MuscleMeat

Xtralarge's finest BB-meals

oogt droger....is een paardensteak een beetje lekker qua malsheid en net zo veel proteine als bijvoorbeeld biefstuk? Had laatst struisvogelbiefstuk van die AH dat was ook verdomd lekker mals.

edit ik zoek het even op......

Paardenbiefstuk ; 105 kcal 20 eiwit vet 3 kh 0 per 100 gram

Good to go bro!!

oogt droger....is een paardensteak een beetje lekker qua malsheid en net zo veel proteine als bijvoorbeeld biefstuk? Had laatst struisvogelbiefstuk van die AH dat was ook verdomd lekker mals.

edit ik zoek het even op......

Paardenbiefstuk ; 105 kcal 20 eiwit vet 3 kh 0 per 100 gram

Good to go bro!!

Paardenvlees is heerlijk man echt waar .

Biefstuk, die ga ik ook weer es invoeren vanaf morgen als post-workout

Damn dat ziet er weer heelijk uit allemaal!!!!
Phenochef is stiekem een bodybuilder--> good food wat je daar hebt!...........

Tiger eet je twee borden op beest?

Hahahaha nee was voor iemand anders.

Fail again. Moeders is half surinaams (koken zit in dr genen) dus op dat gebied wel een goede opvoeding gehad + iedereen die me kent weet dat ik de schurft heb aan hollandsche pot.

Even goede vrienden hoor:D

:D

****ing lekkere dingen zie ik langskomen tis jammer dat ik er zelf niks van bak :D

ogwcns.jpg

jezus, heel de dag de tijd om te koken ofzo?

Damn, GTA dat ziet er ****ing goed en clean uit mis alleen wel wat groente:eek:
Ben jij ook heel serieus bezig met voeding en heb je een vast eetschema?:D

Mooi maar ik zou die zalm rosé bakken . Weinig mensen weten dit maar zalm is het best rauw of zoals steak gebakken (dus nog roze / glazig vanbinnen) .
Ik zou er sowieso ook saus bij eten . Je kan witte wijn inkoken met een klein klontje boter en een scheutje room en later gehakte tuinkruiden toevoegen (kan dille , peterselie , dragon etc etc zijn) . Dat maakt het een pak lekkerder .
Of groene boontjes aanstoven met tomaten , look en ui :)

• Topic Starter Topic Starter
Damn dit topic is echt goed voor de eetlust!

broodje rosbief + beker melk na een avondje ghb;

whfbeg.jpg

Dit is volgens mij zo`n stukje gerookte zalmfilet. Die hoef je alleen warm te maken tenminste zo ziet het eruit. Dat is by the erg lekker.....

Zalmfilet medium/rare? klinkt goed moet die wel kakelvers zijn!
Ik ga dat morgen eens proberen met die wijn dat klinkt goed...jij hebt er echt verstand van pheno. Kom maar door met die tips.

EDIT TS ----> gadverdamme lol --->:roflol:

dank je Loo, dit topic was niet goed voor mijn hongergevoel maar je hebt me een teveel aan kcals bespaard, karma on the way :p

Dit is trouwens rundssteak (dunne lende), paardenfilet , roggevleugel en lotte .
De groenten : andijvie en spinazie . Heb er ook nog erwtjes bij gegeten en groene boontjes .

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Dit is volgens mij zo`n stukje gerookte zalmfilet. Die hoef je alleen warm te maken tenminste zo ziet het eruit. Dat is by the erg lekker.....

Zalmfilet medium/rare? klinkt goed moet die wel kakelvers zijn!

EDIT TS ----> gadverdamme lol --->:roflol:

Proberen kerel echt waar . Zalm w gauw zo droog tenzij je hem juist bakt dan is dat echt heeeeeeeeerlijk!

Terug
Naar boven