XXL Nutrition

Review WTF Pump'd - ALRI

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Nitric OxideWat is de werking van dit supplement volgens de producent? What Can You Expect From WTF Pump’d™?

* Servere Pumps and Vascularity
* Superior and Rapid Recovery
* Focus and Attitude

Get more out of your training than you put into it! WTF Pump’d™ from ALR Industries is a product that lets you know it is working 30 minutes after you drink it.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (vetverlies)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? lekker, smaakt naar limonade, verassende smaak.Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoopWaar heb je het supplement gekocht? The Naturel Health Company BREDAWelke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uur, Wat heb je voor dit supplement betaald? 45 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Mijn review:
Dit spul gaf mij echt een enorme pomp! Ik merkte dat mijn spieren volliepen, een hartslag in m'n nek van mijn slagader, sneller warm getrained. Dit spul geeft mij erg veel zin om te gaan trainen.

Geeft een lekkere rush, goede pomp, ik ga er erg hard op. Ik neem dit spul voor mijn trainen en dan tijdens mij training Size-ON van Gaspari Nutrition voor herstel.

Superpump 250 is een vergelijkbaar product, echter heb je daar uiteindelijk 3 scheppen voor nodig dat je iets voelt. Bij dit product 1 scoop, en ik ben voorzien.

After-all, lekker product om voor je training in te nemen, je zwelt er goed van op, en dat geeft weer een goede gezicht. Zoals ze bij ALRI zeggen:

"Make a Scene When You Train".

Bodybuilding.com - ALRI WTF Pump'd - Pre Training Matrix On sale now!

voor meer info :)

WTF_pumpd.jpg

vandaag ff prikkeltraining gedaan: borst en rug.. zat energie, zat kracht, extreme pomp, verzuring bleef uit... kortom: de hele mikmak :) mocht dit zo blijven, komt dit supplement zeker in het rijtje van de M-Stak, Nox Pump en Super Charge te staan. waar een (imo) kei goed supplement zoals bijv. SP250 nog iets te kort komt ;)

haha dat blijft zo geloof me:D, ik zeg niet voor niets dat ik um beter vindt dan supercharge:p
Gebruik je 1 of 2 scoops btw?

Huh wat raar, bij 1 scoop voel ik bijna niets. Bij 2 scoops krijg ik monster pomps en dikke energie:D. Wel cool dat 1 scoop voor je werkt, kan je er langer mee doen. Ben je gevoelig voor dit soort supps?

ikke adhd.. dusse hell yeah! :D maar dat heeft natuurlijk niks met die huge pumps te maken, alleen met de extra rush zeg maar. dus ook zonder adhd zou het werken ;)

ikke adhd.. dusse hell yeah! :D maar dat heeft natuurlijk niks met die huge pumps te maken, alleen met de extra rush zeg maar. dus ook zonder adhd zou het werken ;)

Jaah, ik bedoelde ook die rush:D
Maar goed dat het werkt tog. Keep me posted, ik wil graag horen hoe het je verder bevalt als je wat meer trainingen hebt gehad ermee:p

Jaah, ik bedoelde ook die rush:D
Maar goed dat het werkt tog. Keep me posted, ik wil graag horen hoe het je verder bevalt als je wat meer trainingen hebt gehad ermee:p

idd.. nu iets te vroeg om er over te oordelen ;) maar vooralsnog belooft het veel goeds..

Klopt het dat er in dit product geen ceffeine zit?
Ik heb het idee dat mn lichaam een beetje aan het "afreageren" is op caffeine. Misschien dat dit wat is..

Ik zie het nu ook staan ja. Tnx

Hebben jullie dit ook via de site uit USA laten overkomen? en dan betalen aan de deur?

Kan op XXL Nutrition niets vinden dus neem aan dat zij dit product niet verkopen, iemand miss. wel een ander linke dan ? :D

ik heb xxl zien vermelden dat hij dit product anders wél heeft ;)

??? ben nu bezig met een bestelling bij xxl maar heb nu superpump getagged, vanwege dat ik de WTF niet kan vinden op de site :o

verrek.. kan 'm ook niet vinden.. misschien ff aan xxl nutrition vragen?

Xxl verkoopt wtf niet, bodyenfitshop.nl heeft em.

pietje1983 heb me gisteren een M-STACK aangekocht maar vroeg me af op niet trainingsdagen neem je dan ook die pil met Caf. ..?zoniet welke is dat dan..&nog ene vraag wanneer is het volgens u het beste om ze te nemen bij niet trainingsdagen.

&nu trug on topic :d
Die WTF-pump'd is dus meer om te nemen op trainingsdagen als ik het goe begrijp..als je maar 3xper week kunt trainen is dat genoeg.. .zou me ook ene es willen aanschaffen :d

pietje1983 heb me gisteren een M-STACK aangekocht maar vroeg me af op niet trainingsdagen neem je dan ook die pil met Caf. ..?zoniet welke is dat dan..&nog ene vraag wanneer is het volgens u het beste om ze te nemen bij niet trainingsdagen.

&nu trug on topic :d
Die WTF-pump'd is dus meer om te nemen op trainingsdagen als ik het goe begrijp..als je maar 3xper week kunt trainen is dat genoeg.. .zou me ook ene es willen aanschaffen :d

Ja, het is puur pre-work out, als ik dit neem op niet trainingsdagen ben ik 2 uur hyperactief:roflol:

Terug
Naar boven