AndroidHealthClinic

Xtralarge's finest BB-meals

hey chefkoks:P ik heb net rijst gemaakt met wokgroente daar zat ook een rode peper bij die heb ik ook in stukjes gesneden en er doorheen gedaan maar dat is echt te ****ing heet haha hoe kan ik dat neutraliseren?:D

Iets vet eten/drinken.

Alles behalve water drinken.

Oh ja, en als je een peper door je eten doet en je houdt niet zo erg van scherp, doe je er verstandig aan om de pitjes uit de peper te verwijderen.

omg ik heb die rook zeg maar net in mn gezicht gehad maar mn bovenlip brand nu heel erg heb al beetje melk op gedaan maar blijft branden :eek: ik denk dat ik de rijst kan weggooien morgen :(:p

huh, vaag. normaal moet melk pittig/heet voedsel gewoon neutraliseren. je moet ook niet opsmeren he, maar gewoon zuipen natuurlijk:D

jah heb al een half pak melk opgedronken maarja mischien wel allergies voor ofzo

jah heb al een half pak melk opgedronken maarja mischien wel allergies voor ofzo

je bent blijkbaar een vreemde vogel, waarbij melk niet werkt:P:D.

maar brandt het nog steeds of is het inmiddels wat minder geworden? o ja en zoals al eerder is vermeld: vooral geen water drinken!! dat verergert alleen maar.

je bent blijkbaar een vreemde vogel, waarbij melk niet werkt:P:D.

maar brandt het nog steeds of is het inmiddels wat minder geworden? o ja en zoals al eerder is vermeld: vooral geen water drinken!! dat verergert alleen maar.
het is inmiddels al iets minder geworden gelukkig haha, ik wist dat niet eens van die melk ik rende gelijk naar de kraan :p pff zweet staat op me voorhoofd:D

lol ---:D

Het is gelukt om mijn pancake met 100 gram havermout, 4 eieren en 1 banaan heel uit de pan te krijgen:o. Afgemaakt met een heel klein beetje aardbeien delight jam en een heerlijke gifgroene APPLE FANATASY WHEY shake.

Dit is toch wel een ownage breakfast qua voedingswaarde wie kan dit verslaan?--->

breakfast 001.jpg

breakfast 002.jpg

Het is gelukt om mijn pancake met 100 gram havermout, 4 eieren en 1 banaan heel uit de pan te krijgen:o. Afgemaakt met een heel klein beetje aardbeien delight jam en een heerlijke gifgroene APPLE FANATASY WHEY shake.

Dit is toch wel een ownage breakfast qua voedingswaarde wie kan dit verslaan?--->

breakfast 001.jpg

breakfast 002.jpg

Tel je altijd de voedingswaardes uit per maaltijd ?

Is misschien wel interesant om erbij te zetten :D

gooi jij gewoon havermout en een banaan er doorheen als je beslag maakt?

Ik heb wel eens na zitten denken om een banaan door het beslag te gooien. maar ben bang dat het ****ing ranzig wordt als ik het ga bakken.

Wat denk jij er van?

---------- Toegevoegd om 11:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:02 ----------

Die shake trouwens...:roflol: Wat een kleur.

gooi jij gewoon havermout en een banaan er doorheen als je beslag maakt?

lol @ de shake inderdaad het is echt lekker smaakt naar appeltjes!
Toevallig vandaag vergeten en de pannekoek was veel makkelijker om te draaien, ik zou het niet doen. Gewoon erna erop doen in schijfjes snijden a ik ook voortaan doen.

Gisteren heb ik weer mijn favouriete sambal gekocht(garnalensambal) dit product is echt super het is pittig/zoet echt een topper om op vlees- of visproducten te kwakken. 4 broodjes kip met garnalensambal van surinamproducts met wat bieslook --> verkrijgbaar in de toko`s.

sambal 001.jpg

sambal.jpg

Deze is trouwens ook heel goed --> Roti Sambal heerlijk bij Beef vind ik persoonlijk

rotisambal.jpg

250 gram tartaar op de grill -> afmaken met extra light mayo en roti sambal en bieslook + 250 gram wortelen/doperwten en 300 gram zilvervliesrijst. En een glas ijskoude caffeine vrije light cola!
Geef eens wat karma aan mij stelletje hebberds!

ownage 001.jpg

ownage.jpg

ownage 003.jpg

ownage 002.jpg

breakfast 001.jpg

breakfast 002.jpg

:roflol: waar heb je die apple fantasy shake vandaan dan?

Edit een sticky!

Hot chicken --> 200 gram kipfilet, rijst , 3 soorten sambal klein beetje bospaddestoelen gebakken in ketjap en brocolli!

rijst.jpg

Ik kom hiewr altijd via "nieuwe posts".

Maar de meeste mensen lezen toch bij allerlei?
Als hier geen hond gaat lezen dan heeft het ook weinig zin natuurlijk.....

y0 Navy, ziet er verdomd lekker uit kerel :thumbs:
Ja 10 eieren ? Wtf ik eet elke dag nu 4/6 eieren je moet uitkijken met je cholestrol he bro. Eet jij elke dag 8 hele eieren? Dat roerbakken is ook wel een goed plan alleen met een pannekoek ziet het er nog redelijk smakelijk uit. Ik zal het eens proberen scrambled havermoutbanana eggs:D

Damn GTA dat ziet er ook weer heelijk uit e-broeder!

Voedingswaarde zit hierin Navy-->

Bijlagen

Terug
Naar boven