AndroidHealthClinic

WTF happened to the forum

Begin wel nieuwsgierig te worden hoe het hier vroeger was dan ???

hallo ik ben nieuw.

gr jan

ik zou de forumstats wel eens willen bezien sinds de ban everyone-periode van 1.5-2 jaar terug en nu. Door het forum te willen formaliseren hebben ze mogelijk de community omgelegd, en dat was toch het hart van dit forum. Nu lijkt het allemaal een beetje halfdood. Het kan ook puur mijn perceptie zijn natuurlijk.

Geen angelus meer die een wereldvreemd topic aanmaakt en skinnie die er blij op hoppad. Mss non-content maar wel vermakelijk.

Laatst bewerkt:
ik zou de forumstats wel eens willen bezien sinds de ban everyone-periode van 1.5-2 jaar terug en nu. Door het forum te willen formaliseren hebben ze mogelijk de community omgelegd, en dat was toch het hart van dit forum. Nu lijkt het allemaal een beetje halfdood. Het kan ook puur mijn perceptie zijn natuurlijk.

Geen angelus meer die een wereldvreemd topic aanmaakt en skinnie die er blij op hoppad. Mss non-content maar wel vermakelijk.
Geen Angelus meer die een topic aanmaakt hoe je het beste zelfmoord kan plegen

Arme kut angelus :(

Forum is niet veel meer aan..

Miss de bonny topics/Anu en guess/ baddoo etc etc

Upgrade. Big-T heeft leukemie (gehad), angelus is wegh, de rest van de oude garde ook. Eric verneem je niet zo heel veel meer van, Moraalridder is nog nu en dan actief.

Voel me best alleen :( blij dat je terug bent.

@tymboo heeft EricR weggepest en hij is dus gestopt met DBB

Er is nu wel een beetje anarchie. Mods zijn helemaal niet meer actief en je kan gewoon alles maken zonder ook maar een kaart te krijgen :thumbs:

Minder echte relletjes idd.. Al is @Skatermarvin zijn topic een aanrader voor het dagelijks vermaak ;)

maar iedereen die meteen begint te janken in dat topic als ik een leuk plaatje drop :(

Maar zijn ziel zwerft nog rond op dit forum. Men zegt in de vorm van een kloon.

Vroeger kon je hier naar hartenlust F5'en.

Waar is de tijd gebleven met leden zoals bijvoorbeeld Mars?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven