Fitness Seller

Nieuws XXL Traindag!

zo te zien word het druk. mijn training zal rug armen zijn met wes en gyan, gyan is een week voor zijn wedstrijd ziet er gruwelijk uit

Zaterdag op de koffie bij mn pa en ff komen langsfietsen :)

Laatst bewerkt:
Wordt een mooie training met elkaar. Snap niet dat deze gasten met ons willen trainen Henry. Jij wel? Ik zou me meteen aanmelden om met Gisa te trainen:)

sorry jongens, kan toch niet komen, moet invallen op het werk.

trainse he!

Ben je verplicht je op te geven? Ik wil wel komen maar het is nog ff afwachten of ik dat stuk kan rijden, ik zit nog met een zenuwbeknelling in mijn linkerbeen. Lange afstanden rijden bevorderd dat niet..

met mijn snap ik wel, maar met jouw niet met dat lage tempo van je ha ha

Ben je verplicht je op te geven? Ik wil wel komen maar het is nog ff afwachten of ik dat stuk kan rijden, ik zit nog met een zenuwbeknelling in mijn linkerbeen. Lange afstanden rijden bevorderd dat niet..
Is het OV geen optie voor je?
Zou jammer zijn als je niet kon komen :mad:

• Topic Starter Topic Starter
René, wat dacht je van een leuke stand met allemaal XXL goodies? :D Dan kunnen degene die niet komen in XXL kleding, wel vertrekken in XXL kleding. :D:D
Heb ik wel aan gedacht. Ben alleen bang dat ik dan de hele dag achter die stand sta terwijl de rest lekker aan het trainen is. Moet er nog eens goed over nadenken :D
met mijn snap ik wel, maar met jouw niet met dat lage tempo van je ha ha

Hahahaha :laugh:

Reus geven we gewoon 2 scheppen Unleash, dan traint ie wel door! :D

Idd, gewoon een reis tas vol met goodies, Pot unleash, 5kilo whey, Eiwitrepen, alle XXL goodies 2maal voor als iets kapot gaat of te klein word.

Hahahaha :laugh:

Reus geven we gewoon 2 scheppen Unleash, dan traint ie wel door! :D[/QUOTE]

:p:p:p:p:D:D:D:D:D

DY Nox pump extreme is ook echt geweldig. Met m'n koptelefoon op en lekkere bassen aan en ogen dicht waan ik mij op Pleasure Island:laugh:

idd, wil ik daar om 11 uur zijn moet ik om 8 uur de bus hebbe:eek:

dikke kans dat dat niet gaat lukken :sad:
Ik bel je gewoon je nest uit! Luie zak dat je bent!
J/k lieverd
Ik ga zaterdagmiddag naar mijn dementerende oma, komt goed uit dat dus een andere afspraak die middag niet doorgaat, ik heb dus lekker lang de tijd om te trainen!

Laatst bewerkt:
Nog mensen uit omg. rotterdam/schiedam die die kant opgaan?

30min met de bus naar het station,2 uur en 24min met de trein naar Amersfoort, op worden gepikt.
Misschien dat ik er ben:eyes:

ik zal er rond een uur of 1 zijn ...

Ik ben er ook bij, trainings makker van me rijdt mee dus komt helemaal goed.

Zie jullie zaterdag!

Ik zal ook even komen kijken :) Zal er vroeg zijn, want ik heb eind van de middag een verjaardag. Ben heel benieuwd :D

wordt druk... ik heb een hoop staarwerk te doen..pffff

Terug
Naar boven