Fitness Seller

Xtralarge's finest BB-meals

Ziet er lekker uit maar wat een lelijke vork.
haha, ik dacht extreem hetzelfde. vast niet lekker eten met zo'n rare vork!

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Van www.thisiswhyyourefat.com Geen idee wat het is, maar die heavyweight die er direct op reageerde identificeerde het als pizza corndog :D

dat was ik ja :D
http://en.wikipedia.org/wiki/Corn_dog
bekende snack in amerika

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

fijne variant trouwens:

burger-topped-pizza05.jpg

Gebakken Wedges (aardappelen)
Kippen borst met tomaat

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Tussendoortje ;) haha

100g rijst / 200g kip en tomaat

2ucoïtusqw.jpg

Hier mijn favo
Rijst met kip en een curry sausje wat ik te veel had gemaakt
curry saus gewoon gemaakt in de pan waar de kip in gebakken heeft bij het aanbaksel beetje water en beetje melk laten inkoken half lepeltje maizena en beetje grof zee zout

14j0pyc.jpg

Potverdomme makkers dat ziet er weer lekker uit allemaal!

:meal::eetmug::eetmug::eetmug:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Was van vanmiddag, maar toch ff een picje!

200 gram koolvis, wat rijst en doperwten en wat Hollandaise saus. Was echter minder saus dan het leek!:(

heheh die pannenkoek maak ik ook altijd als ontbijt :D

Damn terror koolvis zit je ook op dieet bro? Ziet er wel lekker uit gozer...

heheh die pannenkoek maak ik ook altijd als ontbijt :D

Damn terror koolvis zit je ook op dieet bro? Ziet er wel lekker uit gozer...

Nee man, juist dikke bluk. (Hollandiase saus is niet bepaald vetloos he!;))
Maar 200 gram koolvis, doperwten, rijst en saus is gewoon lekker. Flink door elkaar roeren, en vreten maar. Prima te eten joh!:D

Nee man, juist dikke bluk. (Hollandiase saus is niet bepaald vetloos he!;))
Maar 200 gram koolvis, doperwten, rijst en saus is gewoon lekker. Flink door elkaar roeren, en vreten maar. Prima te eten joh!:D

o ja dat is waar ook :o bah maar ik eet koolvis altijd alleen als ik op dieet ben. Ik vind het niet echt lekker maar is perfect voer om af te vallen.

Xtralarge, weet jij toevallig een paar lekkere kruiden/poeders voor op een stukje kip/vis? Zoek al tijden naar iets wat het smaakvoller maakt...

je kunt in principe alle specerijen gebruiken toch?
is maar net wat jij lekker vind... Zelf hou ik van italiaanse kruiden, sambal oelek en knoflook:)

zelf gebruik ik paprika kruiden , chilli , italiaanse kruiden , kurry , sambal,
en als je een beetje creatief bent en je neemt beetje ketjup en je doet daar de kruiden bij kan je een zelfgemaakte marinade maken ;)
hoop da je er iets aan hebt :D

Xtralarge, weet jij toevallig een paar lekkere kruiden/poeders voor op een stukje kip/vis? Zoek al tijden naar iets wat het smaakvoller maakt...

Spagheroni picante --> voor bij de vis vind ik persoonlijk heelijk!
60 kcal per 100 gram vlak voor het einde ff mee bakken in de pan mmmm

Of voor bij kip is dit Rit organics Indian curry roerbaksaus mijn favouriete topper... ook 60 kcal per 100 gram. Verkrijgbaar bij de biologsiche winkels.

Verse--> knoflook fijn gesneden, uitjes, cherrytomaatjes en gewoon peper meebakken geeft ook een lekkere smaak. Kip marineren in olijfolie van scherpe mexicaanse kruiden en verse knoflook is ook heerlijk wel even een paar uur in de ijskast laten intrekken mmmmmmm

x 002.jpg

zelf gebruik ik paprika kruiden , chilli , italiaanse kruiden , kurry , sambal,
en als je een beetje creatief bent en je neemt beetje ketjup en je doet daar de kruiden bij kan je een zelfgemaakte marinade maken ;)
hoop da je er iets aan hebt :D

marinade maken= gwn kruiden bij ketchup doen of zit daar meer achter?:p

marinade maken= gwn kruiden bij ketchup doen of zit daar meer achter?:p

Nee zit niet meer achter is heel simpel en snel hoor
ik maak er soms ook met olijf olie
dus je neemt een schaal doe je olijf olie in daar voeg je de kruiden toe bv. peper , zout , paprika poeder, chilli , thijm, kan je zelf samen stellen en dan neem je een borstel en smeer je het vlees ermee in ff laten rusten en dan lekker grillen of bakken ;) werk altijd voor mij:D:D

dude, viskruiden :D Gewoon bij kruidenrekje kijken. Is zo'n pakketje, blauw geloof ik, met daarin een stuk of 20 mini-verpakkingen, van die verticale suikerzakjes die je ook bij je koffie krijgt. Smaakt echt zeer goed

Bedankt iedereen, jullie hebben me op ideeen gebracht waardoor ik mezelf minder hoef te kwellen dagelijks :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

150 gram biefstuk (in kleine stukjes gesneden en op hoog vuur 'krokant' gebakken).
Champignons en uien, als ze krokant zijn wat kruidenboter er doorheen en deze even laten smelten.
Rijst en doperwten.
Half litertje water om alles mee weg te spoelen!

Prima post-WO'tje, en smaakte weer goed!:D

• Like
Waarderingen: Loo
Terug
Naar boven