Rah Rah Man
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 338
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat is dus blijkbaar een vlaamse afkorting.
Een croque monsieur.

vond het ook al zo'n leuke naam voor een tosti

Xtralarge, ik heb een x een gerecht van jou gezien hier met 400!gram rijst? hoe krijg je dat naar binnen dan? Ik heb moeite met een kipfileetje en 150 gram, en jij eet gewoon 400 gram + vlees+ groente, respectzzzz
deze was het:

hey man , ik gebruik deze grill , gaat echt goed echt zen geld waar heb hier al veel lekkere dingen mee gemaakt het kan dienen voor vlees, vis tosti's , broodjes e
Kga er trouwens deze middag weer zijn dikke paarden biefstuk op grillen
![]()
Even een oude post van jou quoten..
Ziet er handig uit zo'n ding maar ik ben nogal een amateur dus is eten in zo'n apparaat bereiden moeilijker dan in de pan?
En wat gebruik je verder om het niet te laten verbranden, gewoon boter of olijf olie?
Top maaltijden post je trouwens!

Je kookt 120g of hoeveel jij wilt pasta
Dan neem je een andere pot en daar doe je een blik tontijn in
Bij mij wast dit 150g tonijn in eigen nat . Maak de tonijn heel fijn met een vork
En omdat aleen tonijn met pasta nogal droog is heb ik er een beetje rode tomaten saus bijgegaan om het wat te kleuren en het is dan ook niet zo droog meer , Ik heb ook nog een beetje tabasco bijgedaan
Dus krijg je een pittige pasta salade met tonijn
Ik zou zeggen laat het smaken als je het probeert ik vind het persoonlijk supper lekker