- Waardering
- 478
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En? Wie heeft er allemaal negatieve karma ontvangen in dit topic? Uitgedeeld? Ik beide, natuurlijk.![]()

Op voorwaarde dan dat zij ook eicellen laat invriezen... want kans op baarmoederkanker en al... dus moet zij ook maar op zeker spelen...
Dit vind ik een beetje een domme reactie, bij het invriezen van eicellen komt heel wat meer kijken dan bij het invriezen van een paar zaadcellen. Bovendien heb je bij baarmoederkanker ook niks meer aan je eicellen als je geen baarmoeder hebt om de bevruchte eicel in terug te plaatsen!

buiten het feit of je al dan wel niet onvruchtbaar zou worden, vind ik het wel een goeie zet van dr! ze heeft je aan het denken gezet, en dat was waarschijnlijk haar intentie!
wat een kul allemaal, deze gozer is 20, no way dat hij op die eis moet ingaan, wie zegt dat die relatie nog jaren stand houd?
het gaat toch niet zozeer om de relatie... ook als ie later een vriendin krijgt en hij blijkt onvruchtbaar te zijn en dus geen eigen kinderen te kunnen krijgen kan dit erg moeilijk zijn, terwijl dit zonder al teveel moeilijkheden voorkomen had kunnen worden, ik bedoel wie word er slechter van als je je zaad invriest? die paar euries per jaar stellen ook nik voor.Flauwekul hier allemaal. Je bent 20 kerel, wie zegt dat de relatie zo lang stand houdt dat je ook daadwerkelijk met haar kinderen zult krijgen ?
Haar idee is daarentegen weer niet slecht als je kuurt. Maar dat moet je voor jezelf doen en niet voor haar op deze leeftijd. Zie jij geen noodzaak in het invriezen van je zaad, dan moet je dat zeker niet doen. Je bent veel te jong om iemand anders te laten bepalen of je zaad wel of niet moet worden ingevroren. Die keus is aan jou !
hmm...ok..zijn er meer van jullie geraakt door een bus dan?