AndroidHealthClinic

XXL goes Bigger!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die beeldjes zijn af! De prijs valt wel wat tegen :(

• Topic Starter Topic Starter
Nice. Ook nog interesse in tanktops.

Maar als ik het goed begrijp kan je die shirts alleen bestellen icm met andere sups? Of ook icm met andere kleding oid?

nou ja.. ik heb snel een slot op de site gegooid dat je onder de €10,- euro niets kan bestellen.. nu krijg ik bestellingen voor alleen een shirt en dat is niet de bedoeling. In prinicipe is het een promo artikel.. maar als je meer als 10euro besteld dan versturen we het gewoon ongeacht van wat je besteld.

Ziet het max deadlift beeldje in het echt hetzelfde uit als op de foto?

nou ja.. ik heb snel een slot op de site gegooid dat je onder de €10,- euro niets kan bestellen.. nu krijg ik bestellingen voor alleen een shirt en dat is niet de bedoeling. In prinicipe is het een promo artikel.. maar als je meer als 10euro besteld dan versturen we het gewoon ongeacht van wat je besteld.

Dan zouden wij de shirts normaal gratis moeten bijkrijgen bij een bestelling aangezien we dan toch promotie maken voor jouw winkel ;););)

Reclame maken is niet gratis hoor :D

Beeldjes zien er leuk uit, fijne decoratie voor bv in je home gym

• Topic Starter Topic Starter
Dan zouden wij de shirts normaal gratis moeten bijkrijgen bij een bestelling aangezien we dan toch promotie maken voor jouw winkel ;););)

Reclame maken is niet gratis hoor :D

ja de shirts van animal zijn ook reklame en wordt bijna 20euro voor betaald :D

Net ff wat shirtjes besteld en wat dextrojuice:thumbs:

Nu nog wachten op meer xxl kleding en het rode animal shirt.

ja de shirts van animal zijn ook reklame en wordt bijna 20euro voor betaald :D

Zal ik eens ff snel naar Universal mailen se!! :):)

Maar is het miss niet interessanter om als je je eigen kledinglijn lanceert om deze dan een aparte merknaam te geven? XXL Nutrition slaat eigenlijk op de voedingssupplementen maar niet echt op een kledinglijn... Of zie jij dat anders? Miss een meer aggressievere hardcore naam ofzo?...:rolleyes:

Grtz

ik wil die bronzen bolle gijs met die deadlift!

Ik heb die pannenkoekenmix met havermout en eiwitten besteld, en die eiwitsoepjes, vloeibare eiwitten en nog meer van dat voedsel.
Was ik al een tijd naar op soep want standaard kip, vis, ei en kwark gaat ook vervelen!

En net ook maar wat t-shirts besteld. Vette shirts hoor...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven