AndroidHealthClinic

Review WTF Pump'd - ALRI

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Nitric OxideWat is de werking van dit supplement volgens de producent? What Can You Expect From WTF Pump’d™?

* Servere Pumps and Vascularity
* Superior and Rapid Recovery
* Focus and Attitude

Get more out of your training than you put into it! WTF Pump’d™ from ALR Industries is a product that lets you know it is working 30 minutes after you drink it.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (vetverlies)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? lekker, smaakt naar limonade, verassende smaak.Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoopWaar heb je het supplement gekocht? The Naturel Health Company BREDAWelke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uur, Wat heb je voor dit supplement betaald? 45 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Mijn review:
Dit spul gaf mij echt een enorme pomp! Ik merkte dat mijn spieren volliepen, een hartslag in m'n nek van mijn slagader, sneller warm getrained. Dit spul geeft mij erg veel zin om te gaan trainen.

Geeft een lekkere rush, goede pomp, ik ga er erg hard op. Ik neem dit spul voor mijn trainen en dan tijdens mij training Size-ON van Gaspari Nutrition voor herstel.

Superpump 250 is een vergelijkbaar product, echter heb je daar uiteindelijk 3 scheppen voor nodig dat je iets voelt. Bij dit product 1 scoop, en ik ben voorzien.

After-all, lekker product om voor je training in te nemen, je zwelt er goed van op, en dat geeft weer een goede gezicht. Zoals ze bij ALRI zeggen:

"Make a Scene When You Train".

Bodybuilding.com - ALRI WTF Pump'd - Pre Training Matrix On sale now!

voor meer info :)

WTF_pumpd.jpg

Hou me eens op de hoogte swa :D

Idd :eek: :eek: :eek:

tuurlijk bro, jou hou ik op de hoogte :) jwtz! morgen, donderdag en vrijdag ga ik met deze shizzle trainen, kijken wat het met alle spiergroepen doet, of het effect afneemt ja/nee...... en na deze week ga ik het afwisselen met de supps die ik nog heb, nox pump en supercharge :D

• Topic Starter Topic Starter
Lekker fris?:eek:
Het smaakt naar bitterlemon gemengd met paracetamol.
Had jij ook dat er een soort van kleine witte dingetjes over bleef in je shakebeker?

ja, dat had ik ook. Ik vind het een frisse smaak, ik ben superpump 250 gewend. Dat vind ik dus na enige tijd echt niet te zuipen al werkt het wel super.

Ben benieuwd wat pietje ervan vind, hij ging als ik het goed lees, vandaag ermee trainen:D

:eek: vandaag de schouders en traps afgewerkt :eek: qua presteren viel het tegen, ik had kei slecht geslapen.. vandaar.. maar de pomp :eek: wajo0o :eek:

morgen ga ik ff wat supersetjes rug-borst doen met wtf pump'd, maandag en dinsdag ga ik m'n "normale" schema hervatten, óók weer met wtf pump'd.. zo kan ik een goed oordeel geven over dit supplement ;) het beloofd iig nú al veel goeds, kijkend naar gisteren :D

Klinkt wel leuk, gebruikte zelf no-xplode maar was toch wel iets duurder en zo te horen geeft dit toch wel een leuke boost :D Maar zou dit nog te combineren vallen met Superpump 250?

de ene dag wtf pump'd en de andere dag sp250 kan zeker weten.. beetje afwisseling is goed ;)

Ok, ik ga dan toch eens 'n pot bestellen, zal eens laten weten volgende week hoe t verliep ;)

Klinkt wel leuk, gebruikte zelf no-xplode maar was toch wel iets duurder en zo te horen geeft dit toch wel een leuke boost :D Maar zou dit nog te combineren vallen met Superpump 250?

No xplode heeft de zelfde prijs hoor:o ook 40 euro.
Ik wil no xplode op zich wel een keer proberen maar, ik geloof niet echt in die bsn producten :p

Ok, dan wacht ik nog even af, pomp boeit me niet, rush wel ;)

vandaag ff prikkeltraining gedaan: borst en rug.. zat energie, zat kracht, extreme pomp, verzuring bleef uit... kortom: de hele mikmak :) mocht dit zo blijven, komt dit supplement zeker in het rijtje van de M-Stak, Nox Pump en Super Charge te staan. waar een (imo) kei goed supplement zoals bijv. SP250 nog iets te kort komt ;)

Hmm..als mn rare "aanvallen" met SP250 aanhouden, ga ik dit misschien wel proberen..

Terug
Naar boven