Fitness Seller

Xtralarge's finest BB-meals

Kvraag mij af als iemand anders het ook lekker vind, want ik vind namelijk bijna alles lekker (alleen kaas krijg ik niet door mijn strot:D)

5vr8k9.jpg

Goed als hapje: krokjes met zalm en tomaat

een 'krokje'?

In Nederland heet dat een tosti haha

Xtralarge, ik heb een x een gerecht van jou gezien hier met 400!gram rijst? hoe krijg je dat naar binnen dan? Ik heb moeite met een kipfileetje en 150 gram, en jij eet gewoon 400 gram + vlees+ groente, respectzzzz

deze was het:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

gewokte, broccoli,champignons en paprika met scampi's

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
By aidmen at 2009-09-16

Xtralarge, ik heb een x een gerecht van jou gezien hier met 400!gram rijst? hoe krijg je dat naar binnen dan? Ik heb moeite met een kipfileetje en 150 gram, en jij eet gewoon 400 gram + vlees+ groente, respectzzzz

deze was het:

Dat zie je toch zo ook wel dat dat geen 400 gram is?

Waarschijnlijk gewogen nadat het gekookt was!

Als je sommige proties van em ziet:O, maar zal wel gekookt gewogen zijn idd

hey man , ik gebruik deze grill , gaat echt goed echt zen geld waar heb hier al veel lekkere dingen mee gemaakt het kan dienen voor vlees, vis tosti's , broodjes e
Kga er trouwens deze middag weer zijn dikke paarden biefstuk op grillen :cool:

fedl4i.jpg

Even een oude post van jou quoten..

Ziet er handig uit zo'n ding maar ik ben nogal een amateur dus is eten in zo'n apparaat bereiden moeilijker dan in de pan?

En wat gebruik je verder om het niet te laten verbranden, gewoon boter of olijf olie?

Top maaltijden post je trouwens!

Even een oude post van jou quoten..

Ziet er handig uit zo'n ding maar ik ben nogal een amateur dus is eten in zo'n apparaat bereiden moeilijker dan in de pan?

En wat gebruik je verder om het niet te laten verbranden, gewoon boter of olijf olie?

Top maaltijden post je trouwens!

Juw kerel
Deze grill is echt supper in gebruik hoor , ik gebruik deze bijna dagelijks voor men kip op te maken
Het is echt nie moeilijl hoor , je moet nix gebruiken van olie of vetstof er zit een anti kleeflaag op dus gewoon laten warm worden en dan u vlees er op
Ikzelf vind gegrild vlees echt zo lekker , als u vlees dan goed gekruid is krijg je echt zo da sappige BBQ vlees presies
Ik kan u deze grill echt wel aanraden kost iets van een 30-40 euro en is echt zen geld waard
Sucess e makker als ge vrage hebt laat ge ma iets wete
:D:D

Ghehe..dit topic is altijd goed om honger van te krijgen..:o

Maar uhm..waar is the Xtralarge eigenlijk:dunno:

rijst met gegrilde kippe borst

9ih9xt.jpg

120g pasta met 150g tonijn

2re5e8x.jpg

Je kookt 120g of hoeveel jij wilt pasta

Dan neem je een andere pot en daar doe je een blik tontijn in
Bij mij wast dit 150g tonijn in eigen nat . Maak de tonijn heel fijn met een vork
En omdat aleen tonijn met pasta nogal droog is heb ik er een beetje rode tomaten saus bijgegaan om het wat te kleuren en het is dan ook niet zo droog meer , Ik heb ook nog een beetje tabasco bijgedaan
Dus krijg je een pittige pasta salade met tonijn :D
Ik zou zeggen laat het smaken als je het probeert ik vind het persoonlijk supper lekker

Je kookt 120g of hoeveel jij wilt pasta

Dan neem je een andere pot en daar doe je een blik tontijn in
Bij mij wast dit 150g tonijn in eigen nat . Maak de tonijn heel fijn met een vork
En omdat aleen tonijn met pasta nogal droog is heb ik er een beetje rode tomaten saus bijgegaan om het wat te kleuren en het is dan ook niet zo droog meer , Ik heb ook nog een beetje tabasco bijgedaan
Dus krijg je een pittige pasta salade met tonijn :D
Ik zou zeggen laat het smaken als je het probeert ik vind het persoonlijk supper lekker

zal ik zeker eens proberen

2cr1vev.jpg

Rijst, kip, ratatouille

Kip, rozemarijn, honing, rijst, walnoten , kerstomaatjes, ketchup. Overheerlijk !

DSC00989.jpg

Terug
Naar boven