AndroidHealthClinic

Welkom in het Team Xxl subforum

Plannen Henry Baks 2009.

Zoals jullie weten ben ik in voorbereiding voor de Hercules B-niveau en het NK 2009. Ik heb mezelf vorig jaar al gekwalificeerd voor het NK, maar ik wil de Hercules ook nog een keer meedraaien, zodat ik naar de NK lekker door kan rippen. Ik heb 3 toppers achter mij staan: mijn begeleider Siggi Segers, mijn sponsor Rene XXl en natuurlijk mijn vrouw. Ik hou jullie op de hoogte van mijn voorbereiding!

Mijn stats zijn nu 111 kg en 6% vet.

klein 1.jpg

klein 2.jpg

Go Henry!!!!!

Dan ben je aardig in shape Henry.
We zitten niet ver van elkaar af.
Zit nu rond de 108kilo met 4,8%
Maar ik denk zelf dat ik net onder de 100 kilo uitkom.
Wil natuurlijk voor retehard en ripped gaan, want ik weet dat jij dat zeker ook doet.
Maar als de 100+ doet moet je het tegen je teammember en mijn trainingspartner opnemen.
May the best man win, alhoewel ik wel iets meer ga juichen voor Jeffrey, maar dat vindt je hopelijk niet erg he:D

Thanks Ibo;) We gaan er een feest van maken op het podium dus kan je steun heel goed gebruiken.......

Oh HA HA HA HA

Dan ben je aardig in shape Henry.
We zitten niet ver van elkaar af.
Zit nu rond de 108kilo met 4,8%
Maar ik denk zelf dat ik net onder de 100 kilo uitkom.
Wil natuurlijk voor retehard en ripped gaan, want ik weet dat jij dat zeker ook doet.
Maar als de 100+ doet moet je het tegen je teammember en mijn trainingspartner opnemen.
May the best man win, alhoewel ik wel iets meer ga juichen voor Jeffrey, maar dat vindt je hopelijk niet erg he:D
vandaag met siggi weer alles doorgenomen en we komen ne zeker in de klasse tot 1oo uit , we gaan vanaf morgen er flinf hard aan trekken en dat zijn 2 eiwit dagen dan een hogere dag en dan weer 2 eiwitdagen en dat blijft zo doorgaan, het gaat lekker vandaag 6 % met 111 kg mijn benen zijn bijna wedstrijd klaar en ibo jij mag juichen voor jeff ik gun iedereen het beste behalve de negatieve bb ,
icon12.gif

Succes met het team! Gaat heel wat worden volgens mij!!!

Henry gaat lekker jongen. Spijker hard gaat hij komen!

goed initiatief dit subforum!
Succes iedereen!

net wer en uur aan het joggen geweest buiten op nuchtere maag mijn lijf voel ik weer lekker trekken heerlijk dat gevoel dan weet ik dat het goed gaat

Ik heb een account voor Koert aangemaakt en moest even testen.. ik heb hem net de account en inlog gemaild.

:DHelemaal goed Rene:D...zag dat Shehab ook al een account heeft:cool:, als hij binnenkort tijd heeft, maken we nog wel even een speciaal topic aan
waar hij dan b.v. een avondje wat vragen van DBB-ers kan beantwoorden, altijd interessant natuurlijk hoe hij het e.a. beleeft als pro en welke plannen hij nog heeft;).

Ik zie dat mijn andere teamleden al aardig aan het posten zijn geslagen;), goed bezig manne:cool:.

• Topic Starter Topic Starter
He gasten ik denk dat we het best zo doen dat elke team member ook een eigen sticky krijgt en daar alles in kan posten wat ie wil...

En dan kunnen daarnaast anderen eventueel nieuwe topics starten om een vraag te stellen of nieuws aan te kondigen of info op te vragen enz.

Wat denken jullie? Leuk idee?

Yep, ook een goed idee T...ik denk dat ieder teamlid best een aardige agenda heeft m.b.t. ontwikkelingen rond het trainen, voorbereidingen, activiteiten etc. etc.;).

Ga me er in iedergeval serieus mee bezig houden als het er komt;).

Ok, dan mogen de teamleden hun eigen topic aanmaken en maken wij het wel sticky :thumbup:

He gasten ik denk dat we het best zo doen dat elke team member ook een eigen sticky krijgt en daar alles in kan posten wat ie wil...

En dan kunnen daarnaast anderen eventueel nieuwe topics starten om een vraag te stellen of nieuws aan te kondigen of info op te vragen enz.

Wat denken jullie? Leuk idee?

een eigen sticky ?
en klopt mijn dag is eigenlijk te kort ga 10 voor 5 de deur uit s morgensen kom s avonds om een uur of 7 weer thuis, ben zelf niet erg thuis in het computer gebeuren en laat mijn zoon altijd alles doen dus een sticky ???????????????
icon12.gif

een eigen sticky ?
en klopt mijn dag is eigenlijk te kort ga 10 voor 5 de deur uit s morgensen kom s avonds om een uur of 7 weer thuis, ben zelf niet erg thuis in het computer gebeuren en laat mijn zoon altijd alles doen dus een sticky ???????????????
icon12.gif
Sticky = topic dat altijd bovenaan in de lijst van dit subforum verschijnt. Andere topics zakken na een tijdje naar beneden. Elke sticky gaat dan meer over de atleet zelf. Er kunnen updates over jezelf gepost worden enz. het is meer een kwestie van het geheel overzichtelijk te houden. Het vraagt geen extra werk ofzo.

Terug
Naar boven