AndroidHealthClinic

XXL goes Bigger!

Status
Niet open voor verdere reacties.
raar.... waar ging het uberhaupt over dan? want beetje raar verhaal dit voor mij.

Hi Rene,

we hebben er destijds ook via de email en telefoon contact over gehad. Je advies was per email te bestellen, vervolgens sinds dat moment ruim zes weken radiostilte ondanks mijn pogingen contact te krijgen. Het verrast me dat je dit niet weet. Ik zal je wel bellen anders word het hier op het forum een beetje raar verhaal. Ik wilde je wel de kritiek geven maar het is niet mijn bedoeling modder te gooien.

• Topic Starter Topic Starter
Hi Rene,

we hebben er destijds ook via de email en telefoon contact over gehad. Je advies was per email te bestellen, vervolgens sinds dat moment ruim zes weken radiostilte ondanks mijn pogingen contact te krijgen. Het verrast me dat je dit niet weet. Ik zal je wel bellen anders word het hier op het forum een beetje raar verhaal. Ik wilde je wel de kritiek geven maar het is niet mijn bedoeling modder te gooien.

bedankt voor je telefoontje ;-) .. alles weer klaar :D

Laatst bewerkt:
ik denk dat hij bedoelde pro 80 goat whey

Is er al nieuws over de rode animal shirts?

XXL goes BIGGER, now with XXL samples!! :D

wel lekker waren die samples ja

:roflol:

de fun is er nu wel af hoor over die samples...

Ach ja het is niet alsog XXL opeens klanten gaar verliezen omdat ze geen samples hebben. XXL nog steeds ftw :D

xxl kenne jullie ok iets van kaneel of kaneel appel of appel smaak aankome ben gek op kaneel en appels :)

Eventjes vermelden dat de ananas-whey qua smaak echt super is. Hopelijks blijft dit in het assortiment. Ben er nu al aan verslaafd.

ja ik vind die ook erg lekker.. eens wat anders.. maar we verkopen er nog niet echt veel.

Toen ik vorige week bestelde stond ananas nog niet bij de keuzemogelijkheden. Mss is dat daarom. Heb je geen potten van 1kg ananas? Staat daar ook niet bij denk ik.

Is echt een frisse smaak. Die exotische vruchten , dat past wel bij die whey vind ik. peach, kiwi, mango, passievrucht, meloen,... zou ook wel smaken in de whey denk ik... Vind je niet veel in proteinepoeder...

IN de pro 80 zou dat ook niet mis zijn natuurlijk.

Laatst bewerkt:
Ik schik binnenkort wel weer bestellingske te plaatsen, mét ANANAS erbij;). Kwestie om wat af te wisselen met m'n vanille, aardbeien en bananen whey.

• Topic Starter Topic Starter
Toen ik vorige week bestelde stond ananas nog niet bij de keuzemogelijkheden. Mss is dat daarom. Heb je geen potten van 1kg ananas? Staat daar ook niet bij denk ik.

Is echt een frisse smaak. Die exotische vruchten , dat past wel bij die whey vind ik. peach, kiwi, mango, passievrucht, meloen,... zou ook wel smaken in de whey denk ik... Vind je niet veel in proteinepoeder...

IN de pro 80 zou dat ook niet mis zijn natuurlijk.

nee geen 1kg en nee geen pro80.. is een actie ... elke smaak is een pallet.. elk formaat is een pallet.. zou dus zomaar weer 4 volle pallets zijn.. en we hebben alweer enigzins ruimte gebrek.

we hebben de receptuur voor forrest fruits en perzik ook al klaar :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven