BokitoD
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 88kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb m'n eerste supps ook bij XXL besteld maar ben toch overgestapt naar B&F. Het assortiment is daar veel groter, de prijs goed en de service heel goed. (XXL heeft overigens ook een prima service)

. Heerlijke smaken en perfecte oplosbaarheid. 
Whey Perfection was mijn eerste keuze toen ik de eerste keer whey kocht. Wou prijs/kwaliteit de beste keuze en dan kwam ik uit bij B&F met de whey perfection.
De smaken heb ik bijna allemaal al getest ondertussen en stuk voor stuk zijn ze lekker.
Hoe dat zit bij de basic bulk whey weet ik niet.
Maar het voordeel van de whey perfection is dat je zowel kan kiezen voor een pot van 2 kg als een van 4 kg. Dus je kan al rapper smaken afwisselen. En je kan dan nog eens een sample pack kiezen om alle smaken te testen.
Dus ik zeg whey perfection.. Heerlijke smaken en perfecte oplosbaarheid.
![]()

B&F want ik word altijd netjes geholpen, krijg alles lekker snel in huis ( met samples!) en ze hebben altijd leuke acties! Kheb wel nog nooit bij XXL besteld dus daar kan ik niks over zeggen maarja eenmaal B&F gegaan en vind ze prima qua prijs en smaak voorlopig zit ik goed!
Dat zijn weer mooie complimenten! 
Nog nooit bij B&F besteld. Zie dat er 73% eiwit inzit, is imo een beetje weinig. Ik haal m'n Whey altijd bij Powersupplements, volgens mij zit hier zelfs 92%-93% procent eiwit in.

B&F zeer snelle levering in België en altijd leuke acties

Zo pro vind ik die shakebeker niet.
En het patent op die anti klonter ball is ook bullshit,
dorian yates heeft precies dezelfde bekers alleen met een ander logo erop. En die had ik voor een paar weken terug, na een week is de sluitdop al afgebroken..
Word geen succes als het exact dezelfde zijn als de shakebekers van Yates.
http://www.perfectbody.ie/dorian-yates-shaker-700ml
Verder b&f gaat xxl zwaar verpletteren, lekkerdere whey en goedkoper en meer samples..

Wat een reacties al haha, dan ga ik maar bij B&F zoals gewoonlijk he, de smaak is me wel iets te zoet maarja