AndroidHealthClinic

Xtralarge's finest BB-meals

Ziet er allemaal zeer lekker uit..

Net opgegeten.

Mie, rundsvlees, wokgroenten

eq7b7q.jpg

:hedbang::meal::meal::meal:
Lekker man bon apetit.....

Isnogood--> had je dat niet even eerder kunnen zeggen:o:o:o:o

dit is echt een mooi topic ik hoop dat jullie je kook-kunsten blijven posten:D:)

Sorry man, ik merkte het pas op toen ik zelf ging kijken voor zo'n grilletje, bleek het precies dezelfde ;).

tussendoortje 4 broodjes met 150 gram kipfielt, light mayo, ketchup, bieslook, tomaat en komkommer en 0,5 liter halfvolle melk. Een broodje was al op:o

De grill is good to go het is opgehouden met regenen hier:)

kip.jpg

5 sterren raiting toegoevoegd bro.

PS; lgiht mayo, waar haal je die precies? Wat is er ''light aan''? Zit er niet een shitload aan suikers in?

BBQ --> paprika, shiitake champignons , zalm van de grill
,roerbakgroente, zeewiersalade en zelf gemaakte joghurt knoflooksaus en zuurdesembrood. Intstant grow en wellicht krijg ik wat ik wil van degene die mee at:eek:

bbq 001.jpg

bbq 003.jpg

grill.jpg

PS; lgiht mayo, waar haal je die precies? Wat is er ''light aan''? Zit er niet een shitload aan suikers in?
Calve extra light mayo per 100 gram;

75 kcal
0,6 eiwitten
11 koolhydraten
5 waarvan suikers
3 vet
0,5 waarvan verzadigd

Good to go for bodybuilders!:D niet doorvertellen ik voorspel een rush op die mayo

Respect voor je maaltijden X, sinds je die grill hebt gekocht ziet het er NOG beter uit ;)

@ Xtralarge: respecta voor die meals, hoewel prachtig geserveerd zijn ze volgens mij nog redelijk eenvoudig te maken of niet? je moet het maar net bedenken hehe ;)

maarre, wat is dat zuurdesembrood? que est le verschil met 'gewoon' volkoren brood? (heb wel gegoogled maar vond weinig inhoudelijks)

inspirerend topic man :brew:

Laatst bewerkt:
thanks mannen! zuurdesembrood-->Er zit geen gist in dat ten eerste zodat je geen opgeblazen gevoel krijgt als je er meer van eet zoals wij builders doen. Daarnaast geen rare toevoegingen en dus veel natuurlijker. Het heeft overigens dezelfde voedingswaarde als een normale botherham lees ik in mijn voedingsboekje van Nicoline Duinker.

Laatst bewerkt:
thanks mannen! zuurdesembrood-->Er zit geen gist in dat ten eerste zodat je geen opgeblazen gevoel krijgt als je er meer van eet zoals wij builders doen. Daarnaast geen rare toevoegingen en dus veel natuurlijker. Het heeft overigens dezelfde voedingswaarde als een normale botherham lees ik in mijn voedingsboekje van Nicoline Duinker.

thanks! en waar koop je het?

um2vc.jpg

Rijst , kip , wortels , champignons , ui , tomaat :)

De Biologische winkel verkoopt zuurdesembrood.
@ Pheno --> damn bro dat ziet er lekker uit waarin heb je het gebakken of waarmee gekruid?

Ui gestoofd met wortelschijven , look en tomatenblokjes . Kippenfond aan toegevoegd en laten sudderen voor 20 minuutjes . Dan hoisinsaus aan toegevoegd en 5 kruidenpoeder . Kip in stukjes snijden en even laten garen in de saus .

Dit weekend nog 3 zo n baksjes met noordzeeslakjes gegeten :)
8zmb1e.jpg

En een noordzeetong , garnalen etc . . .

hmmm, honger!!

hey chefkoks:P ik heb net rijst gemaakt met wokgroente daar zat ook een rode peper bij die heb ik ook in stukjes gesneden en er doorheen gedaan maar dat is echt te ****ing heet haha hoe kan ik dat neutraliseren?:D

Terug
Naar boven