MuscleMeat

Xtreme_Body trainings log

• Topic Starter Topic Starter
sorry had de laatste dagen even geen tijd om te updaten. heb sinds woensdag weer werk naar 3 a 4 maand thuiszitten dus ik was nogal snel kapot met trainen maar toch ging het redelijk.

ik was bang dat het bankdrukrecord iets eenmaligs was en dat het nooit meer zou lukken. maar het lukt me nu heel makkelijk om 5 x 150 te bankdrukken. komende maandag ga ik weer wat verhogen naar 155 of 160kg.

gister squat laatste setje was 3 x 150kg :( ja weet het zeer slecht
deadlift ging heel lekker trouwens ben er vorige week mee begonnen kwam toen tot 5 x 200kg met heeel veel moeite. ben gister weer tot 200kg x 5 gegaan maar ging deze x zeer makkelijk ik ga volgende week 210 of 220 x 5 proberen(naja proberen :) gewoon doen)

de manier van trainen zoals ik nu doe bevalt me goed. een lichte en zware dag is fijn. borst en rug samen bevalt ook goed. ookal ik nu in een dip zit doordat ik nu een poos naar de kuur zit neemt mijn kracht echter nog steeds toe. denk dat over een maand a 2maaand mijn resultaten veel omhoog gaan omdat mijn testerone nivo dan weer wat hoger is.

ik weet nog niet precies wanneer ik ga kuuren was vanplan al over 2 maand maar doe het later. pas over 3 a 4 maand denk ik licht eraan hoe ik me dan voel en hoe ik vooruit ga. denk dat ik dan een pl wedstrijd wil gaan proberen. in week 6 a 7 van die kuur. wel hopen dat er dan nog een wedstrijd is :)

zon benchirt maakt dat veel uit trouwens? hoeveel druk je gemiddeld meer met een bench shirt?

hey ik dacht dat ik weinig vooruit ging maar voor de grap effe naargezocht wat ik eerst kon had het nog ergens staan.

bankdrukken

08-05-2002 100 x 2 reps
16 juli 2003 kon ik 130kg 1 rep drukken
datum29-9-03 8 x 132.5
7 october 2003 kon ik 150kg 1 rep
24 maart2004 nu 170kg x 4

als ik zo kijk moet 200kg 1 rep wel te doen zijn aan het eind van het jaar.

denk dat ik nu bijna 4 jaar train
nu begonnen met pl training. kijken hoe dat gaat.

haha toch wel een leuk jaartje :D

op naar de 300kg :D :D :D :D :D

heb dindsdag mijn borst en rug weer getraint ging zeer lekker
laatste setje bankdrukken was 5 x 155kg ging vrij makkelijk
smith incline 8 x 60, 100, 120kg
flyes 8 x 16, 20, 24kg

chins
front puldown v grip 8x 60, 70, 80, 100kg
barbell row 6x 60, 70, 80, 100kg
kabel row 8 x 60, 70, 80, 100kg

buik

alles doet nu nog focking zeer verga van de spierpijn :) ik voel me geweldig

woensdag (gister) armen schouders

vandaag was dus echt een k*t dag had nix geen energie en nix geen kracht had het ook benauwt slecht gegeten enz..... een gigantische k*t training dus

nou de gewichten zal ik wel niet eens noteren want dan ga je lachen was echt te belachelijk. ben sinds woendsdag een beetje ziek niet lekker khoop dat ik vrijdag weer beter ben voor de squat en deadlift dag.

vrijdag (16-04-04)

nou naar woendsag een gigantische k*t training hebben gehad. met heelveel comentaar over dat mijn trainingsparnter(de sportschooleigenaar) OP DIE DAG. nog sterker was dan mij. en werd nogal belachelijk gemaakt. ik ben ze daar heel dankbaar voor vooral als je ze vandaag zag kijken. mijn training van vanavond

deadlift 5 x 70, 5 x 90, 5 x 110, 5 x 140, 5 x 180, 3 x 210, 1 x 230kg :)
voelde me echt super is 30 kg meer dan de vorige x en ben nog maar 2 of 3 week aan het deadliften. mij doel was eind van jaar 250kg maar dat lijkt me een beetje te bescheiden nu :D. de rest van de training heb ik een beetej aangepast omdat mijn trainings parnter last van knie had en niet kon squaten.

legpres 3 x 12 max. gewicht
leg extension. 12 x 60, 12 x 100, 12 x 115
en nog een dropset 115 x 6, 100 x 6, 80 x 6, 60 x 6
en toen nog met smith machine voeten heelver vooruit gezet en dan diep zakken niet meer zoveel gewicht want was kapot. soort hacksquat was het.
lichende leg curl met dumbbell tussen voeten. 15 x 20kg, 10 x 30kg, 10 x 30kg
zittende leg curl 15 x 80 en dat 3 setjes
en nog kuiten. met legpres en zittende kuiten met smith

iedereen die mij commentaar wil geven GRAAG werkt alleen maar motiverend voor mij.

Laatst bewerkt:
Commentaar.. verdomme man 230 1x.. dat verdient geen commentaar maar een compliment!
een aantal oefeningen met meer dan 6 herhalingen.. kijk daar wordt nagedacht bij die jongen! nog meer goeie dingen. voelt zeker wel lekker! ff veel herhalingen om het vol te pompen :thumbs:

Champ zei:
Commentaar.. verdomme man 230 1x.. dat verdient geen commentaar maar een compliment!
een aantal oefeningen met meer dan 6 herhalingen.. kijk daar wordt nagedacht bij die jongen! nog meer goeie dingen. voelt zeker wel lekker! ff veel herhalingen om het vol te pompen :thumbs:

nog een x bedankt voor je hulp met het schema :)

mijn voeding en suplementen op het moment

ben nu net weer een week aan het werk dus moet me voeding nog iets bijstellen.

op het moment gebruik ik alleen de suplementen
-leangainer 2
-mamouth(ook weighgainer meer kooly minder eiwit en goedkoper ook van interactive)
-isomatrix
-100gram dextrose naar training(maar vergeet ik bijna elke x :D doet het mischien 1 x van de 10 trainingen vergeet het echt steeds)

totaal aan eiwit per dag zit ik nu opzich vrij laag. denk tussen de 200/250 gram eiwit het wisseld wel iets per dag. koolydraten denk gemiddeld rond de 700gram. vetten geen id..... geen id wat ik zou moeten eten voor de vetten als iemand daar mee kan helpen met dat in mijn voedingsschemate verwerken graag.

eiwit en koolydraten uit gewone voeding komen uit
eiwit
-kip
-rudergehakt
-koolvisfilet( is GOOOR0

koolydraten
-rijst
-spagettie
-aardapels

hoe ik precies met groentes enzo moet eten weet ik trouwens ook niet echt...
eet nu alleen groente bij gewoon het avond eten. enigse maaltijd die ik gewoon mee eet. wat voor soort groente wisselt. als iemand nog sugesties heeft voor hoe ik groentes en vetten enz... moet gebruiken vertel het dan even.

denk dat ik volgende maand weer wat extra suplementen ga kopen boven de standaar dingen zoals ik het nu doe. dus als nog iemand een sugestie voor bepaalde suplementen die kracht verhogen? ga nu redelijk veel geld aan suplementen uitgeven omdat ik eigenlijks opt moment geen zin meer heb om te gaan kuren zal het vast nog wel een x doen maar dat zal nog lang duren voordat ik dat weer doe. te vaak gefaked met as.

eens kijken wat er clean met goeie voeding goed training en suplementen nog uit dit lichaam te halen is. het is nu ongeveer 2maand geleden dat ik klaar ben met mijn kuur met as? of wat het ook was :(

Laatst bewerkt:
Goddnonde Barman... 230 kg DEADLIFT?!? FÚCK zeg !!! :eek:

gaat écht super jonge !! Lees je trainingslog met plezier :) goede vooruitgang zeg ! Niet normaal..

PL wedstrijd lijkt goed nu.. je moet je bedenken dat als je meer de pl kant opgaat en met de juiste kleding traint.. dan je toch wel hoog zou staan aan de junioren top.. misschien wel aan de top!
Beste junior van dit moment in nederland is Jan Bijker.. bere sterk die jongen! 100% natural en begint nog maar net!!

Wat doet Jan Bijker?

Frenkpie zei:
Goddnonde Barman... 230 kg DEADLIFT?!? FÚCK zeg !!! :eek:

gaat écht super jonge !! Lees je trainingslog met plezier :) goede vooruitgang zeg ! Niet normaal..

leuk om te horen :)

kheb sinds een paar dagen last van mijn rechter schouder. de punt van mijn bot doet zeer. niet extreeem pijnlijk maar voelt toch niet lekker. nu beetje depresief dus... :( kijken oft trainen vanavond nog wil. als niet meer wil........

dindsdag (20-04-04)

nou training ging zo als verwacht k*t.

bankdrukken

5 x 50, 5 x 70, 5 x 100, 5 x 140, 3 x 165kg wou 5 x maar naar de 3 rep shoot het me in de schouder en toen lag ik met 165kg op mijn borst. iri als er een spotter achter staat die niet zo sterk is :D duurde dus ff voor dat het gewicht weer boven was.

hiedoor werd ik dus nog chagereiniger en had er geen zin meer in. maarja opgeven mag niet.

heb toen nog schuinbankdrukken gedaan schouder deed wel zeer maar het lukte wel
5 x 60, 5 x 80, 5 x 100, 5 x 120, 5 x 130kg
flyes 8 x 16, 8 x 20, 8 x 26

rug ging wel lekker trouwens
chins breed in nek 4 x 8
optrekken aan zon v vormig ding een x met je kop lings 1 x rechts enz... ook 4 x 8
barbell row 6 x 60, 6 x 80, 6 x 100, 6 x 120
kabel roeien 8 x 60, 8 x 70, 8 x 80, 8 x 90

dat was het wel zon beetje heb nu redelijk last van mijn schouder hopen dat morgen weer iets minder is. neem wel paar asprines voor de training.

WAT EEN k*t DAG. naja kan nu alleen nog maar beter gaan. slechter kan haast niet...

Laatst bewerkt:
woensdag (21-04-04)

trainen ging relatief lekker. alleen de training duurde nogal lang omdat ik 2 nieuwe lui moest begleiden. die hebben morgen spierpijn :D :D :D haha

shouders, triceps en biceps

neck pres 5 x 30, 5 x 50, 5 x 70, 5 x 80, 5 x 85kg ja weet is niet zoveel
lateral raises 12 x 10, 12 x 12, 12 x 14, 12 x 16
front raise 12 x 10, 12 x 12, 12 x 14, 12 x 16
shrugs 8 x 60, 8 x 90, 8 x 120, 8 x 150

dipmachine 12 x 80, 12 x 110, 12 x 140
french pres 12 x 50, 12 x 60, 12 x 80(beetje pijn elleboog)
triceps pussdown 12 x 50, 12 x 60, 12 x 70

een of andere k*t biceps machine wou xtje proberen was nix dus doek ook niet weer. 4 x max gewicht
dumbbell curl 10 x 16, 10 x 20, 10 x 22, 10 x 26
concentration curl 4 x 16

vrijdag (23-04-04)

deze week zijn er steeds meer blesures bij gekomen. de plek van mijn schouder had ik nog nooit eerder last van gehad. polsen heb ik lang last van gehad en ook van elleboog, was er vanaf maar het is helaas trug, en erger dan eerst. was laatst nog zo blij dat ik blesure vrij was maar nu heb ik ineens alles tegelijk. ga op advies van T glucosamine en omega vetzuren proberen kijken of dat helpt. ga vanaf volgende week dus de intesiteit ook wat trugbrengen van de trainingen zodat ik hopelijk snel herstel.

squaten

5 x 60, 5 x 80, 5 x 110, 5 x 130(vanaf hier met riem), 5 x 150

deadliften

5 x 70, 5 x 90, 5 x 140, 5 x 180kg(vanaf hier riem), 4 x 220 (riem en straps)ging wel maar voelde niet lekker BLESURES SUCKS

kuiten met legpres.

wat vinden jullie van het shema?

omdat ik opt moment nogal last van blesures heb ga ik even wat anders trainen, met lager volume, lager gewicht. zodra alles weer okey is ga ik weer wat gerichter op pl trainen

gekozen voor deze manier is omdat ik nog nooit met zoveel reps getraind heb. dus is nog een shok voor de spieren. en omdat alles beter doorbloed word met meer reps dus ook beter herstel. en je spier word ook wat mooier gevormd door meer reps...

elke oefening 3 x 15
ga denk ik ook regelmatig supersets maken met de borst en rug. en biceps en triceps als supersets

ma borst rug buik

bankdrukken
schuinbankdrukken/of met smith
flyes/ of pecdeck
cabelcros handvaten boven/ hadvaten beneden

barbell row
kabel row
chins/ of lat puldown breed in nek
optrekken v grip/ of lat puldown met v grip
dumbbell pulover/of met kabel

buik

wo benen kuiten

squat
deadlift
legpres
legextension
dumbbell legcurl
sitende legcurl

kuiten

vr armen schouders biceps

neck pres
lateral raises
front raises
militari pres

biceps.

barbell curl/ of preacher met ez stang
dumbbell curl/ of hammer
concentration curl
preacher curl dumbel

triceps

dipmachine
french pres
triceps pusdown
reverse grip triceps pusdown

Laatst bewerkt:
zaterdag (24-04-04)

training ging redelijk. nog een paar complimenten gehad dat me rug heel goed vooruit gaat dus ik was weer wat hapyer :)

bankdrukken 15 x 50, 15 x 90, 15 x 110
schuinbankdrukken smith 15 x 60, 15 x 70, 15 x 90
pec deck 15 x 50, 15 x 65, 15 x 80
cabelcros handvaten bij de onderkant 15 x 20, 15 x 25, 15 x 30

barbell row 15 x 60, 15 x 70, 15 x 80
kabel row 15 x 60, 15 x 70, 15 x 80
chins 3 x 15
optrekken v grip 3 x 15
pulover 15 x 30, 15 x 40, 15 x 50

Jij hebt wel lange en zware trainingen zeg, zo zou ik ze niet kunnen doen :thumb:

Terug
Naar boven