MuscleMeat

X-Pand Dymatize..??

Wallem

Novice
Waardering
0
Lengte
1m84
Massa
80kg
Beste mensen,

Na mijn laatste bezoek aan tnhc heb ik naast de gebruikelijke eiwitten ook maar eens een pre work-out booster aangeschaft genaamd, X-pand van Dymatize. Ik heb echter niet het idee dat het resultaat optimaal is. Voel niet echt de extra power tijdens het trainen.
(Ik neem 30 min voor training 1 schep met water en direct na training wederom 1 schep met water.)

Hebben jullie ervaringen met dit product?
Welke pre work-out boosters zijn eventueel beter?

Greetingz

Labrada supercharge, crack, unleash v3,no-xplode

Ik snap echt niet dat jullie alles uit een potje willen halen.
Ga gewoon trainen man en zorg er voor dat je voldoende bouwstenen heb voor je lichaam.
Neem eventueel wat caffeine voor het trainen en een goede vitamine sup.
Al dat geld in een pre - work out is weg gegooid geld.
iedereen zegt het toch na 2 keer voel je er niks meer van.
nou die eerste 2 keer mogen ze dan ook wel houden.;)

• Topic Starter Topic Starter
Ik snap je reactie! Maar ik wil graag naast de gebruikelijke eiwitten nog iets extra's, nu zit ik hier het forum nog eens beetje door te spitten en naast die eiwitten lees ik ook een hoop over amino's. Is dat naast de eiwit shakes een extra goede aanvulling?

Maybe in combinatie met de aangegeven vitamine suplementen
(overigens eet ik al vrij veel fruit dus dit is misschien wel overbodig??)

Amino's zijn afgebroken eiwitten dus, Als je bijv uur voor trainen een whey shake neemt zijn amino's tijdens of na de training vrijwel overbodig.
Daarnaast vroeg ik me af waarom je een pre workout ook na de training neemt ?
Beter een eiwitshake nemen dan :)

Die pre-workout heeft ook opbouwende ingredienten (zo heb ik me laten vertellen)

Maar je zou dus in principe ook alleen amino's kunnen nemen? dit is dan toch makkelijker, deze heb je toch ook in pilvorm, dan hoef je ook niet de hele tijd met de shaker aan de gang.

Staat er op je pot ook dat je na de training een dosis moet nemen? Lijkt me sterk bij een prewobooster?!

@Wallem hoezo met een shaker ?
Meeste whey zijn instant oplosbaar, wat water in flesje, schepje whey derbij, 2 x shaken en klaar. Neemt wel 1min van je leven in beslag.

@sanca
Wat er op de pot staat is: X-pand Nitric Oxide Reactor Pre & Post Workout Formula
Maar dit is sowieso einde verhaal heeft niet gebracht wat ik ervan verwacht had. Maybe schakel ik over naar een ander merk of ik ga gewoon afhaken en voorlopig alles uit me voeding en de whey-shakes halen.

@Inexpugnabilis
Oke dat was bij mij niet helemaal bekend, de whey die ik nou heb als ik daar water bij doe worden het allemaal klontjes etc en lost het dus niet goed op. Puntje om op te letten bij de volgende aankoop

Maar blijft mijn vraag dat je dus in principe ook alleen amino's kunt nemen zodat je geen shakes meer hoeft te nemen?

dat ligt aan de rest van je voeding
amino`s rond de training zijn ideaal omdat ze snel opgenomen worden
shakes, tja heb je ze ooit nodig? niet per se
het is wel heel handig bij het ontbijt/ wanneer je een maaltijd mist of zelf een maaltijdvervanger maakt.
maar jij vraagt of je ze MOET nemen, dat ligt aan je eigen voorkeur/ rest van je voedingsschema.
een goedkope isolaat/ concentraat is nooit weg lijkt me, beter besteed dan een preworkout sup. als je het mij vraagt

@Wallem, al geprobeerd eerst water te doen en erna pas de schep whey ?
Helpt al een heel stuk namelijk.
En idd misschien eens op letten bij eventueele nieuwe aankoop whey, staat erbij vermeld als het instant oplosbaar is :)

Al geprobeerd idd, werkt niet echt. Ik heb gekozen voor het huismerk van tnhc leek me wel goed. Wat gebruiken jullie dan mbt eiwitten, eventueel amino's en dat soort suplementen?

Hmm ben niet bekend met tnhc.
Zelf gebruik ik whey eiwitten en hydrolisaat.
EAA voor tijdens de trainingen.
Creatine voor direct na training.
Pre workout booster omdat het bij mij net dat extratje geeft.
Beetje basis supplementen :P.
Moet er wel bij vermelden dat ik voor mijn zelf een goed voedingsschemaheb en dit aanvullingen zijn :)

Voor mij werkte die wel prima. 1 schep voor de training en 1 schep na, was het eerste pre-workout supplement dat ik ooit gebruikt heb en ik heb wel blijvende resultaten gezien met die ene pot qua kracht. Maar zal persoonlijk zijn, want NO Explode doet voor mij weer helemaal niets, terwijl veel gebruikers daar lovende reacties aan geven.

heb hem 1 dagje getest, voelde veel energie maar niet echt opgepompt.
misschien moet ik het langer gebruiken dan 1 dag :P

maar met de pump250 was het gelijk bij dag 1 ander verhaal!! heel veel pump
maar iederen reageer anders op supplementen

Hij heeft het gewoon over X-Pand, dat is gewoon een creatine blend en niet per se een booster. Gewoon wat NO-producten etc. Volgens mij staat er zelfs op dat het caffeine vrij is etc.

Neem dan Xtreme X-Pand (of hoe het dan ook heet), daar ga je wel van op en neer. Ook langer dan 2x btw, maar ik ben er mee gekapt met al die troep. Kost alleen maar geld en merk niet echt verschil nu ik zonder train.

Terug
Naar boven