AndroidHealthClinic

xxl of b&f

Ik heb m'n eerste supps ook bij XXL besteld maar ben toch overgestapt naar B&F. Het assortiment is daar veel groter, de prijs goed en de service heel goed. (XXL heeft overigens ook een prima service)

Ik heb m'n eerste supps ook bij XXL besteld maar ben toch overgestapt naar B&F. Het assortiment is daar veel groter, de prijs goed en de service heel goed. (XXL heeft overigens ook een prima service)

Dank je, voor de complimenten!!:)

Whey Perfection was mijn eerste keuze toen ik de eerste keer whey kocht. Wou prijs/kwaliteit de beste keuze en dan kwam ik uit bij B&F met de whey perfection.
De smaken heb ik bijna allemaal al getest ondertussen en stuk voor stuk zijn ze lekker.
Hoe dat zit bij de basic bulk whey weet ik niet.
Maar het voordeel van de whey perfection is dat je zowel kan kiezen voor een pot van 2 kg als een van 4 kg. Dus je kan al rapper smaken afwisselen. En je kan dan nog eens een sample pack kiezen om alle smaken te testen.

Dus ik zeg whey perfection. :D. Heerlijke smaken en perfecte oplosbaarheid. :D

Whey Perfection was mijn eerste keuze toen ik de eerste keer whey kocht. Wou prijs/kwaliteit de beste keuze en dan kwam ik uit bij B&F met de whey perfection.
De smaken heb ik bijna allemaal al getest ondertussen en stuk voor stuk zijn ze lekker.
Hoe dat zit bij de basic bulk whey weet ik niet.
Maar het voordeel van de whey perfection is dat je zowel kan kiezen voor een pot van 2 kg als een van 4 kg. Dus je kan al rapper smaken afwisselen. En je kan dan nog eens een sample pack kiezen om alle smaken te testen.

Dus ik zeg whey perfection. :D. Heerlijke smaken en perfecte oplosbaarheid. :D

Dank je, voor de complimenten!!!:)

B&F want ik word altijd netjes geholpen, krijg alles lekker snel in huis ( met samples! :) ) en ze hebben altijd leuke acties! Kheb wel nog nooit bij XXL besteld dus daar kan ik niks over zeggen maarja eenmaal B&F gegaan en vind ze prima qua prijs en smaak voorlopig zit ik goed!

B&F want ik word altijd netjes geholpen, krijg alles lekker snel in huis ( met samples! :) ) en ze hebben altijd leuke acties! Kheb wel nog nooit bij XXL besteld dus daar kan ik niks over zeggen maarja eenmaal B&F gegaan en vind ze prima qua prijs en smaak voorlopig zit ik goed!

Dank je! :) Dat zijn weer mooie complimenten! :)

-Leon

Nog nooit bij B&F besteld. Zie dat er 73% eiwit inzit, is imo een beetje weinig. Ik haal m'n Whey altijd bij Powersupplements, volgens mij zit hier zelfs 92%-93% procent eiwit in.

Nog nooit bij B&F besteld. Zie dat er 73% eiwit inzit, is imo een beetje weinig. Ik haal m'n Whey altijd bij Powersupplements, volgens mij zit hier zelfs 92%-93% procent eiwit in.

Dan heb je niet goed gekeken, het is 78 gr, exact hetzelfde als de Top US merken (Gold Standard Optimum, Elite Whey Dymatize.. waar je 50,00-60,00 euro per pot voor neerlegt. Dan moet je wel de goede vergelijking maken. Onze Isolaat Perfection bevat 93% eiwit. :)

-Leon

Laatst bewerkt:
B&F zeer snelle levering in België en altijd leuke acties

zullen we er een prijsvraag van maken?.
ik begin wel...
ik ga op vakantie en neem mee... supplementen van B&F is dat geen goed idee?

In begin steeds XXL omdat ik b&f niet kende een 3 jaar aan hun besteld, sinds B&f hier op het forum zit en is begonnen met de gratis staaltjes via pm ben ik in contact gekomen met hun producten, ik bestel nu reeds een jaar bij b&f leveringen zijn top ( bij xxl ook) en veel variatie in hun producten en gratis samples en goodies bij iedere bestellingen is ook altijd mooi. natuurlijk over smaken valt niet te discusieren sommige vind ik beter bij xxl sommige dan ook weer niet.

Jouw vraag naar whey, de delicous is lekker de perfection ook alleen vind ik ze soms te zoet, maarja dat is smaakgebonden. DAt kleine verschil in voedingswaarde gaat het niet maken! kijk dan naar de prijs he dan denk ik dat je bij b&f goedkoper bent.

• Topic Starter Topic Starter
Wat een reacties al haha, dan ga ik maar bij B&F zoals gewoonlijk he, de smaak is me wel iets te zoet maarja

Hier gaan we weer...

Zo pro vind ik die shakebeker niet.
En het patent op die anti klonter ball is ook bullshit,
dorian yates heeft precies dezelfde bekers alleen met een ander logo erop. En die had ik voor een paar weken terug, na een week is de sluitdop al afgebroken..
Word geen succes als het exact dezelfde zijn als de shakebekers van Yates.

http://www.perfectbody.ie/dorian-yates-shaker-700ml
Verder b&f gaat xxl zwaar verpletteren, lekkerdere whey en goedkoper en meer samples..

Laatst bewerkt:
de sponsors niet tegen elkaar uitspelen. Slotje graag.

Zo pro vind ik die shakebeker niet.
En het patent op die anti klonter ball is ook bullshit,
dorian yates heeft precies dezelfde bekers alleen met een ander logo erop. En die had ik voor een paar weken terug, na een week is de sluitdop al afgebroken..
Word geen succes als het exact dezelfde zijn als de shakebekers van Yates.

http://www.perfectbody.ie/dorian-yates-shaker-700ml
Verder b&f gaat xxl zwaar verpletteren, lekkerdere whey en goedkoper en meer samples..

De fabrikant geeft het patent. Niet Body En Fitshop natuurlijk. :)
Wij hebben zelf de shaker al sinds juli op de zaak en hij doet het prima. :thumbs:

-Leon

---------- Post toegevoegd Thu 13 Oct 2011 om 08:43 ----------

Wat een reacties al haha, dan ga ik maar bij B&F zoals gewoonlijk he, de smaak is me wel iets te zoet maarja

Bedankt! :thumbs:

-Leon

Het enige wat helpt tegen klonten is een staafmixer, en je moet eerst het poeder in de beker doen en dan de vloeistof erbij.

Terug
Naar boven