AndroidHealthClinic

Xtralarge's finest BB-meals

Na het doorlezen van het gehele topic ben ik toch tot de conslusie gegeten dat ik echt super slecht eet zeg :|
De ene maaltijd is nog lekkerder dan de andere.
Als eerste maar eens zo'n grill apparaat kopen :D

hmmm dit topic ga ik eens goed doorspitten ....

goed topic idd , staan interessante recepten tussen :thumbup:

Te veel gelul, te weinig fotos!

1tje tagliatella met garnaaltjes in knoflookolie en broccoli met kaas
1tje rijst met 250 g zalm met soja en worteltjes.
1tje boerenkool met worst en jus.

DSC00588.jpg

DSC00575.jpg

DSC00560.jpg

Laatst bewerkt:
aan het knutselen geweest:

500gr zilvervliesrijst
1000gr mager rundergehakt
300gr aardappelen
1 ui
1 potje sperziebonen (was iets te weinig achteraf)

aardappelen in blokjes snijden.
gebakken samen met de ui, met wat sambal.

de gehakt gebakken met wat knoflook.

eet smakelijk.

ik zelf maak hier 4 maaltijden van die ik in vries

07112009866.jpg

Cut voeding:

150 gram tonijn
Halve ui
Flink kerrie poeder
Heel klein scheutje chilisaus
+/- 125 gram rauwe champignons

288nr6f.jpg

2pt712c.jpg

zo ff kanen :meal:

2 snee blueband brood
400 gr brocolli
200 gr runder a 18g eiwit
1 Ui,1 el ketchup en 1 el mayo.

Laatst bewerkt:
Bami mannen,

125 gram mie
100 gram gemengd gehakt
100 gram kip
2 eieren
150 gr groente
bami kruiden

per portie, eventueel beetje pindasaus voor de bulkertst onder ons. Gegarandeerd genieten...

Mexicaanse Burito's op het pak van de plus stond 53gram eiwitten per portie en dat zijn altijd sniperx porties dus dat is een goeie bron.

klote topic. heb weeral honger en heb net gegeten :D

+1 Potverdomme ik ook :D
Damn ziet er allemaal goed uit beesten. Ik ga binnenkort ook weer eens een ouderwetse boerenkool maken lekker is dat. Garnalen omelet is ook erg lekker volgens mij. En die cake ziet er ook goed uit alles eigenlijk:p

Lekker is dat je gehakt bakken met knoflook idd en uitjes erbij. En wat is dat Gt4--> burrito?

Kwark drop jij ook eens wat foto`s hier van je meals. Jij bluft altijd dat je zo goed kan koken.

+1 Potverdomme ik ook :D
Damn ziet er allemaal goed uit beesten. Ik ga binnenkort ook weer eens een ouderwetse boerenkool maken lekker is dat.

Lekker is dat je gehakt bakken met knoflook idd en uitjes erbij. En wat is dat Gt4--> burrito?

Nodig je me dan wel ff uit Sjaak, kep wel ff zin in die kookkunsten van je :rolleyes: Je heb me nummer eh? Fijn weekend gap! Enneh... neuk ze eh? :evil:

Nodig je me dan wel ff uit Sjaak, kep wel ff zin in die kookkunsten van je :rolleyes: Je heb me nummer eh? Fijn weekend gap! Enneh... neuk ze eh? :evil:

Net gedaan :evil: maar sinds jij hebt verteld bi te zijn:eek: ben ik bang voor je Chris. Drop eens wat meals opschepper je hebt toch zulke goede kookkunsten?

Terug
Naar boven