AndroidHealthClinic

Breaking News XXL Nutrition bedankt DBB'ers (met 20% korting) voor het vertrouwen in ons!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ondanks dat ik nog 7.5kg isolaat perfection heb staan toch gebruik gemaakt van deze actie..5kg isolaat en 1kg BCAA (green apple).

Overigens zal ik voortaan weer bij XXL bestellen..:D

Kunnen jullie er misschien wat extra goodies bijstoppen:trollface:

De green apple is echt overheerlijk!

• Topic Starter Topic Starter
paketje aangekomen vandaag en maar meteen nieuwe besteld :o

7.5kg whey isolate :D kunnen we weer even vooruit

top!

mooie actie XXL
2 grote zakken Perfect Whey besteld :)
kan ik meteen weer een eindje voort

dat zijn heel wat eiwitten :p

Eerste bestelling bij XXL geplaatst, ben benieuwd naar de producten en smaken.

laat me graag iets weten!

eerste bestelling bij XXL gedaan ( 376756) na schande B&F waar geen fatsoenlijke compensatie word gegeven. erg benieuwd naar de producten

Hoop dat je tevreden bent!

Ondanks dat ik nog 7.5kg isolaat perfection heb staan toch gebruik gemaakt van deze actie..5kg isolaat en 1kg BCAA (green apple).

Overigens zal ik voortaan weer bij XXL bestellen..:D

Kunnen jullie er misschien wat extra goodies bijstoppen:trollface:

Bedankt voor je vertrouwen!

20% korting, graties goodies en de hoeveelheid eiwitten die je hoort te krijgen lijkt me een goede deal :D

Ik heb ook goed gebruik kunnen maken van de 20% korting actie, bedankt voor de leuke actie Rene. :thumb:

Ik heb nu ruim 13kg hydrolisaat whey (1 halfvolle pot, 5 volle) thuis staan, geen idee waar ik het kwijt moet :roflol:

Bedankt voor je vertrouwen!

20% korting, graties goodies en de hoeveelheid eiwitten die je hoort te krijgen lijkt me een goede deal :D
Vind ik ook hoor! Mijn excuses dat ik julie vertrouwen heb geschaad door plotseling mijn eiwitten bij B&F te bestellen..

Een jaar lang geen gains..:trollface:

Fuark, kortingscode niet gezien, net besteld zonder......

Ik heb ook goed gebruik kunnen maken van de 20% korting actie, bedankt voor de leuke actie Rene. :thumb:

Ik heb nu ruim 13kg hydrolisaat whey (1 halfvolle pot, 5 volle) thuis staan, geen idee waar ik het kwijt moet :roflol:

kan je ff vooruit :eek:

Vind ik ook hoor! Mijn excuses dat ik julie vertrouwen heb geschaad door plotseling mijn eiwitten bij B&F te bestellen..

Een jaar lang geen gains..:trollface:

we maken allemaal wel eens een foutje ;)

Fuark, kortingscode niet gezien, net besteld zonder......

stuur je zo een PM

gister nog mooie voorraad besteld met de kortingscode.
en het is alweer binnen!
thanx xxl!

thanks voor de korting:D

gister nog mooie voorraad besteld met de kortingscode.
en het is alweer binnen!
thanx xxl!

:woot:

bij het afrekenen staat rechtsboven ergens code toevoegen, of het was rechtsonder :rolleyes:

Die hebben we verstopt :banana:

Pakket net opgehaald, was al weer vergeten dat ik zoveel had besteld, dus meteen goede training om van postkantoor naar huis te slepen:D

goede warming up :wl:

Was erg benieuwd naar de Proteine pudding dus had gevraagd of ik in plaats van een andere sample zo'n sample kon krijgen
Kreeg twee zakjes pudding EN de andere sample erbij, thanks!:eating:

Rene, complimenten voor Roid rage, was een goede aanrader van je!

Net de Whey Isolaat besteld. Eerste bestelling op XXL Nutrition, ben benieuwd. ;)

Alles binnen. Super blij mee.

Wat is eigenlijk het grote verschil tussen de whey delicious en de perfect whey protein? Ben aan het twijfelen om de perfect whey te nemen, smaak is in mijn geval toch altijd chocolade, aardbei of vanille :p Is er een duidend verschil in kwaliteit of maakt het uiteindelijk niks uit (zelfde hoeveelheid eiwit per 100g...)

Net de Whey Isolaat besteld. Eerste bestelling op XXL Nutrition, ben benieuwd. ;)

:thumbs:

Alles binnen. Super blij mee.

goed om te horen.

Wat is eigenlijk het grote verschil tussen de whey delicious en de perfect whey protein? Ben aan het twijfelen om de perfect whey te nemen, smaak is in mijn geval toch altijd chocolade, aardbei of vanille :p Is er een duidend verschil in kwaliteit of maakt het uiteindelijk niks uit (zelfde hoeveelheid eiwit per 100g...)

Maakt niet zoveel uit, voordeligste is dan perfect whey protein en de smaak choco lijkt op Nesquik

ja lekkere booster is dat, niet te gek maar lekkere energie.

misschien een idee om die Roid Rage ook bij de beschikbare samples te plaatsen in de toekomst?
ben daar nu wel al een eindje benieuwd naar, maar is zo'n zonde om meteen een pot te bestellen als je niet weet hoe je lichaam erop zal reageren (of als het er uberhaupt op zal reageren)

misschien een idee om die Roid Rage ook bij de beschikbare samples te plaatsen in de toekomst?
ben daar nu wel al een eindje benieuwd naar, maar is zo'n zonde om meteen een pot te bestellen als je niet weet hoe je lichaam erop zal reageren (of als het er uberhaupt op zal reageren)

Is lastig met samples daarvan. Samples maken betekend eerst 6000euro investeren in sample zakjes (en dan heb je alleen nog maar lege zakjes) en voordat je het weet verzint de VWA weer iets en wordt een ingrediënten verboden en dan zit je ermee te kijken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven