Fitness Seller

Nieuws XXL Traindag!

Zaterdag zal ik er ook zijn lijkt me Super!!

Zeer leuk initiatief!

Helaas is het wat ver voor mij...

Jammer ben dan op trainingskamp maar was graag komen kijken!

oeiii das een stukkie fietsen van hier af.....eeeuuuhh Rene kan ik een liftje van jou krijgen??

Leuk iniatief Rene!
Hopelijk bevalt het en komt er wellicht in de toekomst een soortgelijke dag in de regio Eindhoven!

aaaaaah ik kan geen vrij krijgen vn me baas!!!! kunnen henry en khalid niet even langs me werk komen en die t***slijer van een baas van mij ff goed fijn knijpen. zou leuk zijn als er wat fotos komen; diegene word zwaar overgoten met karma vn mij:p

Jammer, bijna drie uur met de trein. Beetje veel van het goede.

heeft toch wel een kans dat ik dat stukkie ga fietsen ....kom ik samen met mijn maatje.

René, kom jij zelf ook?

Ik denk dat ik ook wel even langskom. Lijkt me leuk alle XXL atleten, en wat DBB'ers te ontmoeten.

Als er wat DBB'ers zijn die vanaf het station een lift willen kan ik misschien wel wat regelen.. :)

• Topic Starter Topic Starter
Na even zoeken.. Vlakbij A'foort Schothorst.

Gym ziet er echt kicken uit!

[Link niet meer beschikbaar]
Is inderdaad een goede gym. Zal de link meteen even in de beginpost zetten.
Leuk iniatief Rene!
Hopelijk bevalt het en komt er wellicht in de toekomst een soortgelijke dag in de regio Eindhoven!
We willen dit soort dagen in de toekomst vaker organiseren. Maar we hebben dan natuurlijk wel sportscholen nodig waar al die beesten terecht kunnen :D
aaaaaah ik kan geen vrij krijgen vn me baas!!!! kunnen henry en khalid niet even langs me werk komen en die t***slijer van een baas van mij ff goed fijn knijpen. zou leuk zijn als er wat fotos komen; diegene word zwaar overgoten met karma vn mij:p
Ik stuur de XXL knokploeg wel even ;)
heeft toch wel een kans dat ik dat stukkie ga fietsen ....kom ik samen met mijn maatje.
Misschien fiets ik wel met jullie mee ;)
René, kom jij zelf ook?

Ik denk dat ik ook wel even langskom. Lijkt me leuk alle XXL atleten, en wat DBB'ers te ontmoeten.

Als er wat DBB'ers zijn die vanaf het station een lift willen kan ik misschien wel wat regelen.. :)
Uiteraard. Je kan inderdaad ook gewoon even langskomen. Trainen is natuurlijk niet verplicht.
Réne houden jullie ook ooit zo'n dag in België ? Omdat ik weet dat veel xxl atleten af en toe in do it bij Siggi komen trainen..
Beschik namelijk niet zelf over vervoer dus helemaal tot Nl komen is nogal moeilijk..
Misschien in de toekomst. Ik train zelf ook wel eens bij Siggi. Dus wie weet doen we het een keer daar!

Oké lache René, lijkt me leuk om je eens de hand te schudden. :D Tot dan!

• Like
Waarderingen: KEUN
laat maar weten dan Rene maandagavond weet ik of ik ga...

Kijk, kan ik weer wat leren :)
Nog iemand uit regio rotterdam die mij een lift kan geven? :D

doe de volgende keer maar bij jullie in helmond ofzo, dichterbij voor mij ;P. maar wel erg leuke actie. als het dichterbij is kom ik ook!! ;D

och Helmond is voor mij ook dichter bij maar hoor je mij daarover!!!!

@ Rene doe de volgende keer maar in Helmond das nie zo ver fietsen :D

Ik zal het eens overwegen! Het is niet om de hoek, maargoed, je moet wat over hebben voor je hobby he!

Je hoort nog :D

eeuuuhhh misschien een stomme vraag maar hoe laat gaat dat beginnen ??

Terug
Naar boven