XXL Nutrition

Xbox360 of PS3

Peiling Peiling Xbox360 of PS3?

• Totaal stemmers
    65
  • Peiling gesloten .
Dat slaat als een k*t op een plank. "Xbox is leuk online en een PS3 is saai online" Er bestaan een miljoen verschillende spellen voor beide concoles waarmee je allemaal "online" kan gaan. Multiplayer, co-op etc. Deze zijn gelijk aan elkaar ongeacht de console. Bijv. modern warfare 2 ziet er "online" exact hetzelfde uit als op de PS3 versie.

Als je een keuze moet maken tussen xbox360 en een PS3 moet je nagaan of je veel meerwaarde hecht aan de bluray optie en goed kijken naar welke spellen (en vooral exclusives) je het leukst vindt en op basis daarvan beslissen.
FOUT, ps3 online is en blijft k*t

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Dus je gaat niet op HD resolutie gamen? Dan zou ik geen van beide kopen.

(heb zelf 360, geen ervaring met ps3)
Bullshit, de meeste games zijn mooi ook zonder HD

Ik stemde op Xbox 360. Mijn broertje heeft ze allebei. Ik vind Xbox Live echt heel goed. Al je stats worden online in een ranklist bijgehouden, en je kunt ontelbaar extra content downloaden. Meestal gratis of soms tegen een lage prijs.
Game demo's zijn vaak ook ter download beschikbaar.
En ik vind de controllers 100x beter dan die van de playstation. Die van de playstation voelt zo licht als een fisher-price, ook zit er naar mijn mening amper weerstand achter die analoog sticks, waardoor nauwkeurig handelen moeilijk is. (uitteraard kan je hieraan wennen maar toch ::)

Correctie 399.
199 is de arcade, maar daar heb ik zowat niks aan.
de elite die ik bedoel met de prijs is deze.

399 :roflol: n**ga please, waar koop jij je gear?

PS3 trouwens, heb geen zin om te dokken voor xbox live waar er continu 15 jaar oude mannetjes noob of camper in je oren gillen.

• Topic Starter Topic Starter
399 :roflol: n**ga please, waar koop jij je gear?

type foutje, bedoel natuurlijk 299 :o

en idd, ik hou ook niet van extra kosten na de aankoop van de console (zoals internet dus) :mad:

en wtf is dit, kijk ik op bol.com voor een PS3 voordeelbundel, staat alleen de bundel er nog op met final fantasy ???

FOUT, ps3 online is en blijft k*t

---------- Toegevoegd om 15:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:46 ----------

Bullshit, de meeste games zijn mooi ook zonder HD
Mooi is relatief.. ik zelf heb een ps3 met HMDI kabel en Full HD tv op me kamer met nette specs. Vriend van me heeft een goede tv en een xbox, ook met HMDI kabel, zelfde spellen, STUKKEN lelijker.. lijkt wel of ik weer op de gamecube spellen speel.

ps3 online is chill. ik zou gewoon lekker voor de ps3 gaan als ik jou was..

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Ik stemde op Xbox 360. Mijn broertje heeft ze allebei. Ik vind Xbox Live echt heel goed. Al je stats worden online in een ranklist bijgehouden,
heeft ps3 ook
en je kunt ontelbaar extra content downloaden. Meestal gratis of soms tegen een lage prijs.
ook
ook
En ik vind de controllers 100x beter dan die van de playstation. Die van de playstation voelt zo licht als een fisher-price, ook zit er naar mijn mening amper weerstand achter die analoog sticks, waardoor nauwkeurig handelen moeilijk is. (uitteraard kan je hieraan wennen maar toch ::)
controller is wennen, de mensen die een xbox hebben vinden hem te licht, ik vind een xbox controller te log..

wachten tot die 3D playstation uitkomt :cool:

De elite met 4 spellen is inderdaad 199 euro. Dat is wel bij de Intertoys. De aktie was er vorige week nog, geen idee of het deze week ook nog is.

Xbox 360 is goedkoper maar dan moet ge nog een oplader voor uw xbox controller erbij kopen, meer als 70 € voor een wifi-kaartje ( eet me niet op als het wat goedkoper geworden is)+ Als uw 360 harde schijf vol is gaat ge veel te veel betalen voor die 360 harde schijf, betalen voor gratis DLC, geen recht op kortingen zonder Gold-abbonement, tel maar eens op wat dat gold abbonement gaat kosten na 2-3 jaar voor dat geld heeft u 2-4 games

Na dit allemaal komt u op de prijs uit van een ps3 of duurder.

De meeste AAA-titels zoals fable, gears of war, halo vond ik allemaal te oppervlakig.

Microsoft host zelf hun servers voor hun games waardoor de maker van het spel geen controllen niet meer heeft over hun spel na de launch:s

Wat ik ook kloten vind van ms is dat ze de eerste xbox hebben laten vallen toen de 360 uitkwam dus ge waard eigelijk verplicht om een 360 te kopen. De 360 is al 5 jaar uit dus dus binnen 2 jaar komt er een nieuwe.

Ik ben zelf een trotse liefhebber van een ps3 en vind het ook een zeer fijne console.

Laatst Xbox 360 Elite 250 verkocht en PS3 Slim 250 gekocht,

Zegt genoeg denk ik! :)

xbox is online iets beter, verder vind ik er niet veel verschil in zitten. Ik zou gwn kijken wat maatjes hebben en die halen. Dan kan je tenminste beetje samen spelen.

Ik stemde op Xbox 360. Mijn broertje heeft ze allebei. Ik vind Xbox Live echt heel goed. Al je stats worden online in een ranklist bijgehouden, en je kunt ontelbaar extra content downloaden. Meestal gratis of soms tegen een lage prijs.

Online stats, downloads, demo's. Dat heeft de Playstation ook dus wtf? :rolleyes:

Terug
Naar boven