XXL Nutrition

Review WTF Pump'd - ALRI

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Nitric OxideWat is de werking van dit supplement volgens de producent? What Can You Expect From WTF Pump’d™?

* Servere Pumps and Vascularity
* Superior and Rapid Recovery
* Focus and Attitude

Get more out of your training than you put into it! WTF Pump’d™ from ALR Industries is a product that lets you know it is working 30 minutes after you drink it.Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten (vetverlies)Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 maandHoe is de smaak van dit supplement? lekker, smaakt naar limonade, verassende smaak.Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoopWaar heb je het supplement gekocht? The Naturel Health Company BREDAWelke extra voordelen gaf deze winkel? Levering binnen 24 uur, Wat heb je voor dit supplement betaald? 45 euroZou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Mijn review:
Dit spul gaf mij echt een enorme pomp! Ik merkte dat mijn spieren volliepen, een hartslag in m'n nek van mijn slagader, sneller warm getrained. Dit spul geeft mij erg veel zin om te gaan trainen.

Geeft een lekkere rush, goede pomp, ik ga er erg hard op. Ik neem dit spul voor mijn trainen en dan tijdens mij training Size-ON van Gaspari Nutrition voor herstel.

Superpump 250 is een vergelijkbaar product, echter heb je daar uiteindelijk 3 scheppen voor nodig dat je iets voelt. Bij dit product 1 scoop, en ik ben voorzien.

After-all, lekker product om voor je training in te nemen, je zwelt er goed van op, en dat geeft weer een goede gezicht. Zoals ze bij ALRI zeggen:

"Make a Scene When You Train".

Bodybuilding.com - ALRI WTF Pump'd - Pre Training Matrix On sale now!

voor meer info :)

WTF_pumpd.jpg

pietje1983 heb me gisteren een M-STACK aangekocht maar vroeg me af op niet trainingsdagen neem je dan ook die pil met Caf. ..?zoniet welke is dat dan..&nog ene vraag wanneer is het volgens u het beste om ze te nemen bij niet trainingsdagen.

gewoon nemen die pil (die rode) , zo gigantisch veel energie krijg je er niet van :P

ik zelf neem de m-stak het liefst op een nuchtere maag, net bij het wakker worden, elke maaltijd die je daarna tot je neemt, wordt dan beter benut. ik kan het verschil écht goed merken :) bijv. aan de volheid van de spieren.

als pre-workout kan ik betere supplementen bedenken ;) wtf... pump'd bijv. :D

gisteren en vandaag met die shizzle getraind, zeer goed product. lekker veel energie, kracht, pomp, verzuring bleef wat langer uit.... heerlijk!

Vandaag me pot WTF binnen gekregen via body&fit, morgen gelijk aan de slag ermee hehe kijk er nu al naar uit :D

net getraint met WTF en na een korte ong 25 a 30minute krag ik al snel zin om heen te gaan, eenmaal daar ging het hard :) kon net even wat harder gaan, lekkere pomp ook maar nog niet op zn toppunt voor mijn gevoel, morgen helaas niet trainen maar even afwachten tot vrijdag en dan weer knallen kijk er al naar uit hehe :D

net getraint met WTF en na een korte ong 25 a 30minute krag ik al snel zin om heen te gaan, eenmaal daar ging het hard :) kon net even wat harder gaan, lekkere pomp ook maar nog niet op zn toppunt voor mijn gevoel, morgen helaas niet trainen maar even afwachten tot vrijdag en dan weer knallen kijk er al naar uit hehe :D

Dat gevoel na 25 minuten ken ik, dat is echt geweldig:D
Ik heb nog 1 weekje wtf over, hierna ga ik wat anders proberen daarna ga ik weer WTF gebruiken denk ik, want deze bevalt mij wel:p

Ik kan nergens vinden hoeveel caffeine er in dit product zit. Iemand een idee?

er staat caffeine tussen 2 komma's... maar geen hoeveelheden.. staat er trouwens bij geen van alle ingrediënten :eek:

misschien tóch iets waar je zelf achter moet komen.. imo is de rush wel netjes.. niet dat opgejaagde van nox pump maar wel genoeg om te voelen en om door te knallen :)

Thanks man!
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de rush van Superpump persoonlijk heviger vind als met nox pump. Misschien raar, maar waar.
Hoe ervaar jij de pomp? Heviger als met NOX of SP?

Thanks man!
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik de rush van Superpump persoonlijk heviger vind als met nox pump. Misschien raar, maar waar.
Hoe ervaar jij de pomp? Heviger als met NOX of SP?

ik vind de pomp anders.. duurt wat langer :)

vergelijkbaar met sp250, alleen zonder het telkens opvoeren van de hoeveelheid poeder én het doet daadwerkelijk wat tegen het verzuren :)

ik heb het besteld hopen dat het want aan nox pump was ik nogal snel gewent soo will see..

Laatst bewerkt:
Nou..ik ga het morgen meemaken..

ik ga...

het ook bestellen van de week hou jullie op de hoogte.

heb et gebruikt wel goeie pomp maar echt energie kreeg ik er niet van wel kon ik langer door en ik vind de smaak niet lkkr maar heerlijk beetje citroen achtigg vandaag maar op een hele lege maag

heb et gebruikt wel goeie pomp maar echt energie kreeg ik er niet van wel kon ik langer door en ik vind de smaak niet lkkr maar heerlijk beetje citroen achtigg vandaag maar op een hele lege maag

Ik voelde ook pas een energie rush bij 2 scoops, probeer dat anders:D

Inderdaad niet echt bijzondere kracht toename. Vergeleken met NOX pump is de toename minimaal.. De "pomp" kon ik wel weer een keer begroeten, dat had ik weer minder met NOX. Voel me hiermee gelukkig niet zo zenuwachtig als dat ik met de laatste lichting van SP250 was. Maar gewoon lekker net als met NOX.
Eens kijken wat het voor mij op langere termijn gaat doen. Donderdag mn benen kapot maken..

Terug
Naar boven