- Waardering
- 109
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maken jullie je bord eigenlijk altijd zo mooi of nu speciaal voor de foto.
Ik eet vaak wel gelijkaardige dingen maar ik gooi het gewoon allemaal snel doorheen op men bord.

Damn mannnen dat ziet er weer heelijk uit allemaal!
Dat bord heb ik ook waar die garnalen op liggen kan veel op he?
Ik heb een nieuw goed recept bedacht ga het zaterdag posten........
, zal dan ook ff posten.OK GENOEG MET DE WETENSCHAPPELIJKE BULLSHIT, VRETEN MAAR MAKKERS!Alhoewel ze niet zo populair zijn als mungboon of alfalfa scheuten zijn sojascheuten (of sojakiemen, sojaspruiten) een ideale bron van proteïnen, vitaminen en isoflavonen. Tijdens het kiemproces worden de meeste ongewenste koolhydraten gemetaboliseerd, de eiwitverteerbaarheid verbetert en de trypsine-inhibitors worden buiten werking gesteld. Uniek is de vorming van ascorbinezuur (vitamine C) tijdens de vorming van sojascheuten.
t*ring dat ziet er lekker uitEbly met scheutje ketchup.
Scampi's gebakken in olijfolie ( en beetje chili olie ) en mss iets teveel currypoeder erop. was lekker!
![]()

Die balanz kan ik in de supermarkt (AH) niet vinden, staat lijkt me gewoon bij alle andere ketchup's e.d. ? moet ik ook hebben..

Gewokte Varkensgyros op een gebakken volkoren bio pittabroodje, vergezeld van 3 gewokte babymaïsjes en een timbaaltje van gewokte sojascheutjes en spekblokjes afgewerkt met kokosnootschilfers.
Gyros : achja lekker vlees, eiwitbron niet zo speciaal
volkoren pittabroodje : complexe carbs, vezels
babymaïs : gewoon lekker en gezond
spekblokjes : kan je weglaten als je in de cut zit misschien.
sojascheuten :
OK GENOEG MET DE WETENSCHAPPELIJKE BULLSHIT, VRETEN MAAR MAKKERS!
![]()
Belangrijkste reden is geen gist waardoor makkelijker verteerbaar. Het is daarnaast ook veel puurder in de zin van gebruikte ingredienten!The Xtralarge weet duidelijk waar 'ie mee bezig is. Heb alleen even een vraag: waarom zuurdesembrood? Zal wel te maken hebben met zout/soort carbs oid? Misschien staat het in dit topic, maar kon het zo 1,2,3 niet vinden.