukje over het financieel systeem.

http://www.youtube.com/watch?v=p244fFLLF0U

Wetenschappers lieten toen 20 kilo gesmolten aluminium in aanraking komen met 20 liter water. „De explosie vernietigde het volledige laboratorium en sloeg een krater met een doorsnee van 30 meter”, aldus Simensen. De beide gekaapte vliegtuigen op 9/11 bestonden elk uit ongeveer 30 ton aluminium.

Als je ervan uit zou gaan dat dit waar is wat zou dit dan met een van de towers hebben gedaan?
30 ton aluminium+toevoeging van het water=zelfs geen puin lijkt mij
als 20 liter water en 20 kilo aluminium al een krater van 30 meter creeert.

Het zou dan ook logisch zijn dat er dan ook geen kleinere knallen zijn maar 1 grote wat overigens niet te zien is net voordat de toren instort.

Terug
Naar boven