Fitness Seller

xxl of b&f

Zeer succesvolle marketing als ik het zo hoor.

Tja kiezen tussen een bedrijf dat hogere prijzen heeft en een bedrijf dat lagere prijzen heeft en ook nog eens geen verzendkosten rekent, dan heb ik snel gekozen. Hoe dan ook, het verschil tussen grondstofkosten en retailprijs is huge en een aanzienlijk deel van dit geld stroomt naar de supp bedrijven. Dus het laatstgenoemde bedrijf maakt alsnog gerust
een spekvette marge, en deze is nog groter voor het eerstgenoemde bedrijf...

Gelukkig koop ik zeer zelden een supp :D

Tot nu toe b&f, volgens mij is xxl niet zo met de klanten bezig als zij.

Op het forum zijn we inderdaad wat minder actief dan vroeger. Maar dat komt doordat het tegenwoordig zo druk is dat we blij zijn als aan het einde van de dag alle pakketten de deur uit zijn. Tot nu toe zijn we elk jaar verdubbeld. In 3 jaar tijd zijn we 3 keer verhuisd. Ook krijgen we steeds meer vraag vanuit het buitenland. We hebben nu een magazijn van meer dan 1000m2. Dus ik denk dat we ons tegenwoordig de grootste van Nederland mogen noemen. We zijn in ieder geval het snelst groeiende supplementenmerk van Nederland.

Ook worden er steeds meer vragen en reviews op onze eigen site geplaatst. Daardoor wordt het dus op DBB automatisch wat minder druk.

Nu de verhuizing achter de rug is en we weer meer personeel hebben hebben we automatisch ook weer meer tijd voor DBB. Ik zal eens denken over een aantal leuke acties want dat is inderdaad lang geleden. :D

Op het forum zijn we inderdaad wat minder actief dan vroeger. Maar dat komt doordat het tegenwoordig zo druk is dat we blij zijn als aan het einde van de dag alle pakketten de deur uit zijn. Tot nu toe zijn we elk jaar verdubbeld. In 3 jaar tijd zijn we 3 keer verhuisd. Ook krijgen we steeds meer vraag vanuit het buitenland. We hebben nu een magazijn van meer dan 1000m2. Dus ik denk dat we ons tegenwoordig de grootste van Nederland mogen noemen. We zijn in ieder geval het snelst groeiende supplementenmerk van Nederland.

Ook worden er steeds meer vragen en reviews op onze eigen site geplaatst. Daardoor wordt het dus op DBB automatisch wat minder druk.

Nu de verhuizing achter de rug is en we weer meer personeel hebben hebben we automatisch ook weer meer tijd voor DBB. Ik zal eens denken over een aantal leuke acties want dat is inderdaad lang geleden. :D

doe maar een prijsvraag.
ik begin...

ik ga op vakantie en neem mee.... supplementen van XXL nutrition is dat geen goed idee?

zo, als ik nou niet win!:)

Hulde René,

Ik kwam laatst bij een vader van een vriendinnetje van mijn dochter, en die was ook gaan fitnessen, en wat stond er op het aanrecht ??

een pot eiwitten van XXL-Nutritions :thumb:

Nu de verhuizing achter de rug is en we weer meer personeel hebben hebben we automatisch ook weer meer tijd voor DBB. Ik zal eens denken over een aantal leuke acties want dat is inderdaad lang geleden.

En toch kan je de bescheidenheid en eerbaarheid van B&F, tegenover de klant, nooit evenaren Renee.... ;)

Ik ken geen enkele shop op dit forum die niet goed is .

Heb al bij alle shops besteld en vind ze allemaal goed , ze hebben elk wat aparts en hun verschillen .

Dit is weer het zoveelste geflame en geslijm topic waar men bepaalde shops de hoogte in prijst en bepaalde minder vind .

Nutteloos topic omdat er nu eenmaal geen slechte shops zijn , alleen shops met verschillen op bepaalde gebieden .

doe maar een prijsvraag.
ik begin...

ik ga op vakantie en neem mee.... supplementen van XXL nutrition is dat geen goed idee?

zo, als ik nou niet win!:)
Die neem ik ook altijd mee als ik op vakantie ga :D

Hulde René,

Ik kwam laatst bij een vader van een vriendinnetje van mijn dochter, en die was ook gaan fitnessen, en wat stond er op het aanrecht ??

een pot eiwitten van XXL-Nutritions :thumb:
:thumbs:

En toch kan je de bescheidenheid en eerbaarheid van B&F, tegenover de klant, nooit evenaren Renee.... ;)
Nog niet bij B&F besteld maar bij xxl zeer tevreden. Dat ze nu niet meer de goedkoopsten zijn (verschilt paar euro) snap ik wel door het support aan atleten en ook de steeds groter wordende marketing machine achter xxl (eigen magazine'tje e.d.). Het goodie systeem is slim en bij fouten worden de supps direct de volgende dag geleverd. Eigen huismerk werkt trouwens t*ring goed qua pre en postworkout, ook even bij b&f gekeken qua verhoudigen van ingredienten maar daarop won xxl toch dik. Ze letten ook goed op input klanten: visolie was vroeger altijd visboeren materiaal: nu totaal niet meer. Ook unleash is een stuk smakelijker geworden.

come at me b&f fanboys :cool:

Nog niet bij B&F besteld maar bij xxl zeer tevreden. Dat ze nu niet meer de goedkoopsten zijn (verschilt paar euro) snap ik wel door het support aan atleten en ook de steeds groter wordende marketing machine achter xxl (eigen magazine'tje e.d.). Het goodie systeem is slim en bij fouten worden de supps direct de volgende dag geleverd. Eigen huismerk werkt trouwens t*ring goed qua pre en postworkout, ook even bij b&f gekeken qua verhoudigen van ingredienten maar daarop won xxl toch dik. Ze letten ook goed op input klanten: visolie was vroeger altijd visboeren materiaal: nu totaal niet meer. Ook unleash is een stuk smakelijker geworden.

come at me b&f fanboys :cool:

Op alle vreemde merken hebben we een laagste prijs garantie. Dus daar zijn we altijd de goedkoopste mee. En op alle vreemde merken is ook nog eens het kortingsysteem van toepassing.

Voor ons eigen merk hebben we absoluut niet als doel om de aller goedkoopste te zijn. Ons doel is de hoogst mogelijke kwaliteit aanbieden, de lekkerste smaken en mooie producten met een mooie uitstraling. Het feit dat we de snelst groeiende shop van Nederland zijn plus het feit dat onze kwaliteit niet onopgemerkt blijft in Europa is voor mij een bevestiging dat we goed bezig zijn :D

Mooi compliment weer:)

Naast de import merken hebben we voor ons eigen merk inderdaad altijd veruit de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs.
Zo heb je bij ons als klant altijd de beste koop.:) We merken ook dat klanten ons eigen merk echt hoger inschatten dan de A-merken.

We willen op elk front altijd het beste bieden, kwaliteit, prijs, smaken en service! En dat lukt heel aardig;) We zijn niet voor niets de grootste in de Benelux, we merken elke dag weer dat klanten dit enorm waarderen!!

We hebben wel eens het idee dat onderhand heel Nederland en Belgie alleen nog de supplementen van Body & Fit wil gebruiken:D

Laatst bewerkt:
B&F! Beste service en de goedkoopste :)

voorheen bij xxl maar nu al een tijdje bij B&F vooral vanwege de klantenservice en groot assortiment.

Het enige wat helpt tegen klonten is een staafmixer, en je moet eerst het poeder in de beker doen en dan de vloeistof erbij.

doe het juist andersom ??? want anders blijft dat ellendige plakpoeder aan de onderkant en komt het na een flinke schudactie pas los :p kdoe eerst water dan kwark ( roeren ) en dan poeder en taddaaaaa beter dan de McDonalds :D

Ik zeg ook B&F. De whey is gewoon heerlijk, en aangezien de samenstelling min of meer hetzelfde is, maar hun whey toch goedkoper is, zie ik niet in waarom je ergens anders zou bestellen.

Ik zeg ook B&F. De whey is gewoon heerlijk, en aangezien de samenstelling min of meer hetzelfde is, maar hun whey toch goedkoper is, zie ik niet in waarom je ergens anders zou bestellen.

Dank je Critmonster, wij proberen inderdaad gewoon top kwaliteit voor een zeer scherpe prijs aan te bieden. :)

-Leon

Ik bestel bij beide, maar het gamma van B&F lijkt mij iets ruimer. De service is bij beiden top. En zeggen dat ik ook bij Bv Bodynutrition.be kan bestellen. Dan komt het vanuit belgië. Maar hun gamma is me te beperkt. ik heb graag veel keuze... :)

• Topic Starter Topic Starter
Keuze is toch bij B&F gevallen.
Doe er maar slotje op beetje off topic :P
Kon ik natuurlijk al verwachte met deze titel maarja,

Gr

Vanwege hun huismerk/service ga ik voor BodyenFitshop!

Terug
Naar boven