Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dehm wat eten jullie allemaal goed zeg ik eet vaak gewoon brood en kwark en dat soort dingen ga na de zomer ook maar eens beter eten misschien bereik ik dan meer

Geloof me, het eerste wat je moet doen is brood uit je dieet gooien en vervangen voor rijst ofzo![]()

[afbeelding niet meer beschikbaar]
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Dat is eten vriend. Rijst, groente en pindasaus. Maargoed het is buitenlands eten, dus ik kan begrijpen dat je geschrokken bent aangezien je stamppot gewend bent.

Dat is eten vriend. Rijst, groente en pindasaus. Maargoed het is buitenlands eten, dus ik kan begrijpen dat je geschrokken bent aangezien je stamppot gewend bent.

Haha oke . Nee ik zag het echt niet .
Ik ben kok en ik samengewerkt met Thaise , Vietnamese , Chinese , Afrikaanse , Franse en uiteraard Belgische koks . Dus ik denk wel dat ik er net iets meer van ken dan jij![]()
Haha oke . Nee ik zag het echt niet .
Ik ben kok en ik samengewerkt met Thaise , Vietnamese , Chinese , Afrikaanse , Franse en uiteraard Belgische koks . Dus ik denk wel dat ik er net iets meer van ken dan jij![]()

Nee jij, jij voelde je zeker aangesproken; niet dan?