AndroidHealthClinic

Welkom in het Team Xxl subforum

Sticky = topic dat altijd bovenaan in de lijst van dit subforum verschijnt. Andere topics zakken na een tijdje naar beneden. Elke sticky gaat dan meer over de atleet zelf. Er kunnen updates over jezelf gepost worden enz. het is meer een kwestie van het geheel overzichtelijk te houden. Het vraagt geen extra werk ofzo.

meer werk makt op zich niet uit maar weet bijna niks van computer taal ha ha
icon10.gif

Ik vind het een prima idee. Komt er dan een éénduidig sticky titel? Dan hoeven we alleen de naam te veranderen van de atleet want staat dan wel net zo netjes. Voorkeuren?

• Topic Starter Topic Starter
Wat ik voorstel is dat er een sticky komt voor elke team member met daarin een profiel van die persoon (stats, gewonnen wedstrijden, persoonlijke dingen die ie wilt toevoegen). De naam van de sticky kan best overeenkomen met de echte naam van de atleet denk ik.

Jeffrey Latour (REUS)

Ik zal me even kort voorstellen mbt mijn wedstrijd verleden.

In 2005 (nov) heb ik mijn aller eerste wedstrijd gedraaid onder begeleiding van Paul Lans. Op deze wedstrijd in Gorinchem werd ik 3e. Deze wedstrijd beschouwde ik al op zichzelf als een overwinning omdat ik 4 maanden voor die wedstrijd nog op ca 24% VETPERCENTAGE zat.
Ik kwam toen uit in de 90kg+ met een gewicht van 104kg.

Vervolgens werd mijn sportschoolhouder mijn begeleieder en draaide ij onder hem de volgende wedstrijden.

Ik heb in 2007 (okt) de Atlas Cup C 90+ gewonnen. Daarnaast heb ik diezelfde dag ook nog eens The Best Pose Award gewonnen dus dat was dubbel feest! Ik woog toen 111kg.

In 2008 (maart) op de Hercules B ben ik helaas 6e geworden (liep niet zoals we de planning hadden wat uiteindelijk resulteerde in overhaasten met alle gevolgen van dien qua shape)
Dit was een zware domper maar achteraf een wijze les. Naast dat de shape op dat moment niet in orde was kreeg ik als feedback dat ik massa op dit niveau tekort kwam.

Na een maand rustig te hebben getraind en het lichaam dus wat rust te hebben gegund en de plannen gemaakt hadden qua strategie voor de Hercules 2009 zijn we meteen weer aan de slag gegaan met de nadruk op massa (deze kwam ik tekort;)) ik woog toen 113kg.

Ben nu nog 8 weken verwijderd van deze wedstrijd (wil mij via deze weg kwalificeren voor het NK op 19 april)
Vorige week maandag woog ik 147kg by 8,6% en morgen gaan we weer wegen en meten.

Op de vorige Hercules woog ik soft 113kg en de planning voor over 8 weken is dit ca 130kg en hard!!!!!!!

Ik zal hier in mijn sticky de vorderingen neerzetten.

Uh ik ben ook een kluns met computers en zie dat ik nu dus weer wat fout heb gedaan. Het was de bedoelding dat dit dus in een sticky zou komen te staan. Tsjonge. HELP!!!

• Topic Starter Topic Starter
Geeft niet gewoon even de Nieuw Topic knop gebruiken en dan komt het goed :D

ik maak anders wel even een topic aan voor een ieder kunnen ze daarna zelf posten ;-)
ik had dit zelfde al rondgemaild om zo te doen. Had zelf ook wel ingezien dat er anders geen overzicht is.

Leuk zeg! Ga dit forum zeker volgen!

ik zou je willen vragen of jij al is hemotropin tabbletten gebruikt hebt en of het goed werkt?alvast bedankt

---------- Toegevoegd om 21:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:32 ----------

mag ik je vragen wat je gebruikt hebt om dit vetpercentage van 24 te verminderen ?sta zelf nu op 26 en weeg 113kg dank u bijvoorbaat

Terug
Naar boven