- Waardering
- 4.382
Robbert wat kosten die grits in de usa?
Edit: laatmaar. Zijn gewoon supermarkt prijzen. Wel goed spul, maar hoe wou je zoiets gaan verkopen in NL. Niet echt winstgevend lijkt me![]()
service

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Edit: laatmaar. Zijn gewoon supermarkt prijzen. Wel goed spul, maar hoe wou je zoiets gaan verkopen in NL. Niet echt winstgevend lijkt me![]()

...idd niet winstgevend maar Rene ziet het "gelukkig" als een soort service naar zijn klanten
.

dus misschien binnenkort de kans............Zal hierzo denk ik rond de € 4,-. gaan kosten als je de kosten kwa invoer etc. etc. een beetje doorberekend...idd niet winstgevend maar Rene ziet het "gelukkig" als een soort service naar zijn klanten
.
Wil al jaren eens zo'n Kolenmans ontbijtje makendus misschien binnenkort de kans............

indeed, met die kaas ed erbij, wat wit van het ei,...![]()

indeed, met die kaas ed erbij, wat wit van het ei,...![]()

Hier is een link naar een nederlandse webwinkel die allemaal Amerikaanse producten invoert. Misschien bij hun eens informeren?
American Goodies
Hoe groter het aanbod hoe beter natuurlijk!
Krijgen jullie ook weer "ready to drinks" in het assortiment?