MuscleMeat

xxl of b&f

B&F zonder twijfel.
Tot nu toe alle bestellingen keurig thuis gekregen, en zoals vermeld altijd met samples en leuke goodies. Gister avond (te laat :( ) een pot Whey besteld aagezien de oude bijna leeg is. Ik weet nu al 100% zeker dat ik die maandag in huis heb.

Mensen houden van zekerheid, en ik weet dat B&F mij die bied.
Als je het goed hebt moet je het goed houden, dus blijf ik bij de aanbieder waar ik van opaan kan. Dingen zoals prijs e.d. maken weinig uit zolang de service blijft zoals die nu is.

Dikke thumbs up voor B&F.

Toen ik B&F nog niet kende, XXL.

Toen ik B&F kende, B&F uiteraard! :D

Keuze is toch bij B&F gevallen.
Doe er maar slotje op beetje off topic :P
Kon ik natuurlijk al verwachte met deze titel maarja,

Gr

Vanwege hun huismerk/service ga ik voor BodyenFitshop!

B&F zonder twijfel.
Tot nu toe alle bestellingen keurig thuis gekregen, en zoals vermeld altijd met samples en leuke goodies. Gister avond (te laat :( ) een pot Whey besteld aagezien de oude bijna leeg is. Ik weet nu al 100% zeker dat ik die maandag in huis heb.

Mensen houden van zekerheid, en ik weet dat B&F mij die bied.
Als je het goed hebt moet je het goed houden, dus blijf ik bij de aanbieder waar ik van opaan kan. Dingen zoals prijs e.d. maken weinig uit zolang de service blijft zoals die nu is.

Dikke thumbs up voor B&F.

Toen ik B&F nog niet kende, XXL.

Toen ik B&F kende, B&F uiteraard! :D

:woot::woot:

:thumbs:

-Leon

Om alle BnF asslicking een beetje te relativeren

Ze hebben bijna het hele concept letterlijk gekopieerd van XXL als je het mij vraagt. XXL bedenkt alles en BnF zit voor een dubbeltje op de eerste rij (en biedt het weer net wat goedkoper aan). Althans die indruk heb ik altijd een beetje gekregen.
(Denk aan de huismerklijn, gratis bezorging, gratis goodies, gratis samples, whey delicious lijn, all day protein, energizer en sinds kort ook een pre work out booster etc.. Met al die dingen was XXL wel de eerste)

Maakt me verder niet uit, zo werkt het nou eenmaal, ik koop even goed wel eens wat bij BnF :) Ze hebben zich in ieder gevoel goed teruggevochten, want XXL stond altijd op 1 hier op het forum. En de concurrentie is goed voor de markt ;)

Gratis bezorging was volgens mij eerder bij B&F dan bij XXL.

Ik bestel bij XXL. Goede service en alle producten zijn prima van smaak. Verder heb ik ook nooit iets bij B&F besteld, dus kan niet oordelen over de producten die ze daar verkopen. Maar wat niet is kan nog komen natuurlijk ;).

Alleen nog maar bij B&F besteld, goede service, prijs en een groot assortiment.
Leuke actie pakketten en hun huismerk is goed.
Ik heb echter alleen Magnificant post workout van hun eigen merk.

antwoord ligt in my opinion erg simpel.... B&F natuurlijk.. veel klantvriendelijker en in mijn zicht is de prijs/kwaliteit optimaal

Heb tot nu toe altijd bij XXL besteld, is een topwinkel verder. Goeie service, samples, gratis en snelle bezorging. Altijd tevreden!

Toch ga ik nu overstappen naar B&F, iig voor de Whey. Ben na die Micellar Casein sample actie zeer geïnteresseerd geraakt in het product en vergelijkend met Night Protein is 't een stuk goedkoper (en 10x zo lekker). Whey Perfection is daarnaast ook een stuk goedkoper dan Whey Delicious. Zeker als je de stack koopt bespaar je zo 10 - 15 euro.

Met andere producten moet ik 't nog maar even zien, Mega Grow is me ook altijd wel bevallen :p

Ze hebben bijna het hele concept letterlijk gekopieerd van XXL als je het mij vraagt. XXL bedenkt alles en BnF zit voor een dubbeltje op de eerste rij (en biedt het weer net wat goedkoper aan). Althans die indruk heb ik altijd een beetje gekregen.
(Denk aan de huismerklijn, gratis bezorging, gratis goodies, gratis samples, whey delicious lijn, all day protein, energizer en sinds kort ook een pre work out booster etc.. Met al die dingen was XXL wel de eerste)

Maakt me verder niet uit, zo werkt het nou eenmaal, ik koop even goed wel eens wat bij BnF :) Ze hebben zich in ieder gevoel goed teruggevochten, want XXL stond altijd op 1 hier op het forum. En de concurrentie is goed voor de markt ;)

Concurrentie FTW.

Kocht altijd bij Powersupplements en prima ervaringen mee. Tegenwoordig koop ik mn Whey Isolate bij B&F omdat de smaak beter is imho maar mn Casseine nog altijd bij Powersupplements, mengbaarheid en smaak zijn prima in orde maar vooral de werking ervan...

Waarom test je niet bij elke winkel één pot en kijk je wat het beste voor jou werkt...

Ik bestel bij xxl, aangezien ikzelf alleen maar whey suplementeer wil ik ineens ook de lekkerste (zowiezo al niet fijn voor te drinken). Maar whey delicious is zeker en vast te doen!

B&F is de goedkoopste, daarom bestel ik daar. Ze laten echter af en toe wel wat informatie achterwege bij de beschrijving. Zo staat er bij de whey perfection niet bij hoeveel iso/concentraat het werkelijk is.

Powersupplements&XXL zijn wel aan de dure kant, maar de eerste heeft wel een erg goede isolaat.

Gelukkig is dat alleen een indruk, want het is totaal niet waar. Wij stellen onze innovaties af op vraag in de markt en feedback van de klant. Natuurlijk bestellen klanten van ons ook wel eens bij andere shops, waardoor je mogelijk deze feedback krijgt. :)

Thanks. :)

Gratis bezorging was volgens mij eerder bij B&F dan bij XXL.

Wij waren er vroeg bij inderdaad. :)

Alleen nog maar bij B&F besteld, goede service, prijs en een groot assortiment.
Leuke actie pakketten en hun huismerk is goed.
Ik heb echter alleen Magnificant post workout van hun eigen merk.

antwoord ligt in my opinion erg simpel.... B&F natuurlijk.. veel klantvriendelijker en in mijn zicht is de prijs/kwaliteit optimaal

Gelukkig maar! Al die zondagen op Dutchbodybuilding.com helpen wel! :D

Thanks! :thumbs:

Heb tot nu toe altijd bij XXL besteld, is een topwinkel verder. Goeie service, samples, gratis en snelle bezorging. Altijd tevreden!

Toch ga ik nu overstappen naar B&F, iig voor de Whey. Ben na die Micellar Casein sample actie zeer geïnteresseerd geraakt in het product en vergelijkend met Night Protein is 't een stuk goedkoper (en 10x zo lekker). Whey Perfection is daarnaast ook een stuk goedkoper dan Whey Delicious. Zeker als je de stack koopt bespaar je zo 10 - 15 euro.

Met andere producten moet ik 't nog maar even zien, Mega Grow is me ook altijd wel bevallen :p

Concurrentie FTW.

We hebben ook samples van Isolaat Perfection en Magnificent liggen. Deze kan je gewoon toevoegen bij je bestelling. :) Kan je gelijk twee andere producten proberen. :thumbs:

B&F is de goedkoopste, daarom bestel ik daar. Ze laten echter af en toe wel wat informatie achterwege bij de beschrijving. Zo staat er bij de whey perfection niet bij hoeveel iso/concentraat het werkelijk is.

Powersupplements&XXL zijn wel aan de dure kant, maar de eerste heeft wel een erg goede isolaat.

Daarvoor zitten we hier op het forum. Om extra vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. ;)

-Leon

Gelukkig is dat alleen een indruk, want het is totaal niet waar. Wij stellen onze innovaties af op vraag in de markt en feedback van de klant. Natuurlijk bestellen klanten van ons ook wel eens bij andere shops, waardoor je mogelijk deze feedback krijgt. :)
Is toch gewoon zo dat XXL veel producten als eerste bedacht heeft en dat jullie daar later mee kwamen. Maar zoals ik al zei, maakt me verder niet veel uit, je ziet het overal. Denk bijvoorbeeld aan AH waarvan alle acties etc worden gekopieerd of aan de iPod, iPhone, iPad waar dat ook het geval is.

Sorry hoor maar dat is natuurlijk de grootste onzin Daster. Ik bestel al sinds ik begonnen ben met trainen zo 6 jaar gelden bij body en fitshop. XXL bestond destijds nog niet eens. Kassakortingen, gratis verzenden etc had body en fitshop allemaal al! Je kreeg ook altijd al een gratis shakebeker of pillendoos meegestuurd. Aangezien XXL later is opgericht kan je dus zeggen dat ze al deze dingen van B&F hebben overgenomen.

XXL is goed bezig en kwam het eerder dan B&F met het kiezen van goodies, maar zo zijn er dan ook veel dingen die zij van ander shops overnemen.

Als consument hoor je mij in beide gevallen niet klagen, is alleen maar voordeliger voor ons.

Ik blijf bij B&F want heb er nog NOOIT slechte ervaringen mee gehad en heb al voor ruim duizenden euro's besteld.

Dank je, voor het compliment!!:) Whey Perfection is denk ik niet voor niets veruit de meest populaire Whey in de Benelux. Whey Perfection is een Volac product, de beste eiwitkwaliteit in Europa. De smaken zijn niet te evenaren:zuip:en ook qua prijs kan er eigenlijk niets meer tegenaan, ook de US merken niet. Whey Perfection is op elk front:1e:

We hebben op het moment trouwens een hele leuke actie lopen;

Bij elke Whey Perfection bestelling kun je nu kiezen voor een Gratis Shaker Pro t.w.v. 9,90 euro!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We hebben vaak het idee dat heel Nederland en Belgie aan de Whey Perfection zit:D

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 10:52 ----------

Mooie complimenten!! Dank je:)

Thanks!!:)

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 10:57 ----------

Service is en blijft voor ons altijd enorm belangrijk. We merken ook dat klanten dit enorm waarderen.. Dank je!:)

We doen in ieder geval enorm ons best met leuke acties , steeds nieuwe topproducten, een goede service..... We merken dat jullie en onze klanten dit enorm waarderen en daar zijn wij dan weer heel blij mee!:)

Dank je, voor de complimenten!!:)

Dank je, voor de complimenten!!!:)

Dank je! :) Dat zijn weer mooie complimenten! :)

-Leon

Dan heb je niet goed gekeken, het is 78 gr, exact hetzelfde als de Top US merken (Gold Standard Optimum, Elite Whey Dymatize.. waar je 50,00-60,00 euro per pot voor neerlegt. Dan moet je wel de goede vergelijking maken. Onze Isolaat Perfection bevat 93% eiwit. :)

-Leon

Dank je, voor de complimenten!!:)

De fabrikant geeft het patent. Niet Body En Fitshop natuurlijk. :)
Wij hebben zelf de shaker al sinds juli op de zaak en hij doet het prima. :thumbs:

-Leon

---------- Post toegevoegd Thu 13 Oct 2011 om 08:43 ----------

Bedankt! :thumbs:

-Leon

Mooi compliment weer:)

Naast de import merken hebben we voor ons eigen merk inderdaad altijd veruit de hoogste kwaliteit voor de laagste prijs.
Zo heb je bij ons als klant altijd de beste koop.:) We merken ook dat klanten ons eigen merk echt hoger inschatten dan de A-merken.

We willen op elk front altijd het beste bieden, kwaliteit, prijs, smaken en service! En dat lukt heel aardig;) We zijn niet voor niets de grootste in de Benelux, we merken elke dag weer dat klanten dit enorm waarderen!!

We hebben wel eens het idee dat onderhand heel Nederland en Belgie alleen nog de supplementen van Body & Fit wil gebruiken:D

Bedankt voor de complimenten! Dat maakt mijn dag. :thumbs:

-Leon

Dank je Critmonster, wij proberen inderdaad gewoon top kwaliteit voor een zeer scherpe prijs aan te bieden. :)

-Leon

Thanks. :)

Wij waren er vroeg bij inderdaad. :)

Gelukkig maar! Al die zondagen op Dutchbodybuilding.com helpen wel! :D

Thanks! :thumbs:

We hebben ook samples van Isolaat Perfection en Magnificent liggen. Deze kan je gewoon toevoegen bij je bestelling. :) Kan je gelijk twee andere producten proberen. :thumbs:

Daarvoor zitten we hier op het forum. Om extra vragen zo snel mogelijk te beantwoorden. ;)

-Leon

Je kan iig moeilijk ontkennen dat ze niet aanwezig zijn.

Sorry hoor maar dat is natuurlijk de grootste onzin Daster. Ik bestel al sinds ik begonnen ben met trainen zo 6 jaar gelden bij body en fitshop. XXL bestond destijds nog niet eens. Kassakortingen, gratis verzenden etc had body en fitshop allemaal al! Je kreeg ook altijd al een gratis shakebeker of pillendoos meegestuurd. Aangezien XXL later is opgericht kan je dus zeggen dat ze al deze dingen van B&F hebben overgenomen.

XXL is goed bezig en kwam het eerder dan B&F met het kiezen van goodies, maar zo zijn er dan ook veel dingen die zij van ander shops overnemen.

Als consument hoor je mij in beide gevallen niet klagen, is alleen maar voordeliger voor ons.

Ik blijf bij B&F want heb er nog NOOIT slechte ervaringen mee gehad en heb al voor ruim duizenden euro's besteld.
Ze bestaan sowieso al 6 jaar... Volgens mij zelfs al 7 want ik train al 7 jaar en heb altijd al daar besteld.
En nu pik je er 2 dingetjes uit die BnF misschien ook al had, maar in zn huidige vorm gekopieerd heeft (voor de gratis producten bijvoorbeeld met zo'n keuzemenuutje en meer beschikbare opties bij hoger bestelbedrag). Veel producten zijn ook gewoon gekopieerd zoals ik al noemde Whey Delicious bijvoorbeeld.

En verder vind ik het niet echt de moeite waard hier verder over te discussiëren, het zijn allebei prima sponsoren met hele goede service waar DBB trots op kan zijn

edit: Ze bestaan sinds juni 2004, dus reken maar uit ;)

Laatst bewerkt:
Ik blijf trouw aan power supplements.

Bff, niet dat de XXL producten slecht zijn, maar betere prijs kwaliteit verhouding.

Terug
Naar boven