Fitness Seller

XXL goes Bigger!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja daar ben ik naar opzoek, Olimp heeft het niet meer dus ben opzoek naar een vervanging..

rene

Wel rekening houden dat het bij kamertemperatuur vast moet zijn / koelkast. Als het vloeibaar is zitten er nutteloze dingen bij die het vloeibaar houden.

Kokos-Olie Extra Virgin schijnt het beste te zijn

Heb net even gekeken voor je, merken die dit product leveren zijn o.a
Aman-Prana & Pride

VegaShopping.nl

Hoop dat het je lukt tegen een mooie prijs :D

Laatst bewerkt:
Hé rene ga je nog meer producten van PVL indoen?
zoals Cutter van PVL bijvoorbeeld...

Brecht

• Topic Starter Topic Starter
Wel rekening houden dat het bij kamertemperatuur vast moet zijn / koelkast. Als het vloeibaar is zitten er nutteloze dingen bij die het vloeibaar houden.

Kokos-Olie Extra Virgin schijnt het beste te zijn

Heb net even gekeken voor je, merken die dit product leveren zijn o.a
Aman-Prana & Pride

VegaShopping.nl

Hoop dat het je lukt tegen een mooie prijs :D

mmm.. ik vraag me af of dat nu wel zo makkelijk is in gebruik.. normaal gooi je even een eetlepel door je shake.. maar dat gaat met die pasta natuurlijk niet.

rene

Nu heb je BBQsaus...

Spagettisaus is ook lekker. :D

creatine mono caps van jullie eigen merk
eiwit caps voor onder werk of school tijd waneer je weinig pauze hebt is dit ok makkelijk ;)

Muscle Milk en Muscle Milk Light.

Of nog beter: Een Muscle Milk kloon van het XXL huismerk. Zou denk ik een stuk voordeliger zijn.

creatine mono caps van jullie eigen merk
eiwit caps voor onder werk of school tijd waneer je weinig pauze hebt is dit ok makkelijk ;)

Eiwit caps bestaan niet. Dan moet je 20 caps slikken voor het een beetje degelijke hoeveelheid is.

Ze gaan wel vloeibaar eiwit in buisjes verkopen, dat is misschien wat voor je

Pure caseine eiwit van XXL zou ook nice zijn!

die casseine eiwitpotten van optimum nutrition (een blauwe wikkel dacht ik)

mmm.. ik vraag me af of dat nu wel zo makkelijk is in gebruik.. normaal gooi je even een eetlepel door je shake.. maar dat gaat met die pasta natuurlijk niet.

rene

Waarom niet gewoon even opwamren hoppa, en het is ook mee bedoelt voor het koken :)

+ als smeersel. JE kan er b.v heel makkelijk een chocopaste mee maken die naar bounty's smaakt als je hem combineert met een choco whey

• Topic Starter Topic Starter
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven