Fitness Seller

WTF happened to the forum

MeDieViL

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
560
Massa
40kg
Zijn hier trouwens nog members dat me kennen van vroeger? En waarom is het hele forum fucked up, heeft bigt het verkocht ofzo?

Either way im back, ill be talking english all the time as i lived in england for years, well not all the time.

Waar is klusmier, die kan mss bidden om het forum terug te maken zoals het vroeger was

Ik heb idd een nieuwe avatar

Klusmier heeft tegenwoordig een snor

Klusmier is er vandoor met zijn vliegende schotel, wat dacht jij dan?

Die gast heeft eindelijk contact gelegd en mocht mee inruil voor analprobing.

klusmier zat toch op curasaus?

• Topic Starter Topic Starter
Yup,UK rcs die momenteel legaal zijn hier, hier bestel je die en krijg je zede volgende dag aan haha,tot in april dan zijn alle legale highs illegaal,blanket ban op psychoactives aangezien hier iedereen rcs begon te gebruiken, ik neem nu dagelijks 4 fluoroetylphenidate een ritaline analoog, maar dat is alleen omdat de healthcare in de uk een totale ramp is en ze mn adhd medicatie weigeren, anders gebruik ik drugs alleen recreationeel int weekend.

Het is gedaan met mn vriendin dus ik kom terug naar belgie waar ik normaal mn dexamphetamine terug zou moeten krijgen en niet aan zelfmedicatie moeten doen,dokters hier zijn compleet retarded, de diingen dat ik hier met de healthcare meegemaakt hebt zijn niet normaal.

maar serieus wat is er met het forum gebeurt? is bigt nog de admin?

Ja klopt, met zijn christelijke metgezel en een hoop schulden die hij daar ontdook. Mooie berichten had hij altijd.

Zelf ook lang weg geweest hier, geen idee of ze er nog rond hangen hier van die tijd.

angelus en moraalridder zijn die hier nog? good to be back haha

T is er nog. Forum is upgraded. Angelus is weg. En moraalridder weet niet.

Hoi, welkom terug, ik ben marc.

maar serieus wat is er met het forum gebeurt? is bigt nog de admin?
Upgrade. Big-T heeft leukemie (gehad), angelus is wegh, de rest van de oude garde ook. Eric verneem je niet zo heel veel meer van, Moraalridder is nog nu en dan actief.

Voel me best alleen :( blij dat je terug bent.

Damn, is big t terug aan het posten? jammer dat de oude crew weg is, en waarom is de link nl wanneer de admin van belgie is?

De tijd toen het nog leuk was crew klinkt retarded
Damn, is big t terug aan het posten? jammer dat de oude crew weg is, en waarom is de link nl wanneer de admin van belgie is?
Ja T is nog wel actief.
Nl omdat de userbase groter is denk ik. Na de upgrade is 't wel wat minder bruisend geworden allemaal. Wel jammer, mis de troll topics en de rellen. Veel weirdo's zijn er ook niet meer.

Waarom is de naam van karma nu "leuk" lijkt alsof de nerlanders het forum hebben overgenomen, samen met die nieuwe link.

De tijd toen het nog leuk was crew klinkt retarded

Ja T is nog wel actief.
Nl omdat de userbase groter is denk ik. Na de upgrade is 't wel wat minder bruisend geworden allemaal. Wel jammer, mis de troll topics en de rellen. Veel weirdo's zijn er ook niet meer.

Het is wel kut tegenwoordig idd

Waarom is de naam van karma nu "leuk" lijkt alsof de nerlanders het forum hebben overgenomen, samen met die nieuwe link.

Hij heeft nog wel "dutch" weggehaald uit dbb.

In belgie spreken we ook dutch, means nothing, bigt is van belgie, snap niet waarom hij het een nl domein naam geeft, maar ga daar nu niet over b**chen haha

Terug
Naar boven