AndroidHealthClinic

XBOX vs Playstation 2

Peiling Peiling Welke console vind jij beter?

• XBOX

Stemmen: 36 61,0%
  • Playstation 2

Stemmen: 23 39,0%

• Totaal stemmers
    59
Ik zou bijna speciaal voor san andreas een ps2 gaan kopen! :eek: Maar ik hou mezelf nog in bedwang, DAMN IK WIL DAT SPEL!!! ::spaz:

Voor de liefhebbers, ik heb nog een X-box spelletje, en ik heb geen X-box. Gekregen tijdens een beurs in de V.S., "als dank voor bewezen diensten", terwijl ik helemaal geen X-box heb... Zijn er liefhebbers die hem willen hebben dan, PM me even.

• Topic Starter Topic Starter
Marc W zei:
Voor de liefhebbers, ik heb nog een X-box spelletje, en ik heb geen X-box. Gekregen tijdens een beurs in de V.S., "als dank voor bewezen diensten", terwijl ik helemaal geen X-box heb... Zijn er liefhebbers die hem willen hebben dan, PM me even.

Welk spel...?

Ik denk toch dat de resultaten van de poll voor zich spreken... :D

Ik ben zelf een fervent gamer en de trotse eigenaar van een PS2.
Welke console je beter vind is puur een kwestie van prioriteiten.

Wil je de meest krachtige console? Dan is de xbox de beste keuze.
Wil je de meest coole spellen? Dan is de PS2 de beste keuze.

Dat is ook de reden dat ik voor de PS2 heb gekozen. Die is niet zo krachtig, maar ik ben nu wel lekker de gangsta aan het uithangen met GTA San Andreas. (en daar kan je bij de xbox nog een half jaar op wachten).

imho is San Andreas meer als genoeg reden om een PS2 aan te schaffen, damn wat is dat spel onzettend vet.
Ik kan nu eindelijk de MacDaddy O.G. Pimp motha****a uithangen. :D
En dan hebben we het nog geeneens gehad over het feit dat je naar de gym kan gaan om te trainen……. :eek:
Het eerste wat ik gedaan heb is het vetpercentage geminimaliseerd en de spieren gemaximaliseerd. Dat koste me ongeveer 2 weken (in game-tijd), all natural! Ging het in het echte leven ook maar zo snel. :cool:

Ik kies PS2 omdat ik geen Xbox heb. :p

Heb toennet Halo2 gespeeld op de Xbox. En ik moet zeggen dat het 1 van de sfeervolste game is die ik ooit heb gezien. De combinatie Gameplay, achtergrond muziek en de super graphics zijn zo goed dat het spel minimaal in reviews een 9.7 moet scoren.

In afwachting op Halo 2... een klein vraagje.. misschien dat ie pas later echt te beantwoorden is..

Maar.. na zoveel ophef.. en dus zijn er hoge verwachtingswaarden.. daardoor is de kans veel groter dat ie gaat tegenvallen..

eens/ oneens ???

Ok de verwachtingen zijn hoog. Maarja het is gewoon een vet spel. Gewoon weer een stap beter dan Halo1, wat al een erg goed spel was. Je moet echter geen echte baanbrekende verschillen verwachten (behalve 2 guns vast houden, gasten van voertuigen trappen en veel uitgebreidere on-line mogelijkheden).

Vandaag xbox gekocht ben benieuwd.... :)

Wat kan ik zeggen ben een echte playstation man :cool: . Anders zit ik gewoon achter de pc online te gamen :D

Tja volgens mij is het wel duidelijk he. Bbox overruled die kleuter console gewoon he! :D

Zo, ik ga vannavond weer eens lekker de Pimp danwel Gangsta uit hangen met GTA San Andreas.

Of misschien op avontuur met star ocean 3, Fable schijnt nogal tegen te vallen.
Of misschien kijk ik wel lekker een dvd-tje, en nee, daarvoor hoef ik niet eerst een aparte afstandsbediening aan te schaffen.

Ha! Wat ben ik blij met mijn gaystation! :p

Zo, ik ga strax even kiezen uit mijn 80 nieuwste games die op mijn harde schijfje staan. Gelukkig geen geklooi met cd's want ik kies ze gewoon uit mijn menu op de harde schijf. Zou ik misschien halo2 spelen, of fable, of Tom Clancy's Ghost Reco 2, of splinter cell 2, of fifa2005, of riddick, pro evulution soccer 4, burnout 3, nfs underground 2, call of duty, prince of percia, nieuwe james bond, tony hawk underground 2, of weet ik veel welk spel ik vergeet. Wat maakt het ook uit, alle spellen zijn gratis dus jah... Of zou ik misschien een potje halo2 over internet gaan spelen tegen 15 andere gasten? Of toch maar system linken met me homies? Anders ga ik gewoon een dvd checken zonder afstandsbediening want ach, als hij voor 25 euro omgebouwd is heb ik toch geen afstandsbediening nodig. Kan natuurlijk ook gewoon wat mp3'tjes luisteren op de harde schijf of gewoon web radio aan zetten :D:D

Hey, ombouwen is toch verboden? Boefje!

Maar je hebt me niet weten te overtuigen. Xbox is de krachtigste machine met superieure graphics, maar het spellenaanbod laat imho te wensen over. Halo en Crimson sky, zijn de enige 2 spellen waarvan ik het jammer vind dat ik geen nixbox heb.

Komt GTA S.A. überhaupt uit op de xbox? Zo nee, nananaaananaaa! :flipoff:
Zo ja, kopen die hap! (of branden….. boefje….) echt een supervet spel!

ik vind ze allebei wel leuk :cool:

Terug
Naar boven