fabiodelhaye
Cool Novice
- Waardering
- 8
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Lang geleden nog iets gepost dus nu maar ff de volle lading![]()
Ik zou zeggen kijk en geniet
Macaroni met 250g gegrilde kip in een home made marinade
110g pasta + 200g zelf gemarineerde kip
Dit was mijn middag eten van vandaag
100g penne pasta
100g kip
100g paarden steak
ENJOY
Is dat nou echt lekker? Ik moet nog even wennen aan het half rauw eten van een paard.
Er is niets beter dan paardenvlees man . Het is buitengewoon lekker , licht zoet van smaak , erg mals en sappig . Vroeger gaven ze de boeren en slaven paardenbloed opdat ze sterk in hun schoenen zouden staan om de hele dag te werken .

Een favoriet van mij is Kipfilet in Conimex 'Hot' Marinade, 0,99 per zakje, gigantisch lekker. Per zakje kan je een half kilootje kipfilet marineren, 2 maaltijden. Ook zeer lekker is zilvervliestrijst, zo'n 150 gr ongekookt, hierbij de knorr 'Nasi' mix, een moot zalmfilet van 250 gr bakken in olijfolie tot het knapperig is aan buitenkant, en de rijst met zalm en nasi mix mengen, soort van paella, maar dan alleen op zalmbasis. Hier kan je uiteraard ook garnalen etc bijgooien, smullen
(en aangezien zalm 21gr eiwit/100 gram is, pak je met zo'n moot een dikke 50 gram proteine in een keer. Binnenkort foto's van mijn maaltijden
pizza corndog NICE