- Waardering
- 4.382
ja denk het wel. ben aan het kijken voor tanktops iig en van die badstofachtige shirts om in te trainen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja denk het wel. ben aan het kijken voor tanktops iig en van die badstofachtige shirts om in te trainen.
Nice. Ook nog interesse in tanktops.
Maar als ik het goed begrijp kan je die shirts alleen bestellen icm met andere sups? Of ook icm met andere kleding oid?
Ziet het max deadlift beeldje in het echt hetzelfde uit als op de foto?
nou ja.. ik heb snel een slot op de site gegooid dat je onder de €10,- euro niets kan bestellen.. nu krijg ik bestellingen voor alleen een shirt en dat is niet de bedoeling. In prinicipe is het een promo artikel.. maar als je meer als 10euro besteld dan versturen we het gewoon ongeacht van wat je besteld.

Dan zouden wij de shirts normaal gratis moeten bijkrijgen bij een bestelling aangezien we dan toch promotie maken voor jouw winkel
Reclame maken is niet gratis hoor![]()

ja de shirts van animal zijn ook reklame en wordt bijna 20euro voor betaald![]()
ja de shirts van animal zijn ook reklame en wordt bijna 20euro voor betaald![]()