MuscleMeat

Xtralarge's finest BB-meals

dehm wat eten jullie allemaal goed zeg ik eet vaak gewoon brood en kwark en dat soort dingen ga na de zomer ook maar eens beter eten misschien bereik ik dan meer

dehm wat eten jullie allemaal goed zeg ik eet vaak gewoon brood en kwark en dat soort dingen ga na de zomer ook maar eens beter eten misschien bereik ik dan meer

Geloof me, het eerste wat je moet doen is brood uit je dieet gooien en vervangen voor rijst ofzo;)

Ik ga zo meteen aan de haring . En daarna ga ik een moddervette paardensteak eten met aardappelpuree , erwten , boontjes en andijvie . I love my life .

openen we niet allemaal gezamelijk een BB-fast-food-resto? xd

ik ga straks zalm met rijst en een beetje citroen maken ;)

Moet eerlijk zijn , ik vind het er erg vaak nogal drook uitzien . En weinig kruiding . Er zijn zoveel goede kruiden ... Dragon , salie , basilicum , bieslook , peterselie , marjolein , koriander , zurkel , etc etc

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Idd, volgens mij kun je die boel makkelijk lekkerder maken met een bende kruiden. De meeste sausjes zijn dan helaas weer niet bb verantwoordelijk. Je moet er wat over hebben right.

Dat is eten vriend. Rijst, groente en pindasaus. Maargoed het is buitenlands eten, dus ik kan begrijpen dat je geschrokken bent aangezien je stamppot gewend bent.

Fail:roflol:

Dat is eten vriend. Rijst, groente en pindasaus. Maargoed het is buitenlands eten, dus ik kan begrijpen dat je geschrokken bent aangezien je stamppot gewend bent.

Haha oke . Nee ik zag het echt niet .
Ik ben kok en ik samengewerkt met Thaise , Vietnamese , Chinese , Afrikaanse , Franse en uiteraard Belgische koks . Dus ik denk wel dat ik er net iets meer van ken dan jij ;)

Die pindasaus is precies kattenkots.

5zp02a.jpg

dczk87.jpg

10nhvsl.jpg

14094zd.jpg

Damn dat ziet er weer heelijk uit allemaal!!!!
Phenochef is stiekem een bodybuilder--> good food wat je daar hebt!...........

Tiger eet je twee borden op beest?

ziet er goed uit! :eek:

Nee jij, jij voelde je zeker aangesproken; niet dan?

Fail again. Moeders is half surinaams (koken zit in dr genen) dus op dat gebied wel een goede opvoeding gehad + iedereen die me kent weet dat ik de schurft heb aan hollandsche pot.

Even goede vrienden hoor:D

Terug
Naar boven