MuscleMeat

WTF!!! m'n zaad in vriezen???

gewoon portable dvd speler meenemen met my virtual jenna dr in man

Ik moet zeggen dat het wel een beetje beschamend is als je daar aan komt. Ik zal verder niet in details treden hoe het daar gaat :p

je wordt toch afgetrokken door een aantrekkelijke zuster? met brandende kaarsen en muziek van marvin gaye op de achtergrond?

btw, ze hebben inmiddels al 10 liter van mijn "sexy-explosion" vocht :D

Nou en dan nog, dan wordt je prostaat een keer gemolken:rolleyes: heb je dat tenminste ook een keer meegemaakt in je leven en mag je er in het vervolg ook over meepraten.

zoals ik nu doe;)

Wat is er uberhaupt tegen het invriezen van je zaad?
Je gaat toch niet zeggen dat het kuren je evolutionaire aard heeft getemperd :D

dsu jullie zoude gewoon allemaal gelijk je juniors laten invriezen als je wijf ermee afkomt???

pff nee liever niet,dan stop ik wel met juicen,als er al schade is kan die nu toch niet meer hersteld worden...

ben ik dan de enige die het raar vind om als 20 jarige je zaad te laten invriezen???

Wat is er raar dan?

De reactie van je vriendin? Ik denk dat je daar juist heel blij mee moet zijn.
Zaad invriezen op je 20ste? Als je het risico op onvruchtbaarheid wilt vermijden is dit de meest zekere oplossing, raar? Nee dus

Het is op je 20ste hooguit wat ongebruikelijk, maar dat is kuren ook. Kortom, gewoon schijt aan hebben en ijsblokjes bouwen dus. Als het over zwangerschappen gaat moet je zeker niet ****en met vrouwen, ik kan het weten.

Wat is er raar dan?

De reactie van je vriendin? Ik denk dat je daar juist heel blij mee moet zijn.
Zaad invriezen op je 20ste? Als je het risico op onvruchtbaarheid wilt vermijden is dit de meest zekere oplossing, raar? Nee dus

Het is op je 20ste hooguit wat ongebruikelijk, maar dat is kuren ook. Kortom, gewoon schijt aan hebben en ijsblokjes bouwen dus. Als het over zwangerschappen gaat moet je zeker niet ****en met vrouwen, ik kan het weten.

ja idd

ze kunnen je ook precies vertellen hoeveel kinderen je kan krijgen met je ijsblokjes. lache toch. en de kans op tweelingen is ook groter dan bij een "normale" bevruchting

ja idd

ze kunnen je ook precies vertellen hoeveel kinderen je kan krijgen met je ijsblokjes. lache toch. en de kans op tweelingen is ook groter dan bij een "normale" bevruchting

Of je daar blij mee moet zijn is weer een ander verhaal.

Wees blij dat je waarschijnlijk nog vruchtbaar bent andere mannen zouden er een moord voor plegen!

als jij binnen, pak 10 jaar, ook kinderen wil en je blijkt onvruchtbaar of waardeloos zaad te bezitten door het-waarschijnlijk-te vroeg kuren, zal je er zeker spijt van krijgen.
Je moet in het leven altijd alle mogelijkheden open houden, je weet niet hoe je over iets binnen een paar jaar gaat denken

dsu jullie zoude gewoon allemaal gelijk je juniors laten invriezen als je wijf ermee afkomt???

pff nee liever niet,dan stop ik wel met juicen,als er al schade is kan die nu toch niet meer hersteld worden...

ben ik dan de enige die het raar vind om als 20 jarige je zaad te laten invriezen???

Je vriendin moet blij wezen met jou!
Erg veel respect heb je voor haar door haar wijf te noemen.
Volgens mij draait alles in jouw relatie om jezelf!

Nee, je bent niet de enige die het raar vind om zn zaad in te vriezen.
Maar wat ik wel raar vind is dat je op je 20e al kuurt.
Het enige plateau wat jij hebt is die stellage ( lees bord ) voor je kop.
Je moet blij wezen met een vriendin die blijkbaar meer met jullie toekomst bezig is dan jijzelf.
Zij verdiept zich tenminste in de gevolgen van A.S.
Als ik eerlijk moet zijn is die vriendin van jou veels te goed voor jou.
Eigenlijk hoop ik dat je zaad zo slecht word dat je geen kinderen meer kan krijgen en dan gaat nadenken over het voorstel wat je ex-vriendin jou deed.

Ik zou je excuses maar aanbieden. Ze denkt ten minste na voor jullie allebei en voor jullie toekomst. Als je het niet wilt doen, oke, maar laat haar dan ook weten waarom in plaats van stom te lachen.

En? Wie heeft er allemaal negatieve karma ontvangen in dit topic? Uitgedeeld? Ik beide, natuurlijk. :)

Terug
Naar boven