- Waardering
- 338
heerlijk gerechten weer. als ik ff een cam kan regelen, dan knal ik ook ff een paar heerlijke indische gerechten hier neer![]()
Inclusief recepten Klein!!11
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heerlijk gerechten weer. als ik ff een cam kan regelen, dan knal ik ook ff een paar heerlijke indische gerechten hier neer![]()

ik heb geen zoetstof inhuis maar kan in dat vervangen door suiker?Ik marineer nooit, gewoon kruidenIk maak er élke dag men kip en steak op.
die pannenkoek was 1 maaltijd :
6 omega 3 eieren
80 gram havermout
1 banaan
3 gram kaneel
zoetstof
blenden en bakken in de pan
---------- Toegevoegd om 21:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------
heb er 3suikersklontjes in gedaan inplaats van zoetstof ik vond het niet vies maar ook niet lekker haha, de hond vond het heerlijk die heeft 3/4 deel opgegeten![]()

- Aardappelpuree
- Scholfilet
- Garnalen
- Snijbonen
- Tomaat
- Ei
- Aardappelchips
- Veldsla
- Pijnboompitten
- Tzaitzikikomkommer
![]()

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
- Aardappelpuree
- Scholfilet
- Garnalen
- Snijbonen
- Tomaat
- Ei
- Aardappelchips
- Veldsla
- Pijnboompitten
- Tzaitzikikomkommer
![]()
Knoeier
Je moet wachten tot de bovenkant bijna droog is, dan gewoon met de droge kant op een bord leggen.....pan nemen en bord nemen .... natte kant ligt dus vanboven en je kiepert als het ware je bord in je pan. Beetje duidelijk ? weet niet hoe ik het anders moet zeggen
ik ga het morgenochtend eens op die manier proberen te bakken thanks!

Waar heb je die vandaan dan, ik zoek ook een grillik ga het morgenochtend eens op die manier proberen te bakken thanks!
Instant kook PR e-broeders --- "Jeppe`s grill " has arrived!! Ik heb nu al wat beef in heerlijke knoflook ketjapmarinade liggen..........mmmmmmmmm. Dat ding is echt groot je kan er echt veel tegelijk op grillen. Ziet er solide uit en is van heel goed materiaal gemaakt.
![]()

Zal zo meteen is kijken welk merk het is. Tis Zwitsers en goeie kwaliteitdenk dat ik een 140 tal euro heb betaald, gebruik em elke dag en gaat al 2 jaar mee.
En ja Cashewnoten op rijst is jammieee
---------- Toegevoegd om 00:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:11 ----------
http://www.kookwinkel.nl/cms,20686,solis+gourmet+grill+pro.asp dit is em