- Waardering
- 134
sorry had de laatste dagen even geen tijd om te updaten. heb sinds woensdag weer werk naar 3 a 4 maand thuiszitten dus ik was nogal snel kapot met trainen maar toch ging het redelijk.
ik was bang dat het bankdrukrecord iets eenmaligs was en dat het nooit meer zou lukken. maar het lukt me nu heel makkelijk om 5 x 150 te bankdrukken. komende maandag ga ik weer wat verhogen naar 155 of 160kg.
gister squat laatste setje was 3 x 150kg
ja weet het zeer slecht
deadlift ging heel lekker trouwens ben er vorige week mee begonnen kwam toen tot 5 x 200kg met heeel veel moeite. ben gister weer tot 200kg x 5 gegaan maar ging deze x zeer makkelijk ik ga volgende week 210 of 220 x 5 proberen(naja proberen
gewoon doen)
de manier van trainen zoals ik nu doe bevalt me goed. een lichte en zware dag is fijn. borst en rug samen bevalt ook goed. ookal ik nu in een dip zit doordat ik nu een poos naar de kuur zit neemt mijn kracht echter nog steeds toe. denk dat over een maand a 2maaand mijn resultaten veel omhoog gaan omdat mijn testerone nivo dan weer wat hoger is.
ik was bang dat het bankdrukrecord iets eenmaligs was en dat het nooit meer zou lukken. maar het lukt me nu heel makkelijk om 5 x 150 te bankdrukken. komende maandag ga ik weer wat verhogen naar 155 of 160kg.
gister squat laatste setje was 3 x 150kg
ja weet het zeer slechtdeadlift ging heel lekker trouwens ben er vorige week mee begonnen kwam toen tot 5 x 200kg met heeel veel moeite. ben gister weer tot 200kg x 5 gegaan maar ging deze x zeer makkelijk ik ga volgende week 210 of 220 x 5 proberen(naja proberen
gewoon doen)de manier van trainen zoals ik nu doe bevalt me goed. een lichte en zware dag is fijn. borst en rug samen bevalt ook goed. ookal ik nu in een dip zit doordat ik nu een poos naar de kuur zit neemt mijn kracht echter nog steeds toe. denk dat over een maand a 2maaand mijn resultaten veel omhoog gaan omdat mijn testerone nivo dan weer wat hoger is.