Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen die nog steeds geloof dat de americanen dit zelf hebben opgezet zijn echt retarded.
En zo zijn er nog veel meer dingen. Tis maar net wat je geloofd.Maan landing was ook nep, was gewoon in een studio gefilmt (-t + d) (srs)
Laat me raden, jij stemt PVV?Van zo'n opmerkingen krijg ik nu eens het schijt. In de huidige maatschappij wordt iedereen die nog maar DURFT anders te denken scheef bekeken. Er zijn honderden zoniet duizenden mensen wereldwijd die er tien keer meer als jou over weten en die denken dat het conspiracy is. Evenzeer zijn er duizenden experten die beweren dat geen complot was. Zo'n uitspraak als die van jou mag je alleen maar doen als je zelf een expert bent. Je mag een mening hebben, je mag er van overtuigd zijn. Maar jouw mening is enkel een combinatie van wat jij gelooft van anderen, niet van je eigen onderzoek.
Stel dat jij toevallig wél een expert zou zijn, dan is dit verwijt niet op jou bedoeld, maar op alle mensen die er geen hol van weten, maar een conspiracy denker als achterlijk bestempelen.
hahaha zo mooi, vooral omdat jij juist precies dit doet. komt 1x een docu over dat er explosies waren en weet ik wat allemaal voor onzin en jij gelooft het..Het is behoorlijk retarded als je alles klakkeloos gelooft van wat de media je vertelt, en als iemand dan een x een afwijkende standpunt daarover heeft gelijk gaat roepen complot mong**l en dergelijke, dan ben je imo narrow minded.
Hoe moet je ze anders noemen... Je noemt ze zelf ook zo?Complotdenkers zijn vaak de enigen die wel nadenken. De andere lopen de media maar achterna.
Mensen als complotdenkers bestempelen maakt duidelijk dat je er een subjectief negatief waardeoordeel over velt. Complotdenkers zijn mensen, sommigen slim en weldoordacht, anderen zeer dom, die geloven dat er meer aan de hand is dan wat de overheid ons verteld. Dat is in het verleden an duizenden keren gebleken. Dit ontkennen is pas echt heel naïef.
Van zo'n opmerkingen krijg ik nu eens het schijt. In de huidige maatschappij wordt iedereen die nog maar DURFT anders te denken scheef bekeken. Er zijn honderden zoniet duizenden mensen wereldwijd die er tien keer meer als jou over weten en die denken dat het conspiracy is. Evenzeer zijn er duizenden experten die beweren dat geen complot was. Zo'n uitspraak als die van jou mag je alleen maar doen als je zelf een expert bent. Je mag een mening hebben, je mag er van overtuigd zijn. Maar jouw mening is enkel een combinatie van wat jij gelooft van anderen, niet van je eigen onderzoek.
Stel dat jij toevallig wél een expert zou zijn, dan is dit verwijt niet op jou bedoeld, maar op alle mensen die er geen hol van weten, maar een conspiracy denker als achterlijk bestempelen.
Ik zou ook wel is een paar van die duizend dingen willen horen, laten we beginnen met een of 4/5?Complotdenkers zijn vaak de enigen die wel nadenken. De andere lopen de media maar achterna.
Mensen als complotdenkers bestempelen maakt duidelijk dat je er een subjectief negatief waardeoordeel over velt. Complotdenkers zijn mensen, sommigen slim en weldoordacht, anderen zeer dom, die geloven dat er meer aan de hand is dan wat de overheid ons verteld. Dat is in het verleden an duizenden keren gebleken. Dit ontkennen is pas echt heel naïef.
Oke ik geloof je ja!Als ik docu's kijk, maak ik notities en ga alle punten zelf nog even doornemen.
Heb ook heel veel docu's gezien over 9/11 zeitgeist nwo en dat soort zaken.
Veel dingen zijn wel lastig te onderzoeken(met name historiografie) en kan je gewoon nooit theoretisch 100% zeker in zijn(bestaan van Jezus bijv.).
Maar geloof me er zijn heel veel leugens/dingen die niet kloppen in deze wereld.
Dude het is gewoon gezond verstand dat de inslag van die 2 boeing 747 vol kerosine gehakt maken van elk gebouw waar ook ter wereld.
De hitte die vrijkomt in de getroffen verdiepingen is genoeg om de draagkracht zover te verlagen dat de bovenliggende verdiepingen naar beneden komen en zo de hele toren meenemen.
Daar hoef je geen exper voor te zijn lijkt me zo.

Hahahahahaha stukgaan om dit sooort opmerkingen. Jij kan dat soort vraagstukken wel even met gezond verstand oplossen.![]()