MuscleMeat

Xtralarge's finest BB-meals

Beste voeding freaks haha:D:D:D

Dit was mijn middag eten van vandaag
100g penne pasta
100g kip
100g paarden steak
ENJOY

xe1vcw.jpg

Muahaha, de pasta koning zit hier:

03102009216.jpg

t*ring lekker :D

Kipfilet en spek en wat special stuff :D

Garnalenomelet

1z5hx6e.jpg

Kcal : 615.5
Eiwit : 58.3
KH : 17
Vet : 35

verdomme lauwwste, 58gr eiwitten :thumb::D

Ok im back!

mooie gerechten allemaal zeg damn ziet er heerlijk uit.....:)

Moehahaha....

2usvjb7.jpg

• Like
Waarderingen: Loo
Lekker maar neem dan hamburgers zitten tenminste nog een load aan proteines in.

Is dat nou echt lekker? Ik moet nog even wennen aan het half rauw eten van een paard.

Er is niets beter dan paardenvlees man . Het is buitengewoon lekker , licht zoet van smaak , erg mals en sappig . Vroeger gaven ze de boeren en slaven paardenbloed opdat ze sterk in hun schoenen zouden staan om de hele dag te werken .

Er is niets beter dan paardenvlees man . Het is buitengewoon lekker , licht zoet van smaak , erg mals en sappig . Vroeger gaven ze de boeren en slaven paardenbloed opdat ze sterk in hun schoenen zouden staan om de hele dag te werken .

Paarden steak is echt supper lekker
je kan de smaak zelf nog naar keuze maken , je kan zelf een marinade maken ofzo of gewoon natuur
Ik grill mijn vlees altijd bijna en is echt supper lekker en veel eiwitten

Geweldig topic :D

Heb laatst een stukje in de muscle en fitness gelezen dat het behalve loggen van je trainingen ook voordelig zou zijn om al je maaltijden vast te leggen op foto, motiveert om gezond te eten, als je achteraf je zondes ziet :D Een favoriet van mij is Kipfilet in Conimex 'Hot' Marinade, 0,99 per zakje, gigantisch lekker. Per zakje kan je een half kilootje kipfilet marineren, 2 maaltijden. Ook zeer lekker is zilvervliestrijst, zo'n 150 gr ongekookt, hierbij de knorr 'Nasi' mix, een moot zalmfilet van 250 gr bakken in olijfolie tot het knapperig is aan buitenkant, en de rijst met zalm en nasi mix mengen, soort van paella, maar dan alleen op zalmbasis. Hier kan je uiteraard ook garnalen etc bijgooien, smullen :D (en aangezien zalm 21gr eiwit/100 gram is, pak je met zo'n moot een dikke 50 gram proteine in een keer. Binnenkort foto's van mijn maaltijden

Gekruid lamsgehakt met groenten en rijst

zalmtartaar met tartaar van gemixte groenten

biologisch rundergehakt gekruid gebakken met rode uitjes , rijst en groenten

Voeding 001.jpg

Voeding 002.jpg

Voeding 003.jpg

fm5sug.jpg

risotto con funghi met een prutje van ovengedroogde tomaten, chamignons en kipfilet (met thijm en een pittig stukje chili peper)

Terug
Naar boven