AndroidHealthClinic

WTF!!! m'n zaad in vriezen???

Op voorwaarde dan dat zij ook eicellen laat invriezen... want kans op baarmoederkanker en al... dus moet zij ook maar op zeker spelen...

Op voorwaarde dan dat zij ook eicellen laat invriezen... want kans op baarmoederkanker en al... dus moet zij ook maar op zeker spelen...

Dit vind ik een beetje een domme reactie, bij het invriezen van eicellen komt heel wat meer kijken dan bij het invriezen van een paar zaadcellen. Bovendien heb je bij baarmoederkanker ook niks meer aan je eicellen als je geen baarmoeder hebt om de bevruchte eicel in terug te plaatsen!

Dit vind ik een beetje een domme reactie, bij het invriezen van eicellen komt heel wat meer kijken dan bij het invriezen van een paar zaadcellen. Bovendien heb je bij baarmoederkanker ook niks meer aan je eicellen als je geen baarmoeder hebt om de bevruchte eicel in terug te plaatsen!

je hebt gelijk :)

msn? :D

Wat is er erg aan het invriezen van je zaad?! Gozer waar maak je je echt druk om?! Ik volg je echt voor geen meter ???

Het is misschien handig om ook eens aan anderen te denken ipv alleen maar aan jezelf.. in dit geval dus je vriendin.. man wat maak jij een crisis om niets.. je kwakt in een potje, pleurt het in die vriezer en klaar is kees. Kost geen drol, je vriendin blij.. en jij later ook als blijkt dat je onvruchtbaar bent.

Begrijp je probleem niet echt, tenzij je zaad zo sterk is dat toen je een keer een drupje op de pleebril liet liggen en een week later er een vrouw op ging zitten ze toen zwanger raakte.

wat een kul allemaal, deze gozer is 20, no way dat hij op die eis moet ingaan, wie zegt dat die relatie nog jaren stand houd?

wat een kul allemaal, deze gozer is 20, no way dat hij op die eis moet ingaan, wie zegt dat die relatie nog jaren stand houd?

Maar gaat het wel om de relatie? Mijn punt is meer dat het sowieso wel verstandig is als je kuurt.. en zéker op zijn leeftijd..

In een relatie moet je doen en laten wat je zelf wilt, maar zijn vriendin heeft wel een punt met wat ze zegt..

ik zeg altijd maar, wie wat bewaart heeft wat.

Flauwekul hier allemaal. Je bent 20 kerel, wie zegt dat de relatie zo lang stand houdt dat je ook daadwerkelijk met haar kinderen zult krijgen ?
Haar idee is daarentegen weer niet slecht als je kuurt. Maar dat moet je voor jezelf doen en niet voor haar op deze leeftijd. Zie jij geen noodzaak in het invriezen van je zaad, dan moet je dat zeker niet doen. Je bent veel te jong om iemand anders te laten bepalen of je zaad wel of niet moet worden ingevroren. Die keus is aan jou !

Flauwekul hier allemaal. Je bent 20 kerel, wie zegt dat de relatie zo lang stand houdt dat je ook daadwerkelijk met haar kinderen zult krijgen ?
Haar idee is daarentegen weer niet slecht als je kuurt. Maar dat moet je voor jezelf doen en niet voor haar op deze leeftijd. Zie jij geen noodzaak in het invriezen van je zaad, dan moet je dat zeker niet doen. Je bent veel te jong om iemand anders te laten bepalen of je zaad wel of niet moet worden ingevroren. Die keus is aan jou !
het gaat toch niet zozeer om de relatie... ook als ie later een vriendin krijgt en hij blijkt onvruchtbaar te zijn en dus geen eigen kinderen te kunnen krijgen kan dit erg moeilijk zijn, terwijl dit zonder al teveel moeilijkheden voorkomen had kunnen worden, ik bedoel wie word er slechter van als je je zaad invriest? die paar euries per jaar stellen ook nik voor.

Hij moet zelf die keus bepalen en niet door een ander. Dat bedoelde ik met dat bericht.

Ik heb in het midden gelaten wat ik zou doen. Ik zou uit eigen overweging al wat in laten vriezen.

Terug
Naar boven