MuscleMeat

xxl nutrition contact ?

De service is uitmuntend, vorige week donderdag om 15:00 wat besteld en de volgende ochtend al in huis.

Had de casseine 90 besteld, GADVERDAMME WAT IS DIE VIES!!!!!!!!!!!

hHa maja hé... je kan niet alles hebben.

Denk dat ik toch weer voor de lean dessert ga volgende keer. Die is echt super lekker!

welke smaak heb je ?
ik wou die nl ook bestellen

welke smaak heb je ?
ik wou die nl ook bestellen

er is maar 1 smaak.. en ik vind het allemaal wel meevallen.. je moet voldoende vloeistof gebruiken anders wordt het erg dik.. Het is de beste kwaliteit casseine die je kan hebben.. en de smaak is bij dat soort producten altijd ondergeschikt aan de werking.

misschien een lompe vraag maar eeh heeft iemand iets van XXL nutrition besteld die het ook snel thuis heeft ontvangen. want het contact opnemen lukt voor geen meter dus ik vraag me af is het nou een betrouwbaar site om dingen te bestellen niet zo'n homemade stuff waar ze met je geld ervandoor gaan.

dus zijn er mensen die daar hun stuff bestellen en tevreden zijn ?

ik zit gewoon aan de telefoon hoor dus... :p

• Topic Starter Topic Starter
ow.. kunt u mij vertellen welke nummer want zowel de 06 als de 0492 nummer heb ik tig keer gebeld of ik krijg voicemail of niemand neemt op... dan zou ik wel willen weten aan welke telefoon u zit :).

ow.. kunt u mij vertellen welke nummer want zowel de 06 als de 0492 nummer heb ik tig keer gebeld of ik krijg voicemail of niemand neemt op... dan zou ik wel willen weten aan welke telefoon u zit :).

aan de06.. maar goed we lopen uiteraard niet constant met die telefoon op zak.. en als we zijn inpakken na 16.00 neem ik vaak niet meer op want dan krijgen we het werk niet af... een sms werkt altijd.

hier kan je ook je vraag stellen anders.

er is maar 1 smaak.. en ik vind het allemaal wel meevallen.. je moet voldoende vloeistof gebruiken anders wordt het erg dik.. Het is de beste kwaliteit casseine die je kan hebben.. en de smaak is bij dat soort producten altijd ondergeschikt aan de werking.
Dat is nu eenmaal zo!
XXL is top, bestel er altijd m'n stuff!
TOP huismerk ook!;)

misschien een lompe vraag maar eeh heeft iemand iets van XXL nutrition besteld die het ook snel thuis heeft ontvangen. want het contact opnemen lukt voor geen meter dus ik vraag me af is het nou een betrouwbaar site om dingen te bestellen niet zo'n homemade stuff waar ze met je geld ervandoor gaan.

dus zijn er mensen die daar hun stuff bestellen en tevreden zijn ?

Is he tnu echt zo moeilijk om een search functie te gebruiken?

XXL kicks ass, bestelde vroeger altijd bij bodystore.nl maar bij xxl weet je tenminste zeker dat je het de volgende dag in huis hebt.

me vraag is ik heb eersgisteren iets besteld , en heb reeds niks ontvangen, ik vroeg me dus af komt het miss omdat ik na 15:00 heb betaald eergisteren of dat het onderweg is of andere oorzaak ?

Ongeduldig :)

Als je zelf over gaat maken duert het iets langer dacht ik.. Volgens mij versturen zehet dan op de dag dat het geld binnenkomt. (Of heb ik dat verkeerd XXL).

Dus zal je het vast snel hebben. En de dag is ook nog niet voorbij he.

ja hehe ik ben ongeduldig kan niet wachten totdat het binnen is ! wil me whey ( waar veel reclame over is gemaakt ) wel eens proeven :P

onlangs ook iets besteld en had het zeer snel in de bus..
daarentegen wel een vraagje gemaild waar'k nog steeds geen antw op heb gekregen?

hun producten die'k in de bus heb gekregen zijn anders wel top :)

XXL FTW :D whey zeeeer goed :D vooral vanille en banaan

me vraag is ik heb eersgisteren iets besteld , en heb reeds niks ontvangen, ik vroeg me dus af komt het miss omdat ik na 15:00 heb betaald eergisteren of dat het onderweg is of andere oorzaak ?

nee dinsdag konden we niets verzenden... de site van TNT was offline... dus waren we machteloos..

Xxl = Xxl

geen ander meer voor mij

Terug
Naar boven