Fitness Seller

Xtreme_Body trainings log

Xtreme_BODY

Freaky Bodybuilder
Foto Contest
R.I.P.
Waardering
134
Nou ik ga ook maar ff een log bijhouden. ik ben gewoon bb er maar omdat ik toch blijkbaar de aanleg heb om vrij sterk te worden wil ik toch even kijken wat ik daar uit kan halen. kheb nooit echt op kracht getraint maar kan toch 170kg banken. ik ben beniuwt wat er met mijn nieuwe schema nog bij gaat komen. ik ben nu op dit moment bezig met mijn nakuur dus waarschijnlijk zal de eerste paar maand mijn prestaties niet heelveel toenemen. op moment is mijn voeding ook niet optimaal. door geld gebrek :(

een paar stats
ik ben 19 jaar
1.92 lang
106kg op dit moment.

fotos
ergens half januari 2004
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=13557

fotos
09-03-04
http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?t=15328

een paar omtrekken

10-03-04

124cm borst
145cm schouder
46cm arm
46cm nek
67cm been
42cm kuit
BF 12% volgens mij als die vent tenminste goed heeft gemeten

mijn niuwe trainingschema gemaakt met hulp van champ

ik ga dit schema even een maand proberen en dan ga ik bekijken wat goed is en wat er eventueel verandert moet worden. zal proberen zovaak mogelijk te updaten. ik ga vanavond met dit schema beginnen.

De zware dagen 3 tot 5 min rust tussen de sets van de pl oefeningen. Op de lichte dagen 2 min pauze tussen de sets van de pl oefeningen. De overige oefeningen 1 min pauze.

Ma benen (licht) ongeveer 60 % 1rm
Squat 10, 5 x 5
Legpres 4 x 12
Leg extension 4 x 12
Hyper extension 3 x 12
Stiff legged deadlift 5 x 5
Leg curl 3 x 12
KUITEN

Di borst (zwaar) rug (zwaar)
Bankdrukken 10, 5 x 5
Incline op smith 5 x 5
Flyes 3 x 8

Rug (zwaar)
Chins 4 x 8
Lat puldown V grip 4 x 8
Barbel row 4 x 6
Kabel rows 4 x 8

BUIK

Wo schouders, biceps, triceps
Neck pres 10, 5 x 5
Lateral raise 4 x 12
Front raise 4 x 12
Shrugs 4 x 8
Biceps
Barbel curl 4 x 8
Dumbbell curl 4 x 10
Concentration curl / preacher curl 3 x 12

Triceps
Smalbankdrukken 3 x 12
French pres 3 x 12
Triceps pusdown 3 x 12
Triceps pusdown onderhads 1 hand 3 x 12

DO VRIJ

Vr benen (zwaar)

Squat 10, 5 x 5
Deadlift 10, 5 x 5

KUITEN

Za borst (licht) rug (licht) 60 % 1rm
Bankdrukken 10, 5 x 5
Pec deck 4 x 12
Kabelcros over 4 x 12

Rug
Barbel row 3 x 12
Roei machine 3 x 12
Pullover 3 x 15
Lat puldown voor 3 x 12

BUIK

ZO VRIJ

Laatst bewerkt door een moderator:
ok, ik ben benieuwd wat je kunt op de andere oefeningen:) Je bent iig vrij sterk aangezien je op je 19e 170 drukt...

Succes barman. Laat ons je vooruitgang weten :)

Geniaal.... jij bent goed man!

• Topic Starter Topic Starter
Champ zei:
Geniaal.... jij bent goed man!

hey champ nog bedankt voor helpen met schema maar ik heb nog een vraagje over het squaten. wat is beter voor pl full squat of net onder 90 graden? normaal deed ik altijd fulsquat. of is het mischien een id de maandag full squat te doen en vrijdag net onder 90 graden?

Welkom hier, met een beetje doorzettingsvermogen kom je dr wel (eventually) :D

Schema slaat als k*t op dirk en brengt je regelrecht in een staat van overtraining zonder as.

Laters

Riki zei:
Schema slaat als k*t op dirk en brengt je regelrecht in een staat van overtraining zonder as.

Laters

Valt best mee, ik vind wel dat ie teveel biceps en triceps traint,
maar overtraining ben ik met dit schema niet bang voor.

nou mij eerste log kheb vandaag even smorgens getraint normaal train ik savonds dan ben sterker. was nog ff wennen met zo weinig herhalings om het goed intedelen met gewichten verder ging het trainen lekker.

dindsdag 30-03-2004

borst zwaar rug zwaar

bankdrukken 10 x 60kg, 5 x 70kg, 5 x 100kg, 5 x 120kg, 5 x 140, 4 x 160 wou 5 x 160 doen maar laatste lukte net niet meer :(
inlcine bench op smithc ging ff mis ging te snel omhoog in gewicht en te korte pauze. daarom moetst ik iets trug in gewicht.
10 x 60, 5 x 100, 5 x 120, 5 x 110, 5 x 110, 5 x 110
pec deck 8 x 60, 8 x 70, 8 x 80 max machine. alle set op pec deck super slow uitgevooerd.

rug
latpuldown 8 x 60, 8 x 70, 8 x 80, 8 x 90
lat pulwon voor v grip 8 x 60, 8 x 70, 8 x 80, 8 x 90
barbell row 6 x 60, 6 x 80, 6 x 80, 6 x 80
kabel row 8 x 60, 8 x 70, 8 x 80, 8 x 100

en buik.

dat was het. wel appart zo trainen maar wel lekker.

02-04-04

deadlift
10 x 40, 5 x 70, 5 x 90, 5 x 110, 5 x 150, 5 x 200

squat 5 x 70, 5 x 100, 5 x 120, 5 x 140 ben toen gestopt was nogal moe was vandaag niet echt fit.

ik ga de ene week beginnen met squat en andere week begin ik met deadlift.

deadliften heb ik nog maar een paar x gedaan. benen train ik sinds een half jaar.

heb vanmorgen mijn borst en rug getraint was mijn lichte dag. trainen ging zeer lekker. heb daarna ook nog even geoefend met poseren. heb ik sinds die fotos niet meer gedaan. en mijn rug gaat op het moment heel goed vooruit. hij is echt stukken beter dan een maand geleden. heb er nu wel vertrouwen in dat mijn rug goed inverhouding komt met de rest voor het eind van dit jaar. alleeen benen blijft het probleem naja ik hoop dat het dit jaar nog lukt. anders stel in de bb wedstrijd nog maar een jaar uit.

wat mijn doelen op het moment zijn voor het eind van het jaar te bereiken.

mijn rug en benen in verhouding krijgen.

eind van het jaar 115kg te wegen droog

benchpres 1 rep 200kg
squat 1 rep 180kg
deadlift 1 rep 250kg

Laatst bewerkt:
Mooie doelen... maar denk toch wel dat je squat wat hoger kunt krijgen!

haha!!! en al die profs dan? die zijn zeker natural :D:D:D

Op een natural wedstrijd word wel gecontroleerd, maar als hij een tijd clean blijft voor die wedstrijd mag hij daar ook aan meedoen. Er zijn (jammergenoeg) heel weinig deelnemers op een natural, ook daadwerkelijk natural.

detlef zei:
hey

ik weet er niet zoveel over maar mag je bij die bb wedstrijden dan die kuurtjes gebruiken. lijkt me niet toch, dat zou niet eerlijk zijn tegenover je tegenstanders, of zie ik dit verkeerd?

dit is de lolligste post van het jaar.

je hebt in nederland een paar naturel wedstrijden bevoorbeeld het nk naturel. naja naturel ;) :D . maar ik vind voor me zelf als ik weet dat ik gebruikt heb ik niet aan een naturel wedstrijd mag mee doen dat doe ik dus ook niet. ik doe een wedstrijd waar geen dopingscontrole is.

Terug
Naar boven