Fitness Seller

XXL goes Bigger!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robbert wat kosten die grits in de usa?

Edit: laatmaar. Zijn gewoon supermarkt prijzen. Wel goed spul, maar hoe wou je zoiets gaan verkopen in NL. Niet echt winstgevend lijkt me:(

Zal hierzo denk ik rond de € 4,-. gaan kosten als je de kosten kwa invoer etc. etc. een beetje doorberekend;)...idd niet winstgevend maar Rene ziet het "gelukkig" als een soort service naar zijn klanten:cool:.

Wil al jaren eens zo'n Kolenmans ontbijtje maken:D:meal::D dus misschien binnenkort de kans............

Zal hierzo denk ik rond de € 4,-. gaan kosten als je de kosten kwa invoer etc. etc. een beetje doorberekend;)...idd niet winstgevend maar Rene ziet het "gelukkig" als een soort service naar zijn klanten:cool:.

Wil al jaren eens zo'n Kolenmans ontbijtje maken:D:meal::D dus misschien binnenkort de kans............

indeed, met die kaas ed erbij, wat wit van het ei,... :meal:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

jummie

@ robintjuh: kan je foto niet zien makker

Sorry voor de late reactie Rene. Had wat zooi dat geregeld moest worden afgelopen week. De Biotest sups welk nuttig/"populair" lijken zijn:
1. Hot Roxx Extreme
Schijnt een goede burner te zijn en in de meeste winkels die Biotest spul verkoopt te vinden.
2. Flameout
3. Surge Recovery
4. Metabolic Drive

TESTOSTERONE NATION

indeed, met die kaas ed erbij, wat wit van het ei,... :meal:

This is similar to many other thick maize-based porridges from around the world such as polenta.

als het ook maar een beetje lijkt op polenta dan gaan er een boel mensen op z'n minst verrast zijn als ze een portie grits proberen.. ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je in een reformwinkel niet aan grof gemalen maismeel kunt komen, het moet toch wel mogelijk zijn om aan grits te komen?

Goed bezig mannen!!:D

• Topic Starter Topic Starter
Hier is een link naar een nederlandse webwinkel die allemaal Amerikaanse producten invoert. Misschien bij hun eens informeren?
American Goodies

Ik heb ze gemailt en gebeld meerdere malen maar 0,0 respons.. dan ben ik eigenlijk al weer helemaal klaar met dat soort gasten pfffffffffff

Ik zal nog een poging wagen later.....

René

American Goodies is gesloten van 26 Maart t/m 9 April.
Er worden geen bestellingen verwerkt gedurende die periode. Bovendien, bestellingen ontvangen na 21 Maart worden niet verzonden voor 15 April.

Van hun site..

Bigger is better:P

Hoe groter het aanbod hoe beter natuurlijk!

Krijgen jullie ook weer "ready to drinks" in het assortiment?

Zijn die vloeibare eiwitten er al??????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven