- Waardering
- 3
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze haalt een onderwerp aan waar ze ongerust over is en jij lacht haar in haar smoel uit. Die relatie neem jij wel serieus dan![]()
Ik moet zeggen dat het wel een beetje beschamend is als je daar aan komt. Ik zal verder niet in details treden hoe het daar gaat![]()

je wordt toch afgetrokken door een aantrekkelijke zuster? met brandende kaarsen en muziek van marvin gaye op de achtergrond?
btw, ze hebben inmiddels al 10 liter van mijn "sexy-explosion" vocht![]()
dsu jullie zoude gewoon allemaal gelijk je juniors laten invriezen als je wijf ermee afkomt
pff nee liever niet,dan stop ik wel met juicen,als er al schade is kan die nu toch niet meer hersteld worden...
ben ik dan de enige die het raar vind om als 20 jarige je zaad te laten invriezen![]()
Wat is er raar dan?
De reactie van je vriendin? Ik denk dat je daar juist heel blij mee moet zijn.
Zaad invriezen op je 20ste? Als je het risico op onvruchtbaarheid wilt vermijden is dit de meest zekere oplossing, raar? Nee dus
Het is op je 20ste hooguit wat ongebruikelijk, maar dat is kuren ook. Kortom, gewoon schijt aan hebben en ijsblokjes bouwen dus. Als het over zwangerschappen gaat moet je zeker niet ****en met vrouwen, ik kan het weten.
ja idd
ze kunnen je ook precies vertellen hoeveel kinderen je kan krijgen met je ijsblokjes. lache toch. en de kans op tweelingen is ook groter dan bij een "normale" bevruchting
Of je daar blij mee moet zijn is weer een ander verhaal.
Wees blij dat je waarschijnlijk nog vruchtbaar bent andere mannen zouden er een moord voor plegen!

Wat is er uberhaupt tegen het invriezen van je zaad?
Je gaat toch niet zeggen dat het kuren je evolutionaire aard heeft getemperd![]()

En waar baseer je dat op?ik denk echt wel dat ik een sterk leger heb en dat ze niet zomaar de oorlog opgeven
dsu jullie zoude gewoon allemaal gelijk je juniors laten invriezen als je wijf ermee afkomt
pff nee liever niet,dan stop ik wel met juicen,als er al schade is kan die nu toch niet meer hersteld worden...
ben ik dan de enige die het raar vind om als 20 jarige je zaad te laten invriezen???