XXL Nutrition

Xtralarge's finest BB-meals

Super leuk topic!

Ik heb ook nog een fototje op me pc staan van een maaltijd. Rijst+kip+eieren+sla.

2quixli.jpg

Het doet me deugd dat jullie ook zo gezond bezig zijn :D

Potverdomme dat ziet er allemaal smakelijk uit "heren"!

gebakken uitjes en champignons gewokt met boontjes, stukje zalmfilet erbij (incl lepeltje ultra light sausje).

DSC00760.jpg

y0

:meal::meal:

Eet smakelijk... ziet er heerlijk uit man

Maken jullie je bord eigenlijk altijd zo mooi of nu speciaal voor de foto.

Ik eet vaak wel gelijkaardige dingen maar ik gooi het gewoon allemaal snel doorheen op men bord.

Maken jullie je bord eigenlijk altijd zo mooi of nu speciaal voor de foto.

Ik eet vaak wel gelijkaardige dingen maar ik gooi het gewoon allemaal snel doorheen op men bord.

Vaak gooi ik ook gewoon alles door elkaar, ligt eraan wat het is. Een mooi stukje vis ofzo hou ik wel graag heel.

En tja die posts hier helpen ook he ;)

Goeie shit hiero, laatst ff kwark geprobeerd met honing en kaneel erg lekker, goed als cheatmeal :D.... Ook maar direct ff ketchup balanz aangeschaft en gebruiken bij de kip. maakt het een stuk lekkerder en teminste ergens om naar uit te kijken :P.

Die balanz kan ik in de supermarkt (AH) niet vinden, staat lijkt me gewoon bij alle andere ketchup's e.d. ? moet ik ook hebben..

:meal:

(schepje zilvervliesrijst met wat peterselie en drupje steaksaus, gewokte gesneden uitjes, kip en snijbonen, cashewnoten en de nodige kruiden tussendoor)

DSC00761.jpg

DSC00762.jpg

Ebly met scheutje ketchup.
Scampi's gebakken in olijfolie ( en beetje chili olie ) en mss iets teveel currypoeder erop. was lekker!

2lvh3wx.jpg

Damn mannnen dat ziet er weer heelijk uit allemaal!
Dat bord heb ik ook waar die garnalen op liggen kan veel op he?:D

Ik heb een nieuw goed recept bedacht ga het zaterdag posten........

Damn mannnen dat ziet er weer heelijk uit allemaal!
Dat bord heb ik ook waar die garnalen op liggen kan veel op he?:D

Ik heb een nieuw goed recept bedacht ga het zaterdag posten........

Ik ga zaterdag maar een lekkere pasta maken met veel vlees :D, zal dan ook ff posten.

Gewokte Varkensgyros op een gebakken volkoren bio pittabroodje, vergezeld van 3 gewokte babymaïsjes en een timbaaltje van gewokte sojascheutjes en spekblokjes afgewerkt met kokosnootschilfers.

Gyros : achja lekker vlees, eiwitbron niet zo speciaal
volkoren pittabroodje : complexe carbs, vezels
babymaïs : gewoon lekker en gezond
spekblokjes : kan je weglaten als je in de cut zit misschien.
sojascheuten :

Alhoewel ze niet zo populair zijn als mungboon of alfalfa scheuten zijn sojascheuten (of sojakiemen, sojaspruiten) een ideale bron van proteïnen, vitaminen en isoflavonen. Tijdens het kiemproces worden de meeste ongewenste koolhydraten gemetaboliseerd, de eiwitverteerbaarheid verbetert en de trypsine-inhibitors worden buiten werking gesteld. Uniek is de vorming van ascorbinezuur (vitamine C) tijdens de vorming van sojascheuten.
OK GENOEG MET DE WETENSCHAPPELIJKE BULLSHIT, VRETEN MAAR MAKKERS!

2148601.jpg

The Xtralarge weet duidelijk waar 'ie mee bezig is.

Heb alleen even een vraag: waarom zuurdesembrood? Zal wel te maken hebben met zout/soort carbs oid?

Misschien staat het in dit topic, maar kon het zo 1,2,3 niet vinden.

Gewokte Varkensgyros op een gebakken volkoren bio pittabroodje, vergezeld van 3 gewokte babymaïsjes en een timbaaltje van gewokte sojascheutjes en spekblokjes afgewerkt met kokosnootschilfers.

Gyros : achja lekker vlees, eiwitbron niet zo speciaal
volkoren pittabroodje : complexe carbs, vezels
babymaïs : gewoon lekker en gezond
spekblokjes : kan je weglaten als je in de cut zit misschien.
sojascheuten :

OK GENOEG MET DE WETENSCHAPPELIJKE BULLSHIT, VRETEN MAAR MAKKERS!

2148601.jpg

Potverdomme dat ziet er goed uit kerel!:thumbs::thumbs::thumbs:

The Xtralarge weet duidelijk waar 'ie mee bezig is. Heb alleen even een vraag: waarom zuurdesembrood? Zal wel te maken hebben met zout/soort carbs oid? Misschien staat het in dit topic, maar kon het zo 1,2,3 niet vinden.
Belangrijkste reden is geen gist waardoor makkelijker verteerbaar. Het is daarnaast ook veel puurder in de zin van gebruikte ingredienten!
Een echte aanrader de voedingwaarde qua gewicht zit dicht bij elkaar.
Alleen met 3 goede zware snedes van zwaar zuurdesembrood zit je al op 200 gram qua gewicht. Je kan het kopen bij de biologische winkel.

Vanavond --> 200 gram gerookte zalm, brocolli, ongebrande&ongezoute cashewnoten, 400 gram rijst en wat chilisaus op de brocolli.
Even huzzelen en mmmmmmmmm

zalmshizzle.jpg

haha ziet er weer heerlijk uit man :D:D wat zijn dat allemaal voor pillekes hehehe

Terug
Naar boven