B&F zonder twijfel.
Tot nu toe alle bestellingen keurig thuis gekregen, en zoals vermeld altijd met samples en leuke goodies. Gister avond (te laat
) een pot Whey besteld aagezien de oude bijna leeg is. Ik weet nu al 100% zeker dat ik die maandag in huis heb.
Mensen houden van zekerheid, en ik weet dat B&F mij die bied.
Als je het goed hebt moet je het goed houden, dus blijf ik bij de aanbieder waar ik van opaan kan. Dingen zoals prijs e.d. maken weinig uit zolang de service blijft zoals die nu is.
Dikke thumbs up voor B&F.
Tot nu toe alle bestellingen keurig thuis gekregen, en zoals vermeld altijd met samples en leuke goodies. Gister avond (te laat
) een pot Whey besteld aagezien de oude bijna leeg is. Ik weet nu al 100% zeker dat ik die maandag in huis heb.Mensen houden van zekerheid, en ik weet dat B&F mij die bied.
Als je het goed hebt moet je het goed houden, dus blijf ik bij de aanbieder waar ik van opaan kan. Dingen zoals prijs e.d. maken weinig uit zolang de service blijft zoals die nu is.
Dikke thumbs up voor B&F.

Ze hebben zich in ieder gevoel goed teruggevochten, want XXL stond altijd op 1 hier op het forum. En de concurrentie is goed voor de markt 

en ook qua prijs kan er eigenlijk niets meer tegenaan, ook de US merken niet.