Fitness Seller

Xbox360 of PS3

Peiling Peiling Xbox360 of PS3?

• Totaal stemmers
    65
  • Peiling gesloten .
Onder de mensen om mij heen die ze beiden hebben ken ik niemand die de voorkeur geeft aan de Playstation 3.

Dat zal toch iets meer zeggen dan iemand die al jaren zweert bij Sony en nog nooit een xbox heeft gezien ,maar toch hier zegt PS natuurlijk :rolleyes:

Ik game eigenlijk vrijwel nooit, gemiddeld minder dan 1 keer per week. Persoonlijk vind ik de XBOX 360 een fijne console om met meer mensen te spelen, over internet of splitscreen, gamen is IMO alleen leuk met vrienden. Dat vind ik minder bij de PS3, maar ik wil niet beweren dat de 360 'beter' is dan een PS3.

EDIT: Zal ook wel komen omdat ik meer mensen met een XBOX ken.

Mwah, xbox live en geen blueray is al 1 nadeel.
En xbox staat ook bekend voor snel overhit te geraken.

Ik zou gaan voor de ps3

Laatst bewerkt door een moderator:
Geen van beiden, een wii en een fatsoenlijke pc aangesloten op je tv is all you need.

Mwah, xbox live en geen blueray is al 1 nadeel.
En xbox staat ook bekend voor snel overhit te geraken.

Ik zou gaan voor de ps3

is zo'n urban legend vrees ik, want ik heb mijn xbox360 op de releaseday gekocht en ben een verslaafde gamer :o, en heb hem nog niet oververhit gehad ;).

Wel 1 keer de ring of death, maar dat hadden die eerste versies allemaal, is trouwens voorgevallen toen hij uit garantie was, en ze hebben hem toch kosteloos gemaakt + 1 maand free online erbij gehad...

Laatst bewerkt door een moderator:
Had vroeger een ps1, dan overgeschakeld naar Xbox en nu de 360. Ben er zeer tevreden over.

360 natuurlijk. Games zien er gelikter uit en Ps3 is waardeloos om te programmeren, komen alleen maar ports. Online op de 360 is ook 4000 keer beter.

Heb ze beiden gehad, xbox is een stuk leuker online. Ps3 online is behoorlijk saai.

Heb ze beiden gehad, xbox is een stuk leuker online. Ps3 online is behoorlijk saai.

Dat slaat als een k*t op een plank. "Xbox is leuk online en een PS3 is saai online" Er bestaan een miljoen verschillende spellen voor beide concoles waarmee je allemaal "online" kan gaan. Multiplayer, co-op etc. Deze zijn gelijk aan elkaar ongeacht de console. Bijv. modern warfare 2 ziet er "online" exact hetzelfde uit als op de PS3 versie.

Als je een keuze moet maken tussen xbox360 en een PS3 moet je nagaan of je veel meerwaarde hecht aan de bluray optie en goed kijken naar welke spellen (en vooral exclusives) je het leukst vindt en op basis daarvan beslissen.

• Topic Starter Topic Starter
Geen van beiden, een wii en een fatsoenlijke pc aangesloten op je tv is all you need.

Dat heb ik al :)

Ben er toch wel van overtuigd door wat rieviews te lezen enzo om voor een PS3 te gaan, alleen wacht ik toch een soort op "de" aanbieding. Nu is het Playstation 3 + CoDMW2 voor €350, wat ik een leuk pakket vind maar ik zou er toch nog iets bij willen zoals bijvoorbeeld een extra controller of nog 1 spel. :cool:

Heb een PS3 met 50'" panasonic plasma en dat speelt subliem. Geen ervaring met Xbox though.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben gewoon van plan de console op me kamer te zetten, dus op een vrij simpele tv van 81cm, vind ik een prima maat voor op mijn kamer (is ook geen platte ofzo).

Dus je gaat niet op HD resolutie gamen? Dan zou ik geen van beide kopen.

(heb zelf 360, geen ervaring met ps3)

Terug
Naar boven