- Waardering
- 92
- Lengte
- 1m87
Dussss, de Xbox360 of een PS3? ik wil het gewoon gebruiken om te gamen en natuurlijk ook online 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ps3....mega games...en je hebt gelijk blue ray!! je weet!

yeahjaaa

)Wij hebben beiden hier thuis staan. Ik heb een xbox gekocht toen die net uitkwam, omdat ps3 uitgesteld was en ik next gen wou beginnen gamen.
Na wat gelees op het net, blijkt dat je als race- en shootergamer eerder bij xbox moet zijn, en zeker als je al van online gamen houdt.
Jaartje geleden hebben wij een ps3 bijgekocht, ook online aangesloten om te gamen.
Rare is dat hoewel ps3 gratis online is, ik nog steeds online teruggrijp naar mijn betalende xbox360.
De gameplay is vlotter, veel meer tegenstanders, zelfs op schooters van meer dan een jaar oud.
ik vind het gewoon zalig dat ik op mijn pc films zit te downloaden, vrouwtje boven digitaal zit te kijken, en ik zit te gamen, en nog nooit heb ik problemen ondervonden voor te gamen op mijn xbox.
Dat heb ik wel met mijn ps3.
graphic-verschil is te verwaarlozen imo, je tv speelt daar toch in mij, en veel mensen hebben nog niet DE tv om dat echt te merken.
Qua games mis je op xbox gran turismo, maar je hebt forza. Voor de rest kan ik niet veel games voor de geest halen, die ik op de xbox niet zou kunnen hebben, (tenzij een ratchet en clanck, but hey die kan ik missen, maakt me niet uit)
Mijn ps3 gaat probably de deur uit naar mijn neef, gewoon omdat het weggesmeten geld is. Als je hem enkel voor die blueray moet houden...

Ik speel nog altijd Modern Warfare 1 online, meer dan zat mensen die het spelen op de PS3.
Sony heeft met z'n spelletjes nog niet de volledige capaciteiten van de PS3 bereikt dus er is nog ruimte voor veeel verbetering in de kwaliteit en de mogelijkheden in spelletjes. Xbox zie je wat dat betreft niet echt veel vooruitgaan.
Misschien ontgaat mij iets hier ,maar wat voor vooruitgang heeft sony gehad met de PS3?
Ieder zijn eigen keus uiteraard, maar wat jij bazeld gaat echt nergens over....
PS3 Slim is de vooruitgang -> Goedkoper en veel effectievere systeem.
De procesoren en alles is gewoon verbeterd en dat is een positieve stap.
)Volgens mij was microsoft altijd nog goedkoper , en als dat het enigste is ,wel eens van de Elite gehoord?
Heb zelf hier beide staan en ben dik tevreden met beide apparaten.
Enigste wat ik ervaar tussen beide is dat x-box online vele malen beter is,(echter moet je daar voor betalen, wel 5 euro per maand)
En het spel aanbod is groter ,maar daar mis ik niks in, speel alleen maar shooters en race games, vaak op beide uit gebracht.
Voor de rest maakt het me geen hol uit waar ik op game.