XXL Nutrition

WTF!!! m'n zaad in vriezen???

pff ik blijf vinden dat ze overdrijft en het zal toch niet gebeuren...

ik blijf voet bij stuk houden...het is nu ook niet zo dat ik extreme hoeveelheden enzo gebruik,ik ben niet als een gek non stop bezig...wie van jullie heeft er eerlijk al aan gedacht dat ie onvruchtbaar is,of kan worden en daarom z'n zaad laten testen en invriezen?

jullie zijn mij allemaal aan het afbreken voor mijn reactie maar ik zou jullie wel eens willen horen als het jullie overkomt
Cheeeristus, wat een klein kind ben jij zeg. En nogmaals, je hoeft niet persé veel kuren achter de rug gehad te hebben om onvruchtbaar te raken, 1 kan genoeg zijn.

Zonde dat je op je 20ste al kuurt maar goed dat is niet mijn business.
Ik vind dat je vriendin groot gelijk heeft, dus invriezen dat zaad.

• Topic Starter Topic Starter
waarom heb ik dit topic ook geopent...:hamer:

ik doe het niet...einde discusie...

Ik zou je hele handeltje in laten vriezen.

jullie zijn mij allemaal aan het afbreken voor mijn reactie maar ik zou jullie wel eens willen horen als het jullie overkomt

Volgens mij kwam jij hier gewoon bijval zoeken en het valt je gewoon tegen dat dat niet gebeurt. Face it bro kuren kan funest zijn voor je vruchtbaarheid!

Een maat van mij is al 5 jaar bezig en geloof me dat is geen pretje. En dan de opmerking dat je wel even een negertje adopteert .......... Ooit eraan gedacht dat je vriendin gewoon kinderen van haar zelf wilt? Als ik al mijn vrouwelijk kennissen mag geloven is zwanger zijn het mooiste wat ze ooit overkomen is. Dat wil jij je vriendin toch niet onthouden?

Begin alvast maar te sparen voor wat muziekles mocht je wel ooit een kindje krijgen:D
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Gezonder dan nu zal je zaad niet worden. Maar aan de andere kant... misschien kunnen sommige mensen zich beter niet voortplanten.:twitch:

Mijn vriendin is er ook eens over begonnen en door dit topic is de discussie weer actueel geworden. Als ik besluit om verder te gaan met kuren, ga ik het eens serieus overwegen.

Dit is 1 van de redenen waarom ik gewacht heb met kuren.
Wil gewoon totaal geen risico lopen.

Ik heb het laten doen op aanraden van doktoren (geen AAS). Waarom niet? Je betaald € 35 euro per jaar geloof ik maar je hebt alle zekerheid later.

dsu jullie zoude gewoon allemaal gelijk je juniors laten invriezen als je wijf ermee afkomt???

pff nee liever niet,dan stop ik wel met juicen,als er al schade is kan die nu toch niet meer hersteld worden...

ben ik dan de enige die het raar vind om als 20 jarige je zaad te laten invriezen???

dsu jullie zoude gewoon allemaal gelijk je juniors laten invriezen als je wijf ermee afkomt???

pff nee liever niet,dan stop ik wel met juicen,als er al schade is kan die nu toch niet meer hersteld worden...

ben ik dan de enige die het raar vind om als 20 jarige je zaad te laten invriezen???

bij mij moest het omdat ik medicijnen kreeg waardoor ik onvruchtbaar kon worden. als dat met AAS ook zo is, waarom zou je het dan niet doen? je weet niet zeker of je later nog kinderen kunt krijgen, maar als het niet meer lukt sta je mooi te kijken

Wat nou? Ik vries het ook in in kleine blokjes, kan heerlijk smaken bij een penne rigate

nu lach je, straks jank je als je hoort dat je zaad niet werkt. Misschien is het omdat het nog ver van je bed is met je 20 jaar, maar het is wel een keuze die later niet meer terug gedraaid kan worden. Mocht later je zaad nog wel in orde zijn, dan kan je altijd de bevroren zaadcellen vernietigen. Bij zulke zaken kun je niet genoeg zekerheid nemen!!! Gewoon doen dus en zorgen dat je je chick niet kwijtraakt door kinderachtig gedrag.

wat ziet ze eigenlijk in zo'n oppervlakkig mannetje als jou.. zoekt ze geen ruimdenkende echte man die z'n zaad wel wil invriezen? ;)

wat ziet ze eigenlijk in zo'n oppervlakkig mannetje als jou.. zoekt ze geen ruimdenkende echte man die z'n zaad wel wil invriezen? ;)

:eek:

ok kom maar allemaal op m'n kop schijten...kan het ermaar bij nemen...1 meer of minder
laat je allemaal maar gaan in dit "diss ironmike topic"...

de beste reactie's worden beloond met levenslang (negatieve)karma...

wees juist blij met bovenstaande reacties, je zal zelf nu toch hopelijk wel inzien dat het verhaal van je vriendin niet zo dom is als je zelf dacht. Goede zet om deze topic te openen dus.

wat een onzin, wanneer je dit publiekelijk mededeelt kun je dit soort ongein verwachten, er zitten ook heel wat serieuze reacties tussen, welke je toch in acht zou moeten nemen.

dat andere gelul is gewoon gein..en daar doe je zelf ook aan mee in andermans topics..geven en nemen bro!!

Laten we het eens anders stellen: Wat verlies je als je nu besluit je zaad in te laten vriezen??? 'tis niet dat ze je ballen er af knippen en die uitpersen.

Persoonlijk vind ik dat jij nogal een bekrompen gedachtengang hebt m.b.t. dit onderwerp.

Laten we het eens anders stellen: Wat verlies je als je nu besluit je zaad in te laten vriezen??? 'tis niet dat ze je ballen er af knippen en die uitpersen.

Persoonlijk vind ik dat jij nogal een bekrompen gedachtengang hebt m.b.t. dit onderwerp.

Ik moet zeggen dat het wel een beetje beschamend is als je daar aan komt. Ik zal verder niet in details treden hoe het daar gaat :p

Terug
Naar boven