XXL Nutrition

XBOX vs Playstation 2

Peiling Peiling Welke console vind jij beter?

• XBOX

Stemmen: 36 61,0%
  • Playstation 2

Stemmen: 23 39,0%

• Totaal stemmers
    59
Xbox overruled de ps2 op bijna alle fronten.. op 1tje na en dat zijn de games die exclusief voor ps2 worden uitgebracht.

Xbox is gewoon een 733mhz pc. En je mogenlijkheden zijn echt onbeperkt. Ik heb er zelfs linux op draaien. Ftp server errop. Al je spellen direct op hdd. Ohja.. er zijn legio tools zoals Mediaspelers die alles afspelen. Dus je avi's mpg's etc gewoon via ftp van pc -> xbox en kijken op je tv. Of nog makkelijker via smb connectie maken met je pc en rechtsteeks van je pc je bestanden inlezen. De conntroller poorten zijn gewoon usb. Alleen ff standaard usb connector errin knopen en je kan je muis en toetstenbord er gewoon op aansluiten. Mijn xbox heeft altijd direct verbinding met internet en start met live streaming audio op. Ook video feeds kun je kijken.

Nog een mega plus punt. Voor elk platform is er een emulator. Behalve PS2 maar die komt ook nog wel eens. Dus alle spellen uit de oude doos zijn op je nieuwe xdoos te spelen. Heb zelfs wolfenstein 3d en doom etc errop.

Ombouwen is peanuts. als je een beetje solderen kan heb je hem in 15 minuten klaar.

Ik ben alleen bang dat xbox 2 zich niet zo zal lenen om omgebouwd te gaan worden..

• Topic Starter Topic Starter
Lauw zei:
Hey, ombouwen is toch verboden? Boefje!

Maar je hebt me niet weten te overtuigen. Xbox is de krachtigste machine met superieure graphics, maar het spellenaanbod laat imho te wensen over. Halo en Crimson sky, zijn de enige 2 spellen waarvan ik het jammer vind dat ik geen nixbox heb.

Komt GTA S.A. überhaupt uit op de xbox? Zo nee, nananaaananaaa! :flipoff:
Zo ja, kopen die hap! (of branden….. boefje….) echt een supervet spel!

Ik weet eigenlijk niet of het nog komt voor de xbox. Lijkt me wel een vette game maar ik vond persoonlijk de vorige gta's niet echt vet.

Het nadeel van mijn xbox nu is dat ik gewoon 80 hele vette spellen heb en geen tijd om ze te spelen. Bijna de helft van de spellen heb ik alleen een keer aangezet en niet eens fatsoenlijk gespeeld. Moet eigenlijk gewoon ff een maand vacantie hebben of zo...

slabek zei:
Xbox overruled de ps2 op bijna alle fronten.. op 1tje na en dat zijn de games die exclusief voor ps2 worden uitgebracht.

Xbox is gewoon een 733mhz pc. En je mogenlijkheden zijn echt onbeperkt. Ik heb er zelfs linux op draaien. Ftp server errop. Al je spellen direct op hdd. Ohja.. er zijn legio tools zoals Mediaspelers die alles afspelen. Dus je avi's mpg's etc gewoon via ftp van pc -> xbox en kijken op je tv. Of nog makkelijker via smb connectie maken met je pc en rechtsteeks van je pc je bestanden inlezen. De conntroller poorten zijn gewoon usb. Alleen ff standaard usb connector errin knopen en je kan je muis en toetstenbord er gewoon op aansluiten. Mijn xbox heeft altijd direct verbinding met internet en start met live streaming audio op. Ook video feeds kun je kijken.

Nog een mega plus punt. Voor elk platform is er een emulator. Behalve PS2 maar die komt ook nog wel eens. Dus alle spellen uit de oude doos zijn op je nieuwe xdoos te spelen. Heb zelfs wolfenstein 3d en doom etc errop.

Ombouwen is peanuts. als je een beetje solderen kan heb je hem in 15 minuten klaar.

Ik ben alleen bang dat xbox 2 zich niet zo zal lenen om omgebouwd te gaan worden..
:thumbs:

Zo hebben wij het ook bij een maat van me waar we vaak zitten. Daar staan dan ook nog eens 3 xboxen allemaal aangesloten op de netwerk en 3 dikke tv's. Dan lekker met je maten halo2 gamen over internet is echt zoooo vet!!!

Rob G zei:
Zo, ik ga strax even kiezen uit mijn 80 nieuwste games die op mijn harde schijfje staan. Gelukkig geen geklooi met cd's want ik kies ze gewoon uit mijn menu op de harde schijf. Zou ik misschien halo2 spelen, of fable, of Tom Clancy's Ghost Reco 2, of splinter cell 2, of fifa2005, of riddick, pro evulution soccer 4, burnout 3, nfs underground 2, call of duty, prince of percia, nieuwe james bond, tony hawk underground 2, of weet ik veel welk spel ik vergeet. Wat maakt het ook uit, alle spellen zijn gratis dus jah... Of zou ik misschien een potje halo2 over internet gaan spelen tegen 15 andere gasten? Of toch maar system linken met me homies? Anders ga ik gewoon een dvd checken zonder afstandsbediening want ach, als hij voor 25 euro omgebouwd is heb ik toch geen afstandsbediening nodig. Kan natuurlijk ook gewoon wat mp3'tjes luisteren op de harde schijf of gewoon web radio aan zetten :D:D
Ach, ik kan ook een Fiat Uno kopen en er een Porsche motor in lepelen. Dan rijdt ie ook in 5 seconden van 0 tot 100. Maar heb je dan een vette Fiat Uno? Nee, dan heb je een gare Porsche. :D

Eigenlijk kan je Xbox en PS2 toch ook niet vergelijken. De PS2 is al veel langer op de markt. Whatever, je moet ze gewoon allebei hebben, das het beste, haha!

Splendid zei:
Ach, ik kan ook een Fiat Uno kopen en er een Porsche motor in lepelen. Dan rijdt ie ook in 5 seconden van 0 tot 100. Maar heb je dan een vette Fiat Uno? Nee, dan heb je een gare Porsche. :D

Whaha, bro, dit is dit meest scheve vergelijking die ik ooit gehoord heb :roflol:

Terug
Naar boven