Ljhonny
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeer leuk initiatief!
Helaas is het wat ver voor mij...

Ben ik ook benieuwd naar!Réne houden jullie ook ooit zo'n dag in België ? Omdat ik weet dat veel xxl atleten af en toe in do it bij Siggi komen trainen..
Beschik namelijk niet zelf over vervoer dus helemaal tot Nl komen is nogal moeilijk..
Is inderdaad een goede gym. Zal de link meteen even in de beginpost zetten.Na even zoeken.. Vlakbij A'foort Schothorst.
Gym ziet er echt kicken uit!
[Link niet meer beschikbaar]
We willen dit soort dagen in de toekomst vaker organiseren. Maar we hebben dan natuurlijk wel sportscholen nodig waar al die beesten terecht kunnenLeuk iniatief Rene!
Hopelijk bevalt het en komt er wellicht in de toekomst een soortgelijke dag in de regio Eindhoven!

Ik stuur de XXL knokploeg wel evenaaaaaah ik kan geen vrij krijgen vn me baas!!!! kunnen henry en khalid niet even langs me werk komen en die t***slijer van een baas van mij ff goed fijn knijpen. zou leuk zijn als er wat fotos komen; diegene word zwaar overgoten met karma vn mij![]()

Misschien fiets ik wel met jullie meeheeft toch wel een kans dat ik dat stukkie ga fietsen ....kom ik samen met mijn maatje.

Uiteraard. Je kan inderdaad ook gewoon even langskomen. Trainen is natuurlijk niet verplicht.René, kom jij zelf ook?
Ik denk dat ik ook wel even langskom. Lijkt me leuk alle XXL atleten, en wat DBB'ers te ontmoeten.
Als er wat DBB'ers zijn die vanaf het station een lift willen kan ik misschien wel wat regelen..![]()
Misschien in de toekomst. Ik train zelf ook wel eens bij Siggi. Dus wie weet doen we het een keer daar!Réne houden jullie ook ooit zo'n dag in België ? Omdat ik weet dat veel xxl atleten af en toe in do it bij Siggi komen trainen..
Beschik namelijk niet zelf over vervoer dus helemaal tot Nl komen is nogal moeilijk..
Misschien in de toekomst. Ik train zelf ook wel eens bij Siggi. Dus wie weet doen we het een keer daar!
Samen leggs knallen op unleash haha