Fitness Seller

Xtralarge's finest BB-meals

Ik marineer nooit, gewoon kruiden :) Ik maak er élke dag men kip en steak op.

die pannenkoek was 1 maaltijd :

6 omega 3 eieren
80 gram havermout
1 banaan
3 gram kaneel
zoetstof

blenden en bakken in de pan
ik heb geen zoetstof inhuis maar kan in dat vervangen door suiker?

scc978.jpg

11il4xj.jpg

ftplbm.jpg

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

heb er 3suikersklontjes in gedaan inplaats van zoetstof ik vond het niet vies maar ook niet lekker haha, de hond vond het heerlijk die heeft 3/4 deel opgegeten :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

heb er 3suikersklontjes in gedaan inplaats van zoetstof ik vond het niet vies maar ook niet lekker haha, de hond vond het heerlijk die heeft 3/4 deel opgegeten :roflol:

lol je bent niet goed bij je harses met je aan de hond geven:roflol:
Ik heb net uitgerekend hoeveel voedingswaarde in 1 pannenkoek zit met 100 gram havermout, 6 eieren en 1 banaan -->****ing goed bulkvoer!

,

- Aardappelpuree
- Scholfilet
- Garnalen
- Snijbonen
- Tomaat
- Ei
- Aardappelchips
- Veldsla
- Pijnboompitten
- Tzaitzikikomkommer

:)

THANKS! Damn bro dat ziet er vet lekker uit en veelzijdig met veel ingredienten! bon apetit......:meal:

hier een super simpele maar wel smakelijke meal voor 10 minuten kooktijd, best low-carb, alleen vis en groentenmixje van kidney bonen, sperziebonen, wortel, mais en dat soort spul :cool:

zal binnenkort wat beters posten, dat motiveert om eens wat creatiever te koken, was ik toch al van plan! mooi topic :)

DSC00691.jpg

Dit topic is een vervolg van Jonko's post je mooie maaltijden topic :P.

@ Bergo lekker bro!

Ik krijg die pannenkoek maar niet goed omgedraait! :o Maar hij smaakt desondanks prima........:)

pannenkoek.jpg

Knoeier :p

Je moet wachten tot de bovenkant bijna droog is, dan gewoon met de droge kant op een bord leggen.....pan nemen en bord nemen .... natte kant ligt dus vanboven en je kiepert als het ware je bord in je pan. Beetje duidelijk ? weet niet hoe ik het anders moet zeggen

Knoeier :p

Je moet wachten tot de bovenkant bijna droog is, dan gewoon met de droge kant op een bord leggen.....pan nemen en bord nemen .... natte kant ligt dus vanboven en je kiepert als het ware je bord in je pan. Beetje duidelijk ? weet niet hoe ik het anders moet zeggen

Zo deed ik het ook haha

Bah Haring met ui, heb je uren die ui smaak in je muil.

duurt me veel te lang een bordje netjes opmaken, tijdens het koken vreet ik de helft al op. whahahah

:o ik ga het morgenochtend eens op die manier proberen te bakken thanks!

Instant kook PR e-broeders --- "Jeppe`s grill " has arrived!! Ik heb nu al wat beef in heerlijke knoflook ketjapmarinade liggen..........mmmmmmmmm. Dat ding is echt groot je kan er echt veel tegelijk op grillen. Ziet er solide uit en is van heel goed materiaal gemaakt.

grill 001.jpg

grill 002.jpg

grill 003.jpg

Is goei machientje :)

eerste keer is denk ik met olie insmeren en keiwarm laten worden. Begint dan wel hard te roken maar das niks :p

Voor onderhoud, altijd best je vuiligheid eraf krabben als het nog warm is, das het makkelijkste ( met die krabber dat erbij zit ). Nooit mer zware kuisproducten op zitten want dat tast het anti kleef stuff aan enzo :p

Thanks voor de tips. Ik wilde eigenlijk nu gaan grillen maar niet binnen maar buiten. Alleen het regent pijpestelen hier in Amsterdam......-->

Vandaar een normale standaard meal tartaar met A1 steak stauce, brocolli/snijbonen met ketchup en 300 gram gekookte rijst.

tartaar.jpg

Thanks voor de tips. Ik wilde eigenlijk nu gaan grillen maar niet binnen maar buiten. Alleen het regent pijpestelen hier in Amsterdam......-->

Vandaar een normale standaard meal tartaar met A1 steak stauce, brocolli/snijbonen met ketchup en 300 gram gekookte rijst.

tartaar.jpg

ziet er goed uit! heb je op elke foto je portemonnee liggen (hint?) of is dat het hoesje van je cam? ;)

:o ik ga het morgenochtend eens op die manier proberen te bakken thanks!

Instant kook PR e-broeders --- "Jeppe`s grill " has arrived!! Ik heb nu al wat beef in heerlijke knoflook ketjapmarinade liggen..........mmmmmmmmm. Dat ding is echt groot je kan er echt veel tegelijk op grillen. Ziet er solide uit en is van heel goed materiaal gemaakt.

grill 001.jpg

grill 002.jpg

grill 003.jpg
Waar heb je die vandaan dan, ik zoek ook een grill:p

Waar heb je die vandaan dan, ik zoek ook een grill:p

check paar pages terug :p

Zal zo meteen is kijken welk merk het is. Tis Zwitsers en goeie kwaliteit :) denk dat ik een 140 tal euro heb betaald, gebruik em elke dag en gaat al 2 jaar mee.
En ja Cashewnoten op rijst is jammieee

---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------

http://www.kookwinkel.nl/cms,20686,solis+gourmet+grill+pro.asp dit is em

Thanks!!

Terug
Naar boven