XXL Nutrition

WTF!!! m'n zaad in vriezen???

no way,ik denk er nog niet aan,als het tegen die tijd nietmeer lukt is het jammer,maar ik vries die niet in...geen haar op m'n hoofd dat er aan denkt...

Wat the **** is er mis met je zaad invriezen ???

Ga je excuses aanbieden man. Vrouwtje eist tenslotte niet eens van je dat je moet stoppen.

beginnen haar eierstokken nu al te rammelen?

lag een vrouw NOOIT uit als ze serieus is. De volgende keer dat ze bij haar vriendinnen is, ga je kompleet door het slijk :D

Daarnaast vind ik het een reeele gedachte. Je bent immers erg vroeg begonnen met kuren. Je steekt je kop nu in het zand imo.

Hehe je vrouwtrje heeft gewoon gelijk man. Je kent de kwaliteit van je zaad immers nu ook niet. Laat het checken, en vries het in. Mijn buurman heeft nog nooit gekuurd en heeft al erg zwak zaad. Ik zelf was gezegend met megaveel zaadcellen in verhouding, maar had wel weer meer afwijkingen enz.
Dus ik zou haar niet gelijk uitlachen.

Slimme meid.

vraag tussendoor: Hebben ADHD'ers snel zaad?

trouwens.... je mag blij zijn dat ze niet zeikt dat je kuurt.

• Topic Starter Topic Starter
pff ik blijf vinden dat ze overdrijft en het zal toch niet gebeuren...

ik blijf voet bij stuk houden...het is nu ook niet zo dat ik extreme hoeveelheden enzo gebruik,ik ben niet als een gek non stop bezig...wie van jullie heeft er eerlijk al aan gedacht dat ie onvruchtbaar is,of kan worden en daarom z'n zaad laten testen en invriezen?

jullie zijn mij allemaal aan het afbreken voor mijn reactie maar ik zou jullie wel eens willen horen als het jullie overkomt

het is geven en nemen in een relatie, je kunt nu wel lullen over een negertje adopteren, maar dat is klinklare onzin!

zij accepteert jou idealen, respecteer die van haar dan ook!

ik blijf voet bij stuk houden...het is nu ook niet zo dat ik extreme hoeveelheden enzo gebruik,ik ben niet als een gek non stop bezig...wie van jullie heeft er eerlijk al aan gedacht dat ie onvruchtbaar is,of kan worden en daarom z'n zaad laten testen en invriezen?

jullie zijn mij allemaal aan het afbreken voor mijn reactie maar ik zou jullie wel eens willen horen als het jullie overkomt

Ik zou jou weleens willen horen als tzt blijkt dat je goedje toch waardeloos is geworden. Je stelt je echt heel erg kinderachtig en bekrompen op vind ik.

• Topic Starter Topic Starter
Slotje!!!

hoezo..het gaat hier toch om de beredenering en hoe je (jij,ik, ieder) zich opstelt in een relatie?! het is niet iets om je voor te schamen toch? jij hebt gekozen om deze levensstijl aan te houden en bij je huidige vriendin te zijn.
klaarblijkelijk maakt zij zich zorgen, wat haar goed recht is. In deze situatie zou ik mn vriendin uiterst serieus nemen en het zeker in overweging nemen!

de enige reden dat je zulke reacties krijgt, is jouw reactie op de situatie, niet de situatie an sich!

Zij heeft er blijkbaar meer kaas van gegeten dan jijzelf.

Misschien gaat het nog niet eens om het zaad, maar deze mentaliteit zou je waardering voor moeten hebben.

oooooh wat hebben jullie mij op een heerlijk idee gebracht! ik ga mijn zaad ook invriezen.. en dan ga ik er fruitijsjes van maken in de zomer die ik aan mijn gasten geef :D wat een heerlijke gedachte dat al die dames mijn zaad gaan oplikken en doorslikken.. :D

ijsje mop?

:roflol:

Kun je haar niet vertellen dat als je haar zwanger maakt tijdens dat je in een kuur zit, dat er mini Arnoldjes uitkomen ofzo? :P

maargoed nu serieus, zoals al eerder gezegt. Ze heeft opzich gelijk, en ik denk dat je dan toch even moet nadenken welke belangrijker voor je is. De naald of de dame. Voor haar is het schijnbaar een belangrijk iets.

Kerel, als je dadelijk een kleine wil en het mocht helaas zo zijn dat het niet lukt neem je het jezelf misschien wel kwalijk.
Waarom niet gewoon er aan toe geven. Ze vind het oke dat je kuurt, maar ze vraagt alleen of je je zaad wilt beschermen. No problem imo.

Waar maak je je nu zo druk om?

Terug
Naar boven